waarom denk je dat ik er lekker vroeg wasquote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Fuente het volgende:
Ja joh, die stomme autoWaarschijnlijk wordt 'ie woensdag gemaakt. Nu hebben we tijdelijk de auto van m;n schoonouders, maar de maxi cosi kan er niet in (te korte gordels) dus ik kan er nog niets mee
Ach, we zijn uiteindelijk veilig thuisgekomen en dat is het belangrijkst. Ik was wel heel erg blij dat ik dus Merel niet mee had genomen!
Ik vond het ook erg gezellig, wel eng in het begin, maar zo ben ik, ik vind meeten eng
Ooooooooooooooooh.... Is dát de truc?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik er lekker vroeg was
dat scheelt binnenkomen
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef Lishe het volgende:
Nou, je hoeft je dus helemaal niet te schamen Noli. Niemand heeft het gezien. (Incl. mij.)
prima hoorquote:
Doe je dan ook foto's van de DH meet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Ynske het volgende:
k ben net thuis (ja heb soms ook nog een leven) enfin, ik ga me er zo eens doorheen worstelen
Je hebt ons gewoon teveel verwend in de afgelopen jarenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Ynske het volgende:
k ben net thuis (ja heb soms ook nog een leven) enfin, ik ga me er zo eens doorheen worstelen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Je hebt ons gewoon teveel verwend in de afgelopen jaren
ja goed gebakken damesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |