Zoals Owlet zegt, echt niet te zwaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:52 schreef Fuente het volgende:
Is ze niet te zwaar dan? Want denk wel dat Sara het leuk zou vinden
je zou een stuk met mij mee kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Het is zo jammer dat ik afgelopen zondag al een draagdoekmeet heb gehad anders had ik graag gekomen. Denk niet dat vriendlief het ziet zitten om weer tussen al die mama's en kilometers doeken te zitten.
Kom nou gewoon!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:44 schreef Fuente het volgende:
Ja maar dan kan ik niet oefenen met dragen met d'rIs ook zo wat he. En om mijn 17-kilo-peuter nou als oefen materiaal te gebruiken
Freecell heeft een oude Hopp en die is 80 cm. breed. Als die doek geen 17 kg aan kan, welke doek dan wel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Zat ff terug te lezen/scannen, maar dan is het wel best nodig dat webkim dr stash meeneemt, of iig 1 hele stevige doek, want de rest van de aanmeldingen hebben of rekbare doeken of doeken die niet stevig genoeg zijn om 17 kg in te dragen...
ik neem hem mee, dus je kan hem testenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Freecell heeft een oude Hopp en die is 80 cm. breed. Als die doek geen 17 kg aan kan, welke doek dan wel?
Zeg!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Zat ff terug te lezen/scannen, maar dan is het wel best nodig dat webkim dr stash meeneemt, of iig 1 hele stevige doek, want de rest van de aanmeldingen hebben of rekbare doeken of doeken die niet stevig genoeg zijn om 17 kg in te dragen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |