quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef Magneet het volgende:
Pizza bestel ik gewoon bij de shoarma boer, andere optie heb ik niet.
OMGquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Bastard het volgende:
OMG!!!!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)rollen__.html?p=18,2
WTF dan?? dat is ons belastinggeld!!!
Dit bedoel ik nou,.................quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)straat__.html?p=10,1
"Meneer de voorzitter, waar blijft sesamstraat nou? "
Maar ben er ook niet blij mee... ze steken er wat van op, mogen er graag naar kijken, zingen en tellen mee... en straks kunnen ze het niet meer zien omdat we opdat tijdstip eten.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/pvvienemienie.html
Die duikboot Gijs! Gewoon een (dure) duikboot aangeschaft om te controleren op poepende mensen... wie heeft dat in godsnaam goedgekeurd?quote:
Ik durfde wat je post niet eens te beschrijven. TE kansloos voor woorden. Dat ding kost honderduizenden euro's,... maar ja,... ze moeten budget overschrijven om toekomstige verhogingen te rechtvaardigen. Mongolen hier,..... God ik wou dat ik rijk was en naar Zuid-Frankrijk kon!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die duikboot Gijs! Gewoon een (dure) duikboot aangeschaft om te controleren op poepende mensen... wie heeft dat in godsnaam goedgekeurd?
De betutteling ten top toch... jezus christus... kom er straks een agent op je boot "goedmiddag meneer, we hebben geconstateerd dat u op de boot uw behoefte doet, u bent daarmee strafbaar."
Sja.. we kunnen er ook voor kiezen om het maar niet te lezen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik durfde wat je post niet eens te beschrijven. TE kansloos voor woorden. Dat ding kost honderduizenden euro's,... maar ja,... ze moeten budget overschrijven om toekomstige verhogingen te rechtvaardigen. Mongolen hier,..... God ik wou dat ik rijk was en naar Zuid-Frankrijk kon!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar hey, er moet ook gelachen worden!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar hey, er moet ook gelachen worden!
[ afbeelding ]
Zitten toch wel een aantal kippenvel foto's tussen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Sjotime het volgende:
WOW
http://www.boston.com/big(...)on_of_president.html
[ afbeelding ]
Wahahahaha, briljante 1 april grap.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Bastard het volgende:
OMG!!!!!
Ies koeltoer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:21 schreef Sjotime het volgende:
Daar gaan we weer,.......... kansloos volk!
Imam: vrouw slaan en verkrachten mag:-vrouw-slaan-en-verkrachten-mag.html
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahaha, briljante 1 april grap.![]()
![]()
![]()
*op kalender kijkt*![]()
Sesamstraat ook,.............quote:
Daar hond en varken in meedoen. Ies niet halal en ies kwetsend!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:45 schreef Sjotime het volgende:
Sesamstraat ook,.............
Nee je hebt echt een dag ergens in china of contreien ter verering van de penis compleet met praalwagens meen ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef Sjotime het volgende:
PLEEEEEEASE zeg me dat dit een shop is![]()
[ afbeelding ]
OMFGquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee je hebt echt een dag ergens in china of contreien ter verering van de penis compleet met praalwagens meen ik
Gijs als je kind een ijsje wilt, wat doe je dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
Gijs,... zou jij je dochters zo'n ijsje geven is de grote vraag![]()
Whehehequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs als je kind een ijsje wilt, wat doe je dan?
Maar iedereen die schunnig naar dr kijken en met zn hand in zn broek zit friemelen krijgt hem tussen zn ogen
Wat,... je piemel?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar iedereen die schunnig naar dr kijken en met zn hand in zn broek zit friemelen krijgt hem tussen zn ogen
die vent zouden ze aan zijn ballen aan het plafond moeten hangen totdat ze ervanaf scheurenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)erblijf__.html?p=2,1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen kinderen, maar ik krijg gewoon koude rillingen van dit bericht? Hoe ziek in je kop moet je zijn om dit te doen???
Keep saying that, you might just one day believe it.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:25 schreef Magneet het volgende:
mwah opzich gaat het de laatste tijd best goed
Hoe kan dat bij jou zo snel zijn dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Lost is begonnen aan seizoen 5. Normaal download ik zulke series pas als ze helemaal klaar zijn met het seizoen ivm cliffhangers tussen de afleveringen door enzo. Maar het jeukt wel een beetje
Ik heb From the Earth to the Moon iig binnenZodra ik klaar ben met Hotel Babylon ga ik daar aan beginnen, is maar 11 uur totaal (weekje
)
Tequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:15 schreef Sjotime het volgende:
De tieten ook op pagina 2
[ afbeelding ]
Serieus Gijs. Gedownload natuurlijk, via TV Torrents.comquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe kan dat bij jou zo snel zijn dan?Ik kreeg zelfs nog een meel dat het pas de 26e verwerkt zal worden namelijk !
Nee lukt zo wel Gijs gisteren lekker geknald... heerlij khardcore!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef gijsje79 het volgende:
tvp.
@B voor Insta gib in Unreal.
Deze moet je volgens mij eerst vrijspelen in de SP.
Ik poep op je Gijsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus Gijs. Gedownload natuurlijk, via TV Torrents.com
Heb zelfs de eerste aflevering al gezien, erg gaaf! Enige wat jammer is, is dat het 4:3 is.
Mijn leven zou geen zin meer hebben... en ik zou die dader kostte wat kost doodschieten...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen kinderen, maar ik krijg gewoon koude rillingen van dit bericht? Hoe ziek in je kop moet je zijn om dit te doen???
Ok dus je kan nu ook insta gib spelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee lukt zo wel Gijs gisteren lekker geknald... heerlij khardcore!
Meteen last van mn nek door de spanning hahahahaha
In de echte krant staat dat ze dat ding ook gaan gebruiken om drugs op te sporen in de haven, toch wel beter dan drollenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Bastard het volgende:
OMG!!!!!
Ik wil er niet eens over nadenken... Waarom... Wat kunnen die kinderen nu gedaan hebben...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het vrij duur voor DLC (al duurt het wel 12u) en ik vond de motormissies in GTA écht heel kut. Ik wacht nog even dus. Net als met de Fable DLC... Daar twijfel ik ook over.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zit er aan te denken om GTAIV toch nog maar op de 360 te halen voor de DLC.
Previews van The Lost and the Damned klinken erg goed!
Nee zoveel kills heb ik niet gemaaktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok dus je kan nu ook insta gib spelen.
Gisteren nog iets van 500 kills gemaakt, daarna wat SR2 gedaan.
Het motorrijden zelf schijnt wel aangepast te zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het vrij duur voor DLC (al duurt het wel 12u) en ik vond de motormissies in GTA écht heel kut. Ik wacht nog even dus. Net als met de Fable DLC... Daar twijfel ik ook over.
Dat las ik ook ja, maar dan nogquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Het motorrijden zelf schijnt wel aangepast te zijn
Anders bouw je toch gewoon je xbox om?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat las ik ook ja, maar dan nogJammer dat er geen trials van DLC zijn
Kunnen we dit gedeelte overslaan en skippen naar "Ik heb hem toch maar besteld"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmmm...GTAIV (360) is 23,49 euro bij Play...verleidelijk.
Oh please Gijsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders bouw je toch gewoon je xbox om?
Pfff die 8 euro voor de DLC.. een pizza is nog duurderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh please GijsIk heb rijen DVD's en games staan en je gaat nu lopen bitchen?
Blijf gewoon een dagje langer in het vagevuur.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kunnen we dit gedeelte overslaan en skippen naar "Ik heb hem toch maar besteld"
Whahaha voorspelbaar +2quote:
De GTA IV DLC is 1600 punten!! 20 euro!!! ZOMGWTFBBQquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pfff die 8 euro voor de DLC.. een pizza is nog duurder
Misschien is ie wel ergens goedkoper te downloaden hee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De GTA IV DLC is 1600 punten!! 20 euro!!! ZOMGWTFBBQ
Mininova heeft 'm nog nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien is ie wel ergens goedkoper te downloaden hee.
Ook niet.. leuk spel hoor.. maar Saints Row 2 is toch weer beter.. vind ik danquote:
Ik wil hem nog wel uitspelen voordat ik weg gaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook niet.. leuk spel hoor.. maar Saints Row 2 is toch weer beter.. vind ik dan
Volgende week hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik wil hem nog wel uitspelen voordat ik weg ga
zoals in de opmerkingen daar gezegd wordt : hij had die bajonet op de manier moeten gebruiken waarvoor die bedoeld is!quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik poep op je Gijs
Als je serieus nog niet eens 8 euro wil uitgeven!!@!
Op zekers.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook niet.. leuk spel hoor.. maar Saints Row 2 is toch weer beter.. vind ik dan
We worden verstandigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:43 schreef Sjotime het volgende:
Mmmm,... DLC voor GTA4. GTA4 vond ik geweldig,... echt van genoten. Dus in principe neig ik naar ja. Echter,... motorenDat spreekt me nou weer niet aan,... en er zitten weer veel races in,... iets waar ik zo in zuig
Al die races bij GTA4 niet gedaan,... niet leuk en frustrerend.
Voorlopig heb ik genoeg te gamen,... dus nee,... eigenlijk niet. in principe is het weer halen van missies maar dan met een ander verhaal.
Ik heb Strol toen al verteld dat hij de 360 versie moest halen,.... dan heb je altijd nog de keuze. Maar nu,... na het uitspelen ben ik blij de juiste keuze te weten. Lekker laten liggen! Sowieso denk ik dat de verkopen gaan tegenvallen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We worden verstandigOp Strolie na dan, die zit volgende week met twee GTA versies
Gijs, ik heb er geen woorden voor... Ik krijg er serieus de kriebels van.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
God wat moet dat verschrikkelijk zijn op die creche in Belgie zeg... 4 doden al.. babys.. heel veel zwaar gewonden.. babys... die fotos van die huilende ouders ook.... damm.... zo verschrikkelijk.
Hetzelfde geldt overigens voor TBS-ers, die moeten ze ook lekker opruimen.quote:Zou bijna geneigd zijn om te denken dat psychiatrische mensen niet voor niks opgesloten zitten in een inrichting.. daar moeten ze ook lekker blijven zitten voor altijd... opgesloten.
Hij zorgt in ieder geval met zn aankoop ervoor dat de economie blijft draaien en dat er nieuwe spellen gemaakt kunnen worden.. he.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We worden verstandigOp Strolie na dan, die zit volgende week met twee GTA versies
Ja eigenlijk wel.. kans op herhaling is te groot.. wegnemen uit de maatschappij nooit meer terug.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik heb er geen woorden voor... Ik krijg er serieus de kriebels van.
[..]
Hetzelfde geldt overigens voor TBS-ers, die moeten ze ook lekker opruimen.
Ik wil het niet weten,........ kippenvel. Stel je voor dat het je kids zijn Gijs. En de rest van de kids dan,... kan iemand trauma roepenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
God wat moet dat verschrikkelijk zijn op die creche in Belgie zeg... 4 doden al.. babys.. heel veel zwaar gewonden.. babys... die fotos van die huilende ouders ook.... damm.... zo verschrikkelijk.
Zou bijna geneigd zijn om te denken dat psychiatrische mensen niet voor niks opgesloten zitten in een inrichting.. daar moeten ze ook lekker blijven zitten voor altijd... opgesloten.
DLC ben ik nog niet van overtuigd eigenlijk...als ik hem weer speel is het na de DLC van Fallout 3.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Herhaaldelijk probleem. We kunnen niet iedereen over een kam scheren! Het kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik heb er geen woorden voor... Ik krijg er serieus de kriebels van.
[..]
Hetzelfde geldt overigens voor TBS-ers, die moeten ze ook lekker opruimen.
Die haal ik ook niet. Klaar met Fallout 3quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DLC ben ik nog niet van overtuigd eigenlijk...als ik hem weer speel is het na de DLC van Fallout 3.
Ja schmink.. zoals in die geweldige film dead presidents denk ik... of in .. hoe heet die fucked up film ook alweer van die 2 gasten die een huis gaan overvallen... en dat ze dan in de kelder komen waar hun zoon zit opgesloten.. en dat dan blijkt dat het gezin totaal geschift is en wapens uit de kast halen en die gasten dan weer pakken. Geweldig WTF gebeurt hier film.. maar ben ff de naam kwijt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten,........ kippenvel. Stel je voor dat het je kids zijn Gijs. En de rest van de kids dan,... kan iemand trauma roepen?? Een vent is zwart wit? WTF moet ik me daarbij voorstellen?
Je was allang klaar.. die review van je zei al genoeg tochquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die haal ik ook niet. Klaar met Fallout 3
Ja,... op den duur was ik de setting zat. Na 40+ uur was ik er klaar mee. Begon te vervelen. Dat had ik met Oblivion niet,... zit dik 160+ uur in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je was allang klaar.. die review van je zei al genoeg toch
+ die hond zat er niet in ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... op den duur was ik de setting zat. Na 40+ uur was ik er klaar mee. Begon te vervelen. Dat had ik met Oblivion niet,... zit dik 160+ uur in.
Serieus...speel hem nu voor de 2e keer en zie allemaal nieuwe dingen! Spelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef Sjotime het volgende:
Die haal ik ook niet. Klaar met Fallout 3
Wel uitgespeeld? Fallout staat op mijn 'kopen onder de 20 euro' lijstje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... op den duur was ik de setting zat. Na 40+ uur was ik er klaar mee. Begon te vervelen. Dat had ik met Oblivion niet,... zit dik 160+ uur in.
Fallout 3 is de aanschaf wel waard jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel uitgespeeld? Fallout staat op mijn 'kopen onder de 20 euro' lijstje.
Heb je de Fable DLC al gekocht/gespeeld?
Ja ik geloof je Gijs,... heb ook maar 60% van de wereld gezien,... maar wat kun je nu met die ene supermarkt of fabriek die ik dan gemist heb. Er zat geen beloning in,... het voelde leeg en koud,... en misschien wel precies zoals dat zou moeten, maar het is niet mijn setting!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...speel hem nu voor de 2e keer en zie allemaal nieuwe dingen! Spel![]()
![]()
kan je beter naar Ijshockey kijken dat is net zo veel vechten maar dan per wedstrijdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef Bastard het volgende:
http://break.com/index/awesome-soccer-beatdowns1.html
"Futball" is kut, maar dit zijn heftige momenten zeg!![]()
Heerlijk veel Engels en Italiaans voetbal! Jaap Stam kwam ook ff langsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef Bastard het volgende:
http://break.com/index/awesome-soccer-beatdowns1.html
"Futball" is kut, maar dit zijn heftige momenten zeg!![]()
Respectquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef Sjotime het volgende:
@Noot,.. ja wel uitgespeeld ja. ik heb al mijn 360 spellen uitgespeeld. Eentje nog niet,... dat is Prince of Persia, maar ik kan me daar even niet toe zetten!
Capcom zelf ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44693.html?type=
Zooooooooooooooooo'n zin om mijn billen geschopt te krijgenquote:
Dat komt helemaal goed,.... ben erg benieuwd hoe jij het gaat doen met die stick,... zie je al helemaal zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooo'n zin om mijn billen geschopt te krijgen
Ik denk dat ik gewoon op de bank ga zitten, voeten op de poef en dan die stick op schoot.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef Sjotime het volgende:
Dat komt helemaal goed,.... ben erg benieuwd hoe jij het gaat doen met die stick,... zie je al helemaal zittenTrouwens,... hoe ga je zitten eigenlijk
Op de grond,... met een bolle rug voorovergebogen met je tong naar buiten al zwetend op je stick? Of schroef je de stick vast aan je salontafel en leg je je benen daar ergens onder? Of plaats je je stick op je schoot zodat je opzekers gaat falen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon op de bank ga zitten, voeten op de poef en dan die stick op schoot.
Ik ga zo Ikaruga alvast eens downloaden!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed,.... ben erg benieuwd hoe jij het gaat doen met die stick,... zie je al helemaal zittenTrouwens,... hoe ga je zitten eigenlijk
Op de grond,... met een bolle rug voorovergebogen met je tong naar buiten al zwetend op je stick? Of schroef je de stick vast aan je salontafel en leg je je benen daar ergens onder? Of plaats je je stick op je schoot zodat je opzekers gaat falen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Sjezus...The Bangles...daar luisterde ik vroeger naar. Nog stiekem verliefd op Susanne Hoffs...ze is net 50 geworden.![]()
Ik word oud
[ afbeelding ]
Ze ziet er wel nog goed uit.![]()
Dus je zou mij letterlijk klaarpijpen als ik de release van dit spel hier mocht bepalen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...ik pijp iemand voor een Westerse release van deze game.
Kom op Sega! We krijgen ook alle bagger Sonic-games!
Jou zou ik sowiezo klaarpijpen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:30 schreef Sjotime het volgende:
Dus je zou mij letterlijk klaarpijpen als ik de release van dit spel hier mocht bepalen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jou zou ik sowiezo klaarpijpen.
Maar als je de release kon bepalen zou ik slikken.
Wat een bikkel.. peuk in zn bek, koelbloedig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.pantagraph.com/shared-content/gallery/?galleryid=4&gallery_page=0&album_page=0&albumid=871&mediaid=19819
http://www.anti-ballistic.com/shop/quote:Op zondag 25 januari 2009 11:49 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gedood-in-india.html
Daar ga ik dus volgende week heen...
Ben je je Xbox al kwijt Gijsquote:Op zondag 25 januari 2009 11:49 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gedood-in-india.html
Daar ga ik dus volgende week heen...
Zo'n vaart zal het niet lopen. Voor Kepler heb je een echte scherpschutter nodig!quote:Op zondag 25 januari 2009 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.anti-ballistic.com/shop/
Whahahaquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen. Voor Kepler heb je een echte scherpschutter nodig!
Ja, mn broertje gaat het over nemenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben je je Xbox al kwijt Gijs![]()
Het is zover he,... je gaat er bijna vandoor. Post je wel af en toe wat?
Post je gewoon sochtendsvroeg.. in TRU zit iemand steeds te posten vanuit Thailand, die zie je om 0600 klaarwakkerquote:Op zondag 25 januari 2009 12:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, mn broertje gaat het over nemenHij zal ook nog wel online komen onder mijn gamertag
Uiteraard zal ik af en toe wat posten![]()
Wie is het en waarom boeit het me geen donder meer Ze doen maar allemaal Gijs.. ik hoor de uitslag wel ofzoquote:
Het zijn mensen die zich afvragen waarom wij als Nederlandse burgers dit allemaal toelaten. Het heeft met de aanklacht tegen Wilders te maken. Veel landen maken zich zorgen waarom wij Islam verheerlijken,.... En wij als burgers misschien niet, want hij wenst ons succes, maar meer de regering. Straks mogen wij de Islam niet meer beledigen,... je kan er voor worden aangeklaagdquote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie is het en waarom boeit het me geen donder meer Ze doen maar allemaal Gijs.. ik hoor de uitslag wel ofzo
We hebben het wel door hoor maar bij de volgende verkiezingen tuinen we eerder in de mooie praatjes die ons eigen portomennee spekken dan dat we de islam op de agenda hebben staan.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het zijn mensen die zich afvragen waarom wij als Nederlandse burgers dit allemaal toelaten. Het heeft met de aanklacht tegen Wilders te maken. Veel landen maken zich zorgen waarom wij Islam verheerlijken,.... En wij als burgers misschien niet, want hij wenst ons succes, maar meer de regering. Straks mogen wij de Islam niet meer beledigen,... je kan er voor worden aangeklaagd
Dat terwijl de Koran ons wel allemaal mag doden,... de haat mag verspreiden. Ben de Islam zo zat GijsKan het woord niet meer horen!! Maar je hebt gelijk,... mijn 3e kind komt eraan,... nieuw huis,... nieuwe start,.. lekker,... maar ik maak me soms wel zorgen. We worden opgekauwd en uitgespuugt door de Islam,.... en we hebben het zelf niet door
quote:
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander nietquote:Op zondag 25 januari 2009 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zegt het duidelijk!
Hoe krom is het om een man te vervolgen wegen uitspraken over de Islam terwijl diezelfde man 24 uur per dag wordt bewaakt tegen fanatieken aanhangers van de Islam? En waarom worden wij gedwongen om repect te hebben voor een geloof dat ons niet respecteert?
Islam
Moslims
dat is een hele goedequote:Op zondag 25 januari 2009 12:38 schreef Magneet het volgende:
Kep zorg wel dat je cc account gegevens weg zijn van je live account als je dat had anders gaat je broertje je cc plunderen voor pruts arcade games
Haha ja, die zag ik vanochtend ook alquote:Op zondag 25 januari 2009 22:06 schreef kepler het volgende:
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)telijk_gepwoned.html
Dat gestumpel in dit kabinet,............. och God laat het ophoudenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:06 schreef kepler het volgende:![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)telijk_gepwoned.html
WTF?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dynabyte trouwens:
[ afbeelding ]!
Wat dat betreft is het spel eng realistisch.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren een dag Fable gespeeld.
Scheelt als je een hoop geld hebt in de game.
Ik weet niet wat het is.. heb hem ook even opgestart.. ik las van jou een paar miljoen erbij.. ik kreeg er iets meer dan 5000 bijquote:Op maandag 26 januari 2009 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren een dag Fable gespeeld.
Scheelt als je een hoop geld hebt in de game.
Jaja, dat is makkelijk gezegd natuurlijk maar iets wat niet lekker is kun je alleen lekker maken met appelmoes.quote:
Heb een paar miljoen gekregen van een vriend van me.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is.. heb hem ook even opgestart.. ik las van jou een paar miljoen erbij.. ik kreeg er iets meer dan 5000 bij![]()
Dus ik zo nog wachten even... denkend.. zal zo wel goed komen maar naar mate de dag vorderde in het spel gebeurde er niks meer
Anyways.. weer zit ik te kutten met de besturing.. ligt het spel te lang stil weet je wel.. dus hop midden op het dorpsplein even wat magie tonen terwijl je juist iemand wilt verleiden.
Dan wil je iemand persoonlijk aan spreken (wit maken.. zit je daar naar te zoeken... schiet je een pijl in zn borst en dat maakt je dan niet populair zeg maar.
Nou ja goed.. na een kwartier ga je maar weer op pad.. quest gezien.. "dit doen daarheen" hop aan de wandel, geen idee waarheen.. oh ja dan kan je ook wel fasttravel doen.. kom je weer langs hetzelfde scenario inclusief dezelfde struikrovers die steeds sterker lijken te worden, maar je word zelf ook sterker dus heft elkaar weer op maar waarom zit dat systeem er zoiezo dan in?
Nou dan ga je weer met iemand trouwen.. wil je sex.. lukt dan weer niet.. sla je iemand op zn bek kun je er een boete voor betalen.
Waar zit dan de fun.. nou misschien als ik een winkel koop.. prijzen opjaag.. ja en nu dan? Goed misschien moet ik ergens wat goedkoop inkopen.. een eigenaar meenlokken en doodslaan en dan relatief goedkoop zijn huis kunnen kopen... god wat heb ik nu naar mijn zin zeg.![]()
Wederom uitgezet.. Forza er in.. rondjes rijden > Fable2..
Fable ziet er mooi uit.. maar er is niks wat mij plezier schept.. plus de besturing is niet handig, opdrachten zijn niiet boeiend en waar is verdomme een goeie map?
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is.. heb hem ook even opgestart.. ik las van jou een paar miljoen erbij.. ik kreeg er iets meer dan 5000 bij![]()
Dus ik zo nog wachten even... denkend.. zal zo wel goed komen maar naar mate de dag vorderde in het spel gebeurde er niks meer
Anyways.. weer zit ik te kutten met de besturing.. ligt het spel te lang stil weet je wel.. dus hop midden op het dorpsplein even wat magie tonen terwijl je juist iemand wilt verleiden.
Dan wil je iemand persoonlijk aan spreken (wit maken.. zit je daar naar te zoeken... schiet je een pijl in zn borst en dat maakt je dan niet populair zeg maar.
Nou ja goed.. na een kwartier ga je maar weer op pad.. quest gezien.. "dit doen daarheen" hop aan de wandel, geen idee waarheen.. oh ja dan kan je ook wel fasttravel doen.. kom je weer langs hetzelfde scenario inclusief dezelfde struikrovers die steeds sterker lijken te worden, maar je word zelf ook sterker dus heft elkaar weer op maar waarom zit dat systeem er zoiezo dan in?
Nou dan ga je weer met iemand trouwen.. wil je sex.. lukt dan weer niet.. sla je iemand op zn bek kun je er een boete voor betalen.
Waar zit dan de fun.. nou misschien als ik een winkel koop.. prijzen opjaag.. ja en nu dan? Goed misschien moet ik ergens wat goedkoop inkopen.. een eigenaar meenlokken en doodslaan en dan relatief goedkoop zijn huis kunnen kopen... god wat heb ik nu naar mijn zin zeg.![]()
Wederom uitgezet.. Forza er in.. rondjes rijden > Fable2..
Fable ziet er mooi uit.. maar er is niks wat mij plezier schept.. plus de besturing is niet handig, opdrachten zijn niiet boeiend en waar is verdomme een goeie map?
Zo kan het ook natuurlijk, maar het is toch minder leuk!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb een paar miljoen gekregen van een vriend van me.
Als je een keer geld nodig hebt, geef ik jou wel wat geld.
Kan je tenminste alles aanschaffen.
Zo zie je maar dat een cijfer persoonlijk is denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet voor niets bekroond met een 10 door Eurogamer!
Dan doet 'ie nog eens wat ipv FOK!kenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)0_banen__.html?p=2,1
http://www.telegraaf.nl/b(...)hilips__.html?p=25,1
http://www.telegraaf.nl/d(...)banen___.html?p=29,1
Strol krijgt het wel druk
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan doet 'ie nog eens wat ipv FOK!ken
Ben ik al van plan, over de pizza van NY Pizzaquote:Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe nog iets onder het kopje Food .. .iets van pizza ofzo
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Juist niet...alle veranderprojecten waar ik inzit worden uitgesteld omdat prioriteit wordt gegeven aan de verwerking van aanvragen.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)0_banen__.html?p=2,1
http://www.telegraaf.nl/b(...)hilips__.html?p=25,1
http://www.telegraaf.nl/d(...)banen___.html?p=29,1
Strol krijgt het wel druk
Done.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eens met je comment over tattoo's!quote:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-0000434387f2quote:Op maandag 26 januari 2009 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is staat de RE5 demo op Marketplace vanaf nu.
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is staat de RE5 demo op Marketplace vanaf nu.
Soms voel je je wel een beetje elitair hehquote:
Is het elitair als je je lichaam niet als kliko beschouwd en je smaakpupillen niet als een afgeragd stuk asfalt?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms voel je je wel een beetje elitair hehHeel Nederland laat eten thuis bezorgen en als je de goede diensten hebt (de Griek die bezorgt zit gewoon in het beste Grieks restaurant van Delft bijvoorbeeld) is het ook echt goed eten hoor
Ik denk voor nog wel meer als je er heel eerlijk naar zou kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
Uitzondering maak ik voor een Frikandel Speciaal en goede spareribs.![]()
Ze maken schoon schip (bestuursvoorzitter is ook weg) en krijgen weer 10 mld overheidssteun. Dat geeft toch wat meer vertrouwen in de toekomst.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:09 schreef Bastard het volgende:
Strol leg eens uit.. waarom staat het aandeel van ING group op +21% at the moment![]()
7000 banen worden er geschrapt..
Nee hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
RE5. Die gaan jullie geweldig vinden
"Chefke, geef me de volgende keer de goeie route mee"quote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef kepler het volgende:
Zo dan, leg dat maar eens uit aan je baas
http://www.nu.nl/algemeen(...)-schipholtunnel.html
Bij de AH hebben ze een kant-en-klare bodem, inclusief een potje tomatensaus. Voor de rest is het een kwestie van ingredienten erop gooien die je lekker vindt.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:54 schreef Bastard het volgende:
[pizza] zelf pizza maken voor beginner?
Ik ga het ook proberen binnenkort
Niks KANT EN KLAAR pazzo da legare!! Gewoon zelf maken houdt in zelf maken... schort om, deegroller er bij, anders maak je nog geen eigen pizza, kant en klaar... fuori di testa !quote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij de AH hebben ze een kant-en-klare bodem, inclusief een potje tomatensaus. Voor de rest is het een kwestie van ingredienten erop gooien die je lekker vindt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niks KANT EN KLAAR pazzo da legare!! Gewoon zelf maken houdt in zelf maken... schort om, deegroller er bij, anders maak je nog geen eigen pizza, kant en klaar... fuori di testa !
Serieus,... 2 jaar lang. Ik maakte en bakte ze en gaf ze aan de bezorgersquote:
Ik ook!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook!Tot de tent na 2 maanden afbrandde (op een dag dat ik niet werkte)
Ik heb ook nog in een pannenkoekenhuis/poffertjeskram gewerkt.
Ik werkte van 10:00 tot 1:00, 4 avonden in de week. Ik hoefde zelf niks klaar te maken maar alleen maar op te warmen. Was altijd heerlijk rustig op een verdwaalde junk na. Ik vermoed dat de eigenaren ook zelf de zaak in de fik hebben gestoken om het verzekeringsgeld op te strijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:11 schreef Sjotime het volgende:
Serieus,... 2 jaar lang. Ik maakte en bakte ze en gaf ze aan de bezorgersMaar,... een voordeel is dat ik met de juiste ingredienten heerlijke pizza's maak
Ik weet wel wat ik doe,... maar om juist de goede smaak te krijgen heb je ook goede kruiden en natuurlijk het liefst een steenoven van 400 Graden nodig
Het belangrijkste is inderdaad het juiste deeg,...
Ga niet,... niet voor de AH kant en klare,... trust me
Altijd gewerkt Gijs, nooit mijn hand opgehouden.quote:
Oh daar lach ik ook niet om Gijs.. respectquote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd gewerkt Gijs, nooit mijn hand opgehouden.
Als vakkenvuller bij de AH, als orderpicker in een magazijn, bij een steenfabriek en bij een glasfabriek. na die laatste baantjes had ik het trouwens wel gehad met uitzendwerk.
Ik gaf bezorgers goede tip ritjes,... dan deelde we de winstquote:Op maandag 26 januari 2009 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik werkte van 10:00 tot 1:00, 4 avonden in de week. Ik hoefde zelf niks klaar te maken maar alleen maar op te warmen. Was altijd heerlijk rustig op een verdwaalde junk na. Ik vermoed dat de eigenaren ook zelf de zaak in de fik hebben gestoken om het verzekeringsgeld op te strijken.
Heb je nog een recept voor goede deeg? Ik vind dat altijd lastig om zelf te maken.
Het was niet cht echt een kraam. Het was een lunchroom die vooral bekend stond om zijn poffertjes en pannenkoeken. Ik stond in een open keuken maar we hadden ook een bestelraam aan de zijkant.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:23 schreef Bastard het volgende:
Maar zag je staan achter een poffertjeskraam... Gijs als ik een fotoshop zou zien pis ik in mn broek
Respectquote:Nee zelf werk ik ook vanaf mn 14e.. iedere dag om 0500 stond ik bij de krantendistributie om te kijken of er zieken waren, zo ja kon ik de wijk rijden.. zaklantaarn en stratenkaart op zak om alles te lopen.
Heb ook in een pottebakkerij gewerkt, kleimallen legen enzo5 gulden per uur!
*bookmarked*quote:Op maandag 26 januari 2009 15:24 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb dit recept wel eens gebruikt Strol!![]()
http://www.italie.nl/Zelf+pizza+maken/3365/default.html
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:23 schreef Bastard het volgende:
En ben niet echt veel meer gaan verdienen eigenlijk
De 1 dags baantjes,...quote:Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef Bastard het volgende:
Oh god ja .. dat doet me denken aan een uitzendbaantje bij een kruideninpak zaak.
Was een gebouwtje op een industrieterrein, en dan kwamen er grote zakken met kruiden binnen. Die moest je dan afwegen in kleine beetjes en in zakjes doen.. mondkapje op.
Maar ondanks dat mondkapje.. die sterke en scherpe deeltjes in je neus.. gado gado en of laos kruiden in je neus eind van de dag...
1 dag gedaan ben niet meer gegaan
quote:
Ik heb 1 dag bij Akzo Nobel gewerkt. Zakken om een vulmachine binden, zak vullen en dicht binden. Was zwaar werk en we moesten een beschermend pakken aan, want het was agressief spul. Hoe agressief zag ik na de lunch toen een van mijn medestudenten zijn overall niet goed dichtgebonden had. 1 zo'n korreltje brandde bijna een gat in zijn borst. Ik ben weggelopen. Dat was dat mager salaris me echt niet waard.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef Bastard het volgende:
Oh god ja .. dat doet me denken aan een uitzendbaantje bij een kruideninpak zaak.
Was een gebouwtje op een industrieterrein, en dan kwamen er grote zakken met kruiden binnen. Die moest je dan afwegen in kleine beetjes en in zakjes doen.. mondkapje op.
Maar ondanks dat mondkapje.. die sterke en scherpe deeltjes in je neus.. gado gado en of laos kruiden in je neus eind van de dag...
1 dag gedaan ben niet meer gegaan
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik moest even zoeken)
hahahahahhaquote:Op maandag 26 januari 2009 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik moest even zoeken)
Whahaha wat een dweeb. Ik las de naam 'Kim' en zag de foto en toen las ik dat het een hij wasquote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
En ja hoor, de link met games is weer gelegd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_sul___.html?p=1,1
Ik wed er 100 euro om dat B. gewoon een diepvrieszak heeft open getrokkenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
friet! is ook 100x zo lekker als die diepgevroren shit het is alleen zoveel werk
Elke keer als ze een console in iemands huis vinden is het meteen raak jaquote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
En ja hoor, de link met games is weer gelegd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_sul___.html?p=1,1
dat doe ik ook altijd hoor, met kinderen is het inderdaad anders niet te doen. Die moeten gewoon binnen 10 minuten friet hebben, klaar!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wed er 100 euro om dat B. gewoon een diepvrieszak heeft open getrokkenDat doe ik zelf ook met 2 kinderen,... leven is altijd heel anders met een gezin. Vaak moet het gewoon even snel!
Ik was blij dat het etenstijd was Gijs.. ze waren zo vervelend.. 1 onder de deken.. amber kom dan.. komt amber.. hup huilenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wed er 100 euro om dat B. gewoon een diepvrieszak heeft open getrokkenDat doe ik zelf ook met 2 kinderen,... leven is altijd heel anders met een gezin. Vaak moet het gewoon even snel!
maarrr kheb ze ook wel een paar keer zelfgemaakt hoor.. afdrogen in een doek, voorbakken.. afbakken.. hheeerrlijke patatquote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd hoor, met kinderen is het inderdaad anders niet te doen. Die moeten gewoon binnen 10 minuten friet hebben, klaar!
kan niks tegenop. Kne in Eindhoven een zaak waar ze ze nog zo klaarmakenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
maarrr kheb ze ook wel een paar keer zelfgemaakt hoor.. afdrogen in een doek, voorbakken.. afbakken.. hheeerrlijke patat
Frituur Reitz in Maastricht.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan niks tegenop. Kne in Eindhoven een zaak waar ze ze nog zo klaarmaken
Ohhh herkenbaar Gijs,... vooral met vakanties van Daan is het raak thuis hoor. Zooo vervelend,.... voel me zo'n agent,.. en maar opruimen de hele dagquote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was blij dat het etenstijd was Gijs.. ze waren zo vervelend.. 1 onder de deken.. amber kom dan.. komt amber.. hup huilen
Doe es normaal dan.. en 5 minuten later weer... hier heb je frietjes.. zijn ze lekker stil en aan het eten!
Kwas ook alleen.. moet er niet aan denken dat ik dan de hele tijd in de keuken sta en de kindere niet in de gaten kan houden.. even een seconde wegkijken en 1 heb een gat in zn kop he. (of een been gebroken dan)
We eten pasta vandaag,... beetje carbonada saus, prei, pasta, hamblokjes en gerookte kipfiletquote:
Nutteloos Gijs..werkelijk aan de ene kant beginnen en dan zijn ze de andere kant weer rommel aan het makenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohhh herkenbaar Gijs,... vooral met vakanties van Daan is het raak thuis hoor. Zooo vervelend,.... voel me zo'n agent,.. en maar opruimen de hele dag
Gister bij Struik ook, twee kinderen die bezig waren met onder andere een ton Duploquote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nutteloos Gijs..werkelijk aan de ene kant beginnen en dan zijn ze de andere kant weer rommel aan het maken
Ja,... maar wij wonen in Nederland Gijs,... duurt wat langer! Mijn meeste verzendingen duren 2 tot 3 weken!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
Weet niet wat een ieder heeft met play.com.
Hoor verschillende verhalen dat het zo lang duurt.
Vorige week een game besteld en vandaag op de mat.
- Die kop lijkt wel op dat lichaam gephotoshopped.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:38 schreef Sjotime het volgende:
Miss USA,........ bleh
Gek genoeg staat er wel in elk Gijsjes topic een mooiere vrouw!
[ afbeelding ]
Grappig,... mij vielen die voeten ook al op. Maar ja,... ze zal het wel weer over Afrika gehad hebben. Ze willen de problemen allemaal oplossenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
- Die kop lijkt wel op dat lichaam gephotoshopped.
- Te gespierd
- Grote voeten
Dan deze:
[ afbeelding ]
Die billen zien er ook een beetje gek uit zo, en haar string is niet mooi!quote:
quote:Wat word anders op TV als wij landelijk.... Black movies
Beste vrienden,
Wat word anders op de TV als wij landelijk worden ?
Black Entertainment, Black movies, Sport, Edutainment, Infotainment, Kwis, Beauty & Lifestyle, Soulfood.
Niet als trendvolgers maar als trendsetters !!!
Wij hebben 50.000 leden nodig !!!!
Het gaat om 6 euro tussen nu en 31 maart 2009. Dit kan door het over te maken naar SME Giro 8445050.
Overtuig je familie en vrienden ook van de noodzaak een landelijke afro zender te hebben.
Jij kan het verschil maken of er een landelijk Afro TV station komt of niet !
Lid worden kan hier http://www.sme-omroep.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=148
Als het nu niet lukt kan het pas over 5 jaar weer.
SME omroep
www.sme-omroep.nl
www.afrotv.hyves.nl
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die billen zien er ook een beetje gek uit zo, en haar string is niet mooi!
Verwacht hem wel eerdaags.. hele avond forza gespeeld weer dusquote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef gijsje79 het volgende:
Op de officiele Xbox 360 website is vandaag een bericht verschenen waarin gepraat wordt over de demo's die we binnenkort allemaal kunnen verwachten. Zo kan je naast games als Resident Evil 5, Halo Wars, Tom Clancy's H.A.W.X. en F.E.A.R. 2: Project Origin binnenkort ook aan de slag met een demo van de racegame RACE Pro van ontwikkelaar SimBin. De demo werd eerder al aangekondigd en zou tijdens de kerstdagen moeten verschijnen. Het ziet er nu dus naar uit dat de demo niet lang meer op zich zal laten wachten.
Hoewel SimBin nog geen echte details over de inhoud van de demo naar buiten heeft gebracht, hebben ze wel gezegd dat de demo sowieso een multiplayer en single-player ervaring zal bieden.
Teringquote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://gigapan.org/viewGi(...)899496648c2b4b06233c
Het is dus een foto, bestaande uit allemaal foto's. Beetje Google Earth idee zeg maar, dat is mooi te zien op sommige stukken waar er ineens enkel twee benen van iemand staan, of een mannetje zonder hoofd looptquote:
Kwam rond half 10 online, jij dus net weg.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verwacht hem wel eerdaags.. hele avond forza gespeeld weer dus
Zat ff te kijken, bijna 18000 km in het spel gereden!
Ja maar je komt toch niet racenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kwam rond half 10 online, jij dus net weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |