quote:
Owk, weer een beetje tot mezelf gekomen. Gister wask echt te brak om hier iets neer te plempen. Lagen rond 9 in bed en om 18:00 pas weer wakker. Beetje luieren, beetje mac'n (als in de Golden Arches

) en daarna weer naar bed ... kwas kaPOT!
We kwamen rond 23:30 aan in de HMH, meteen naar boven om daar 15 min. te moeten wachten voordat je je jas kwijt was. Vanuit de RaboLounge waar Ivan bezig kwamen leuke geluiden vandaan.
Iedereen de jas kwijt, toen naar beneden. Heel eventjes die rabolounge ingedoken, maar omdat we net binnen waren had je eigenlijk toch eerst de behoefte om iig ff de main te zien, dus liepen we vrij snel weer naar beneden.
Toen ik de deur opentrok leek het net of ik een avondwake ofzo was binnengelopen ..

Stephy die daar een beetje lamme house stond te draaien waardoor iedereen een beetje verveeld rond stond te kijken. Maar gelukkig duurde het nog geen 10 min ofzo voordat TBY opkwam.
De aankondinging was leuk gedaan, ook over heel de avond wel. Iedere keer samples van bijv. Fatboy Slim, Daft Punk & Prodigy wat eventjes een ander sfeertje brengt. De opkomst was gemaakt alsof het een runway van een modeshow was. Ik moet zeggen, dat zonder ook maar 1 Tri-Color-vlag of oid gezien te hebben, ik een aardig Italiaanse vibe kreeg. Die runway (met modellen .... Annáááááa'

) die beelden van paparazzi e.d. on the big screen .... jah was nice
Maar goed, time for some action, dacht ik en TBY beantwoorde/begon het feest met de HHZ-rmix van Builder. Des dan het voordeel als je voorganger bout draait ... de hele zaal ging meteen los. Zo lache om te zien & horen hoe mensen om je heen schreeuwen:
Yeeaaahhh!!! ... het was begonnen
Na een poos in de main was het tijd voor een rondje, dus naar boven toe. Daar was Stephy bezig en ik moet zeggen dat ze best leuke plaatjes draaide .. waarvan ik me eigenlijk alleen Still Drunk me nog kan herinneren
Op een gegeven moment wask weer in de main waar TNT opkwam. Kwas benieuwd, early is leuk maar ik kan er niet volledig op los gaan. Daarom vond ik de anderhalf uur ook wel wat lang duren. Vooral op het einde van hun set was het ECHT tijd voor wat echter beukwerk. Had daarom ook hoge verwachtingen van Tatanka. Maar truth-be-told, voor mij maakte hij ze niet echt waar. Dat is eigenlijk mijn enigste min-punt van deze XQ; de platenkeuzes

Het was imo een beetje te 'soft'. Desondanks heb ik een heerlijke avond gehad waar ik weer een hoop bekende ben tegengekomen; Bartman (&vrouw natuurlijk

) Crusty_

was een tijdje geleden & onzen Seth ook nog zien rondhuppelen

, J_S_U nog ff gesproken en Jort ook nog gesmst maar die was er dus al uitgegooid
Helaas dat FOK! er zaterdag uitlag want ik had graag een meet oid gefixt. De klep was deze keer ook mee en tijdens Tatanka-linksvoor had ik 'm op
Overall: top-XQ

met een goede sfeer (zoals een plee-rol die over de gehele breedte van de zaal werd uitgerold en omhooggehouden
nu op naar HARDBASS