Dat is in je eentje nogal n prijzige aangelegenheidquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoezo vervoersproblemen dan.. zo moeilijk is het toch niet om een taxi busje te bellen of moet je helemaal uit de andere kant van het land komen?
Dat is wel naadje, wij gaan gewoon met de auto vanuit Almelo rond een uur of 12.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is in je eentje nogal n prijzige aangelegenheid
Punt is dat er nooit mensen mee willen naar Zak vanuit mijn vriendengroep (k moet uit Emmen komen, afstand is echt niet t probleem) en ik geen rijbewijs heb.. Geen zin om te rijden, of kunnen niet, bla bla bla..
Zal denk ik nog wel meevallen.. TBY is morgen ook he daar zullen er ook wel heel veel heen gaan!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:46 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Dat is wel naadje, wij gaan gewoon met de auto vanuit Almelo rond een uur of 12.
Zal wel stampens druk worden
als je maar nie van t balkon valt in de HMH vind ik t bestquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Dalton_ het volgende:
Bijnaaaaaaaaa,
morge tege een uur of 11 val ik wel van de trap op stage
goede reden om naar huis te gaan, en dan volle gas op XQ!!!!!
Ik beland nog eerder langs je onder de tapquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
als je maar nie van t balkon valt in de HMH vind ik t best![]()
Jepquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Mensen morgen nog naar Noisecontrollers en Brennan Heart in Zak?
Donders mooi filmpjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qountdown after movie => http://events.q-dance.nl/(...)eo/qountdown2008.swf
Hardstyle in Utrecht.... NIET TE GELEUVEN!!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:35 schreef HarryVanDeTap het volgende:
oh en TBY heeft al zn vervolg feesten staan hoor
http://partyflock.nl/news/12880:10_Years_of_Technoboy.html
11 april 2009 - Central Studios Utrecht
16 mei 2009 - Paard v Troje Den Haag
6 juni 2009 - North Sea Venue Zaandam
27 juni 2009 - Matrixx Nymegen
Omg das echt een rillingen moment en kwas der nie eens :/ vet nummer voor pcies @ 12 uur damn dat zal hard zijn gegaan toenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qountdown after movie => http://events.q-dance.nl/(...)eo/qountdown2008.swf
T giet deur!! Haha. Anders gezegd: Ja zekerheid, ik ben dr TOCH bij. . .Vervoer is toch maar weer mooi gefixt.. Even de vloer uit Zak stampen..quote:
Thnx manquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Josh & Wesz - Like Thiz
Davide Sonar - Natural
JDX - Wan Taim / Semplice
Gentalica (Alphaverb) - Thunderstyle
Killer Clown - Tormented
Noisecontrollers - Crump
Alle bovengenoemde artiesten hebben de meeste sowieso hoog in het vaandel (en ze staan niet in een bepaalde volgorde). Dit is ff een greep uit de hitjes parade die ik zo 123 tegenkwam.
Als je je wat meer wilt verdiepen zou ik afentoe is een kijkje nemen op LSDB.nl en daar wat hardstyle setjes vandaan plukken die hoog gerate zijn! (hoewel dat ook geen garantie is uiteraard.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |