SDJquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef Da_Ripper het volgende:
de +1 was maar een leugen![]()
en wie was scope dan?
je hoeft hem dus niet als mp3 te hebben?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:47 schreef ElDani het volgende:
Maar ik vind wel dat goede plaatjes gekocht mogen worden.
ik was er toen al blijkbaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
jep van de mensen die ier nu rond lopen zijn er maar een stuk of 8 die er toe ook waren
ReMcOrE
dit was toen het lijstje uit de OP topic # 8 was ik er voor het eerst bij
als hij dat maar vaker gaat doen dit jaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef ElDani het volgende:
Bassleader 2009 Line-Up (Hardstyle):
A-Lusion Live (zei het toch)
Toch was volgens zijn profiel, zijn laatste bezoek hier pas 13 uur geledenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan me ook nog herinneren dat er hier vroeger een DJ kwam genaamd Scope DJ![]()
zo eens ff checken wat ik allemaal heb meegemaaktquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:12 schreef mstx het volgende:
Ik was er al vanaf topic #1Als het goed is heb ik in alle delen gepost.
alleen daarom zou ik al een kaartje kopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef ElDani het volgende:
Dikke kans dat hij dit ook op InQontrol doet..
hij is nu een lurkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Toch was volgens zijn profiel, zijn laatste bezoek hier pas 13 uur geleden![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
.... where in the world is BOY_SNAKEYE![]()
edit; gvd daar gaak weer met mn SOGquote:
we hebben een HS Spuit 11 hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:26 schreef Koepert het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een spuit 11 hier..
broeder!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:26 schreef Koepert het volgende:
Daar reken ik mijzelf ook wel toe![]()
Ik F5 vaker dan dat ik post... Probeer wel vaker te posten, maar ga niet zo vaak naar feestjes en ontdek niet zoveel nieuwe shit. Daarbij hobby-draai ik ook nog ns niet.. Eigenlijk ben ik gewoon een spuit 11 hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |