abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65423494
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef -Peach het volgende:
Ah, gelukkig is het goed gegaan! Ik was al bang dat de envelop misschien zou scheuren Ben heel benieuwd naar het zeepassortiment!
Ik heb van B electro een flink groot stuk gedaan want ik denk dat die het beste bij je past mn vriend is het nu aan het posten dus als het goed is krijg je hem morgen
  maandag 26 januari 2009 @ 16:21:16 #277
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65423608
Ik was vandaag in de stad en wilde nog iets voor MissBliss gaan kopen maar de dames deden gewoon om 13.00 de deur niet open en om 13.10 nog steeds niet, dus dat wordt toch echt morgen pas
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 26 januari 2009 @ 16:34:52 #278
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65424264
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb van B electro een flink groot stuk gedaan want ik denk dat die het beste bij je past mn vriend is het nu aan het posten dus als het goed is krijg je hem morgen
Oke tof Heb nog 2 vraagjes aan alle Lushkenners hier, ik heb voor mn moeder ook nog zo'n grabbag gekocht (in Maastricht hebben ze blijkbaar alles van t/m november uit de winkel gehaald en dat in de grabbags gestopt)
en er zaten 2 dingen waarvan ik niet weet wat het is:

een lichtroze bubblebar slice (dénk ik) met glitters, op de site staat ie er niet bij
een witte brok, niet doorzichtig...voelt best vettig dus weet niet of het een zeep is. Heeft een beetje aparte geur. Het is zeker geen milky bar.

Verder zat er nog in: 'the soft touch', lush pud bruisbal, let them eat cake lipbalsem (bleh) en n Yuletide cadeaupakket met Mr Butterball BathBallistic en Christmas Cake zeep. Ook weer een leuk zakje dus!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 26 januari 2009 @ 16:40:03 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65424455
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef -Peach het volgende:
let them eat cake lipbalsem (bleh)
.
KuikenGuppy
  maandag 26 januari 2009 @ 16:42:55 #280
176471 oh-oh
pi_65424573
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef -Peach het volgende:

[..]

Oke tof Heb nog 2 vraagjes aan alle Lushkenners hier, ik heb voor mn moeder ook nog zo'n grabbag gekocht (in Maastricht hebben ze blijkbaar alles van t/m november uit de winkel gehaald en dat in de grabbags gestopt)
en er zaten 2 dingen waarvan ik niet weet wat het is:

een lichtroze bubblebar slice (dénk ik) met glitters, op de site staat ie er niet bij
een witte brok, niet doorzichtig...voelt best vettig dus weet niet of het een zeep is. Heeft een beetje aparte geur. Het is zeker geen milky bar.

Verder zat er nog in: 'the soft touch', lush pud bruisbal, let them eat cake lipbalsem (bleh) en n Yuletide cadeaupakket met Mr Butterball BathBallistic en Christmas Cake zeep. Ook weer een leuk zakje dus!
Hele leuke zak ja!
Mss moet ik dr toch nog maar een halen hier, er staan er nog zat geloof ik.
Ik denk dat die witte zeep de snowcake is. Anders moet je even foto;s maken
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65424756
Of het snowcake is kun je morgen vergelijken

Waar ruikt het naar?
  maandag 26 januari 2009 @ 16:53:21 #282
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65424954
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Dipkip het volgende:
Of het snowcake is kun je morgen vergelijken

Waar ruikt het naar?
Ja goede vraag. Die roze zoetig, maar die witte? Géén idee
  maandag 26 januari 2009 @ 16:55:58 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65425054
Amandel?
KuikenGuppy
  maandag 26 januari 2009 @ 17:05:19 #284
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65425455
Hm weet ik niet. Als Snowcake de amarettoamandelgeur heeft dan is t m niet Maar ik zal het morgen eens vergelijken met het pakket van Dipkip...

Zo zien ze eruit!

[ Bericht 25% gewijzigd door -Peach op 26-01-2009 17:10:26 ]
pi_65426261
Volgens mij is het wel snowcake.
  maandag 26 januari 2009 @ 17:45:28 #286
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65426848
Hmmm...morgen weet ik het zeker! En dat andere geval? Iemand een idee?
(sorry voor de vele vragen!)
pi_65427116
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:45 schreef -Peach het volgende:
Hmmm...morgen weet ik het zeker! En dat andere geval? Iemand een idee?
(sorry voor de vele vragen!)
Vragen staat vrij, we delen de Lush kennis graag!

Die BBS op de foto is volgens mij een Hot Milk. Maar die heeft normaliter geen glitters. Kan het zijn dat er maar een paar op zitten die wellicht van een andere BBS afgevallen zijn?

Dat zeepje lijkt wat te donker om snowcake te zijn, maar dat kan de belichting van de foto zijn. Hopelijk weet je morgen meer.

Als mensen willen kwijlen: Grab bags UK!
quote:
Mr butterball x3
Candy cane x4
Gold star x 3
Jingle speels x 2
Double fast luck emotibomb x 1
Twinkle x 2
Marziban x 1
Snow drops x 1
Xmas kisses x 1
Ruby red slippers x 1
Magic x 2
Xmas morning x 1
Frothy snowman x 1
Let them eat cake lipbalm x 1
Snow showers shower jelly £6.95 and £3 worth
Snow fairy shower gel x 3
Yummy yummy yummy x 1
Xmas cake soap x 1
Angels delight x 1
Snowcake soap x 1
Shimmy shimmy sparkle bar x 1
Glitterbug sparkle bar x 1
(da's dus één bag van 15 pond)

In sommige winkels zaten de bags vol met gifts.
4 maal 15 pond levert dan op:
quote:
2 x Christmas Parcels
3 x Christmas Candy Box
3 x Snowfairy
1 x Under the Christmas Tree
3 x Seasons Greetings
2 x Best Wishes
1 x Twinkle
3 x White Christmas
2 x Frosty the Snowman
4 x Happy Shower
1 x Yuletide
Ow ja, alleen in de UK in de winkels te krijgen dus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 januari 2009 @ 18:01:38 #288
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65427322
quote:
Op maandag 26 januari 2009 @ 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vandaag in de stad en wilde nog iets voor MissBliss gaan kopen maar de dames deden gewoon om 13.00 de deur niet open en om 13.10 nog steeds niet, dus dat wordt toch echt morgen pas
Wat asociaal
Maar maakt niet uit hoor, mijn pakket gaat ook morgen pas op de bus
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 18:26:24 #289
43556 miss_dynastie
pi_65428039
Ik gooi Lush maar eens in de boycot, denk ik, als ik de post van Cat zo lees. Nou heb ik toch tot 2012 genoeg sinds mijn bezoekje van vandaag, maar toch
pi_65428573
Ik ga morgen naar Londen!! En begrijp ik nou goed dat die grab bags daar nu te koop zijn in de winkel?

Vorige week heb ik er 1 in Maastricht gekocht. Daar zat in:
- 240 gram Coolaulin
- Lush Pud
- Stukje Snowcake
- Whoosh --> Kan iemand me vertellen wat ik daar precies mee moet?
- Potion solid perfume
- Ruby red slippers
- A Gold star

Veel dingen voor in bad dus. Thuis heb ik geen bad maar vorige week waren we op vakantie en daar hadden we wel een bad. Heerlijk!
Ik heb daar nog Smitten, Volcano en Creamy Candy bij gekocht.
Mijn vriend vindt het onzin als ik morgen in Londen nog meer ga kopen maar ik reken erop dat ik me toch niet in kan houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door .Sparkling. op 26-01-2009 21:54:47 ]
E.
  maandag 26 januari 2009 @ 18:47:52 #291
176471 oh-oh
pi_65428763
Fuck zeg, die grijpzakken in de UK zijn echt goed zeg.
Greyyyyysssssss???
Nah ik mag echt niks meer shoppen behalve dingen die ik ECHT nodig heb, zoals Curly Wurly, als mijn bestelling zaterdag komt dan zou ik toch een beetje verzadigd moeten zijn?
Toch???
( Groucho Marx )
  maandag 26 januari 2009 @ 18:48:58 #292
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65428798
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vragen staat vrij, we delen de Lush kennis graag!

Die BBS op de foto is volgens mij een Hot Milk. Maar die heeft normaliter geen glitters. Kan het zijn dat er maar een paar op zitten die wellicht van een andere BBS afgevallen zijn?

Nee die hele BBS zit vol met kleine glittertjes, dus volgens mij hoort het wel zo?
pi_65428820
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ga morgen naar Londen!! En begrijp ik nou goed dat die grab bags daar nu te koop zijn in de winkel?
*jaloers is*

De actie is vandaag begonnen, ik hoorde dat in sommige winkels de grotere grabbags al uitverkocht zijn. Je zult een paar winkels moeten bezoeken, ben ik bang...
quote:
Vorige week heb ik er 1 in Maastricht gekocht. Daar zat in:
- 240 gram Coolaulin
- Lush Pud
- Stukje Snowcake
- Woosh --> Kan iemand me vertellen wat ik daar precies mee moet?
- Potion solid perfume
- Ruby red slippers
- A Gold star
Whoosh is een jelly. Die kun je in de douche gebruiken, en werkt net als douchegel. Het meest ideaal is om een stukje op een puff te doen, dan krijg je veel schuim. Maar je zou hem ook in je handen kunnen laten glibberen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65428860
OMFG ik wil ook een UK goodiebag kíjk dan wat veeeeel!!!
pi_65428881
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef -Peach het volgende:
Nee die hele BBS zit vol met kleine glittertjes, dus volgens mij hoort het wel zo?
Ruikt ie naar munt?
pi_65428970
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*jaloers is*

De actie is vandaag begonnen, ik hoorde dat in sommige winkels de grotere grabbags al uitverkocht zijn. Je zult een paar winkels moeten bezoeken, ben ik bang...
[..]

Whoosh is een jelly. Die kun je in de douche gebruiken, en werkt net als douchegel. Het meest ideaal is om een stukje op een puff te doen, dan krijg je veel schuim. Maar je zou hem ook in je handen kunnen laten glibberen.
Oh.. Nou, we zijn er maar een paar uurtjes dus ik heb niet veel tijd om allemaal winkels af te gaan. Ik zal wel eens zien!
En Whoosh zit in zo'n blikje bij mij. Net als de Solid Perfume. Er staat op dat het temple balm is.
E.
pi_65429038
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gooi Lush maar eens in de boycot, denk ik, als ik de post van Cat zo lees. Nou heb ik toch tot 2012 genoeg sinds mijn bezoekje van vandaag, maar toch
Erg he? Ik snap het niet goed: ze hebben blijkbaar zoveel ruimte in het budget om deze belachelijke hoeveelheden weg te geven. Waarom dan niet over de gehele linie het hele jaar door de prijzen iets verlagen. Want ik vermoed dat de winstmarges echt niet klein zijn, ondanks de recessie.

En evengoed: het is dat ik ook tot 2012 voorzien ben anders had ik een vriend in Cardiff vanmorgen naar de winkel gestuurd.
pi_65429067
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Oh.. Nou, we zijn er maar een paar uurtjes dus ik heb niet veel tijd om allemaal winkels af te gaan. Ik zal wel eens zien!
En Whoosh zit in zo'n blikje bij mij. Net als de Solid Perfume. Er staat op dat het temple balm is.
Oh! Ik ging uit van de jelly! Een temple balm wrijf je op je slapen. Whoosh pept je op en geeft energie.
pi_65429109
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef -Peach het volgende:

[..]

Mysterie... dan weet ik het niet. En dat kan ik niet uitstaan. I am queen of the BBS! * stampvoet*

Hoe ruikt hij? Le-zen! Zoetig... is het misschien een Happy BBS? Of Auntie Pamela?
pi_65429117
Gofter, ik ben dus net teruggekomen... En ik ben bij lush wezen shoppen. Maar geen hippe grabbags dus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')