Vriend ruikt het wel langer dan ik, maar ook hij ruikt het na een uur alleen nog als ik echt mn pols in zn gezicht duw en er bij vertel dat er iets te ruiken valt. En na 2 uur kan hij er echt niets meer aan ruiken (mn vriend heeft een betere neus dan ik).quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Dipkip, vraag eens aan je vriend of hij de geur aan het eind van de dag nog ruikt. Kan zijn dat alleen jij het niet ruikt omdat je eraan gewend bent. Je neus schakelt zichzelf uit als het geurtje 'goedgekeurd' is.
Laat maar, eerst alles goed lezen.![]()
Kan zijn dat je huid iets zuurder is waardoor geuren anders ruiken bij jou.
Je weet niet wat je jezelf voor heerlijks ontzegt!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die lushspullen koop ik dus echt gewoon niet.
Ik boycot ze vanwege de debiele namen die ze hun spullen geven
Echt, zoiets DOE je niet
Dat maakt me niet uit, producten die Tha Godmother oid belachelijks heten, komen niet in mn badkamerquote:Op maandag 26 januari 2009 10:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je weet niet wat je jezelf voor heerlijks ontzegt!
Jammer voor jequote:Op maandag 26 januari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat maakt me niet uit, producten die Tha Godmother oid belachelijks heten, komen niet in mn badkamer
Ik vind dat niet, ik vind dat het gewoon simpel moet zijn, ik houd niet van dat moeilijke gedoe.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Tja dat is dan echt jammer voor je.
Ik vind die namen juist leuk.
Klinkt toch beter dan Nivea Beauty Shower Gamma of Fa douche Yoghurt Aloe Vera of Dove Cream Oils Satijn of zo.
En het klinkt niet alleen beter, het voelt ook beter!
Nouja, het is jammer voor je dat je niet door de naam van een product heen kunt kijken, om te ontdekken of het echt zulk fijn spul is als iedereen beweert.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind dat niet, ik vind dat het gewoon simpel moet zijn, ik houd niet van dat moeilijke gedoe.
Jip en Janneke taal ftw
Ah, gelukkig is het goed gegaan! Ik was al bang dat de envelop misschien zou scheurenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb van Peach de SP van Go Green ontvangen via de post![]()
Hij ruikt volgens mij wel lekker maar ik heb onwijs griep dus zeker weet ik het nog nietmn vriend gaat zo Peach dr zeep assortiment naar het postkantoor brengen hij weet het alleen zelf nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop