Dank je wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sta ook in de startblokken. Succes P&D
It sil hevequote:
Ik mag op mijn werk helaas niet binnen roken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik loop al meer dan een uur al rokend te ijsberen.
Niks gemist dus. Wel een bevalling zo'n bevalling.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef peaceman het volgende:
Er is beweging, maar het is toch nog rustig. Het zal vermoedelijk toch wel vannacht of morgenvroeg worden.
Het is vrijdagmiddag, neem gewoon iets andersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:46 schreef Gellius het volgende:
Ik kan eigenlijk geen sigaret meer zièn, zo langzamerhand.
Ik ben gister bij twee oude oud-Amsterdammers op bezoek geweest, heb allemaal oude boeken over Amsterdam gekregen. Helaas hadden ze geen Ons Amsterdam meer, hadden ze al aan een andere liefhebber gegeven. Wel een collectie Ach lieve tijd, uitgegeven onder auspiciën van het gemeente-archief met prachtige foto's, merendeel van rond 1900. Jaloers?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:15 schreef Gellius het volgende:
'n Sigaartje? Pas als alles goed is afgelopen hoor.
Wat Lennon betreft klopt het natuurlijk. Thom vinden wij gewoon een mooie naam, maar als roepnaam wat te gewoontjes. (en bij toeval kun je uit Thom meerdere muzikale helden halen: Thom Yorke, maar ook Tom McRae, Tom Waits, enz.)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:54 schreef Z het volgende:
Van Harte!
[ afbeelding ]
John Lennon
Thom York
Jeb ...?
nee, vind ik niet, maar ja, hij is nog niet eens een dag oud... misschien komt dat wel snel, je weet t niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie net zo'n bolle-hap-toet als z'n moeder toen zij een baby was?
quote:
quote:
Maar goed dat ie 'Boy' op z'n truitje heeft staan. Stel dat ie dacht dat ie een meisje was.quote:
Zoals Tokay, bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Stel dat ie dacht dat ie een meisje was.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals Tokay, bedoel je?
Ben benieuwd of, hoop eigenlijk dat, Diaan en Lennon vandaag naar huis mogen.
Dankjewel....quote:Op zondag 25 januari 2009 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Diaan, je hebt een mooi kereltje op de wereld gezet
Het is ook een ventje om erg trots op te zijn.quote:
Ik denk dat Diaan daar op het moment nog niet helemaal aan toe is, scrutinizer.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu is het wachten tot het kind van Gellius geboren wordt.
O sorry, ik dacht dat de teerbeminde zwanger van jou wasquote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik denk dat Diaan daar op het moment nog niet helemaal aan toe is, scrutinizer.
Slaap je nog wel eens?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef peaceman het volgende:
Tja, wij hebben geen tijd meer om hier te posten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |