Ja doei. Als ,mijn route gebruikt zou worden, wil ik er ook zelf plezier van hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:09 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet precies wie nu de boel aan het organiseren isAls iemand zich hiertoe geroepen voelt mag die zich wel melden en dan kan je die route aan hem voorleggen
![]()
En anders PM je mij maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja doei. Als ,mijn route gebruikt zou worden, wil ik er ook zelf plezier van hebben.
Je stelt zelf een route tot de beschikking in een topic voor een meet met oldtimers/semi-oldtimers of (bij hoge uitzondering) een andere bijzonder auto, en dan ga je moeilijk doen over dat je auto niet geschikt is voor de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet je of een heel bijzondere auto hebben dat je alsnog met je eigen auto mee kan, of je kan met een deelnemende auto meerijden, of je vraagt gewoon naar de bekende weg
Ik had ook niet de indruk dat het doel was een enorme groep te vormen. Als het te groot is krijg je denk ik meer lasten dan lusten, denk ik. Sowieso moet de OP nog bijgewerkt worden, want er zijn volgens mij nog wat aanmeldingen bijgekomen![]()
Niks moeilijks aan hoor. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik de route wel kan regelen, mits de criteria een beetje opgerekt worden. Vindt de rest dat geen goede idee? Ook prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:44 schreef Dingest het volgende:
Je stelt zelf een route tot de beschikking in een topic voor een meet met oldtimers/semi-oldtimers of (bij hoge uitzondering) een andere bijzonder auto, en dan ga je moeilijk doen over dat je auto niet geschikt is voor de meet![]()
Het is onder voorbehoud hequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:42 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg, ik verwachtte wel mooie plaatjes van mijn Kever.
GMTAquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Dan moet ik je maar een andere keer inhuren voor mooie Kevershots.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
We zetten die kever een keer rond een fatsoenlijke zonsondergang neer op de landtong bij Rozenburg en schieten maar
Klopt. Ik woon er al een tijdje niet meer maar ben er nog regelmatig omdat mijn ouders er nog wel wonen. Schiedam tuf ik wel regelmatig langs met de Keverquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef 68Chevelle het volgende:
Rozenburg?.... das nog geen 15 km vanwaar ik woon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |