En dat weet jij uiteraard omdat jij ALLE lesbiënnes kent! De wereld is klein!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef IkBenOzan het volgende:
Mooie lesbiennes bestaan niet. Meestal zijn ze BI
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef IkBenOzan het volgende:
Mooie lesbiennes bestaan niet. Meestal zijn ze BI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef maedel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Thank god I don'tquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Alsof jij ALLE beffende heteromannen kent
wannabe fake! enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:09 schreef Pien85 het volgende:
Hier Em.ster![]()
Oh wacht... ik ben bi, [n]sort of[/b]
Je moet het toch wel ergsn aan herkennen? Daar heeft Pien85 dan ook wat aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Soort van herkenning.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:16 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Je moet het toch wel ergsn aan herkennen? Daar heeft Pien85 dan ook wat aan.
Tutten bi-seksuele meiden iets meer of juist niet, Hebben ze een exentriekere schoenkeuze ofjuist niet, zijn ze gemiddeld beter bespraakt of niet
gatverquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ja we hebben allemaal 6 tenen aan onze linker voet en dragen alleen blauwe sokken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ja we hebben allemaal 6 tenen aan onze linker voet en dragen alleen blauwe sokken
Ja, ga het geheim een beetje aan de grote klok hangenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Dat denk ik niet! Je hebt altijd nog die mutsen die nergens voor open staan en bang zijn dat ze lesbisch worden als ze naar een meisje kijken en dan in de hel komenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat alle vrouwen stiekem wel bi zijn, je moet alleen lekker genoeg zijn om ze te kunnen verleiden.
Nou, mijn vriendinnen niet. Toen ik één keer met een meisje had gezoend wilden ze me opeens allemaalquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat denk ik niet! Je hebt altijd nog die mutsen die nergens voor open staan en bang zijn dat ze lesbisch worden als ze naar een meisje kijken en dan in de hel komen.
Zelfs er niet over kunnen praten, want dat is jakkiebahvies.
Net als wanneer iemand aan je vraagt wat je van het weekend gedaan hebt en wat je gekocht hebt en dat ze dan bijna gaan kokhalzen als je zegt dat je een schattig lief klein roze babyklein gspot vibratortje gekregen hebt van vriendlief. Vraag het dan niet stomme kut
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendinnen niet. Toen ik één keer met een meisje had gezoend wilden ze me opeens allemaal
Lang leve christenkutdorpjesquote:Woonplaats: Katwijk aan Zee B)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |