Typischquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet je wel durven he
Bovendien ben ik niet geinteresseerd in meisjes 1 avondje seks willen om t uit te proberen ofzo...
Ja hey... kijk, gewoon simpele platte seks wil ik ook wel s hoor... maar t word nogal vervelend als 9 van de 10 leuke meiden die je tegen komt alleen maar seks wil om t een keer uit te proberen... Ooit wil ik ook wel een serieuse relatie, en dat zit er met dat soort meisjes niet inquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
TypischAls meisje heb je toegang tot meisjes op een niveau waar 99% van de mannen nieteens van durft te dromen, en dan komen ze aanzetten met "bwah, daar heb ik geen behoefte aan hoor
"
Ik ben nogal verlegen en niet bepaald sociaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat ik al helemaal niet snap, is waarom jullie wellicht biseksuele/lesbische meisjes, niet een beetje uitdagen. Dat kan toch makkelijk voor vrouw zijnde? Tjonge als ik een mooi meisje was had ik het wel geweten hoor.
Je kan makkelijker met meisjes praten, ze mee uit vragen om te shoppen, whatever, zonder dat ze gelijk afstand nemen. En dan vragen stelen, en bij het uitgaan mekaar uitdagen. why not? Ik vind dit sulks gezeik van vrouwen altijd. Ik ken trouwens maar weinig vrouwen die niet al met een ander meisje naar bed zijn geweest. En degenen die zeggen van niet daar zet ik mijn twijvels bij. Zeker als je fotos van ze ziet dat ze tongen met andere meisjes.. Volgens mij moet het zo makkelijk zijn voor vrouwen onderling...
Was het maar waar dat het een gemeenschap is waarin iedereen elkaar kent.. Jouw uitspraak is ongeveer het zelfde als zeggen dat alle hetero's elkaar kennenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:24 schreef ssebass het volgende:
Ik snap jullie niet. Het is een gemeenschap waar iedereen elkaar kent, dus je leert er dan zoveel kennen. Daar moet echt wel iets tussen zitten. Je moet in eerste instantie dus wel even die plekken opzoeken.
Bij jou willen 9 van de 10 leuke meiden die je kent tenminste een keer sex met jequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja hey... kijk, gewoon simpele platte seks wil ik ook wel s hoor... maar t word nogal vervelend als 9 van de 10 leuke meiden die je tegen komt alleen maar seks wil om t een keer uit te proberen... Ooit wil ik ook wel een serieuse relatie, en dat zit er met dat soort meisjes niet in
Ja, om t uit te proberenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Bij jou willen 9 van de 10 leuke meiden die je kent tenminste een keer sex met je
Wat is het verschil met een vrouw waar 9 van de 10 mannen sex mee willen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Bij jou willen 9 van de 10 leuke meiden die je kent tenminste een keer sex met jeHet is gewoon een luxe-probleem
Hihi, ze zei vihihibratorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, om t uit te proberenIk ben geen vibrator
Klopt. Voor gewoon één avondje zijn mannen veel geschikter ook. Ik zou er geen meisje voor willen gebruiken in ieder geval. Als ik een man was, zou ik me helemaal niet stoer voelen als ik iemand gemanipuleerd had om met mij naar bed te gaan in ieder geval. Als je gewoon kunt zeggen dat je geen serieuze intenties hebt en tóch scoort, dan ben je pas een held in mijn ogen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet je wel durven he
Bovendien ben ik niet geinteresseerd in meisjes 1 avondje seks willen om t uit te proberen ofzo...
Ik ken alleen homo's, ik heb geen lesbiennes in mijn vriendenkring (omdat ik dus met mannen beter overweg kan, de enige vriendin die ik heb is zo hetero als maar kan).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:24 schreef ssebass het volgende:
Ik snap jullie niet. Het is een gemeenschap waar iedereen elkaar kent, dus je leert er dan zoveel kennen. Daar moet echt wel iets tussen zitten. Je moet in eerste instantie dus wel even die plekken opzoeken.
Dat soort dingen zorgt bovendien ook altijd voor gezeik achterafquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Klopt. Voor gewoon één avondje zijn mannen veel geschikter ook. Ik zou er geen meisje voor willen gebruiken in ieder geval.
Ik heb het zelfde probleemquote:[..]
Ik ken alleen homo's, ik heb geen lesbiennes in mijn vriendenkring (omdat ik dus met mannen beter overweg kan, de enige vriendin die ik heb is zo hetero als maar kan).
Jep, en zeker als je dan ook nog s bepaalde eisen hebt voor een eventuele partner... dan word het helemaal een klein meertje ipv een zeequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:36 schreef Xeanor het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk kan zijn om een serieuze relatie te krijgen. Er vallen gewoon een heleboel vrouwen af, die zijn niet lesbo genoeg voor een relatie, of gewoon helemaal niet lesbo. De uiteindelijke 'zee' van potentiele kandidates is vrij klein denk ik.
Ik ken dat probleem ook. Daarnaast ben ik tot nu toe alleen nog maar verliefd geworden op dames/meisjes die al een vriend hebben/hadden. Sowieso kom ik niet vaak in aanraking met homo's. Ik ben wel eens naar het COC of Gay Palace geweest, maar dat is gewoon niks voor mij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, en zeker als je dan ook nog s bepaalde eisen hebt voor een eventuele partner... dan word het helemaal een klein meertje ipv een zee
COC en dat soort dingen is ook echt niks voor mij. Ooit in Nijmegen wel een keer in een homo/lesbo discotheek geweest, maar dat vind ik ook niet echt geweldig.. Achja, ooit zal ik vast wel een leuk meisje tegen komen ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem ook. Daarnaast ben ik tot nu toe alleen nog maar verliefd geworden op dames/meisjes die al een vriend hebben/hadden. Sowieso kom ik niet vaak in aanraking met homo's. Ik ben wel eens naar het COC of Gay Palace geweest, maar dat is gewoon niks voor mij.
Nou dat idee krijg ik toch echt wel. Wel mooi ook om gratis binnen te komen. Ik kom trouwens best veel lesbiennes tegen de laatste tijd. Balen voor mij, nou ja of niet natuurlijk....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat het een gemeenschap is waarin iedereen elkaar kent.. Jouw uitspraak is ongeveer het zelfde als zeggen dat alle hetero's elkaar kennen
Graag biseksueel...! Dan kom ik ook langsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:45 schreef MLI het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik ben zelfs nog nooit naar een gaybar gegaan voor lesbiennes. Dat zou ik eens moeten doen. Eens zien of er iets te regelen valt voor morgen dan..
I'm inquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:45 schreef MLI het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik ben zelfs nog nooit naar een gaybar gegaan voor lesbiennes. Dat zou ik eens moeten doen. Eens zien of er iets te regelen valt voor morgen dan..
Waar? Ik ben niet zo thuis in de vrouwencafe's hier in de buurt...quote:Op maandag 26 januari 2009 11:57 schreef Qebbel het volgende:
Zeer bekend probleem!!
En als je het omdraait ook! Want als je er zelf erg girly uitziet, dan weet/verwacht dus helemaal niemand dat je gay bent, dus wordt flirten met vrouwen een stuk moeilijker!![]()
Maar hier in A'dam zitten wel een paar vrouwencafe's, waar echt wel cute girls komen hoor!
De Sappho (vijzelgracht). Best leuke tent hoor! Hebben 3x in de week vrouwenavonden.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar? Ik ben niet zo thuis in de vrouwencafe's hier in de buurt...
Toch maar s gaan kijken dan... als ik iemand mee krijgquote:Op maandag 26 januari 2009 12:17 schreef Qebbel het volgende:
[..]
De Sappho (vijzelgracht). Best leuke tent hoor! Hebben 3x in de week vrouwenavonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |