Vraag het haar gewoon indirect, ipv af te gaan op allerlei vage signalen en indrukken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef Em.ster het volgende:
Hoi. Ik ken een meisje waarvan ik niet weet wat haar seksuele geaardheid is en ik ben daar dus toch nieuwsgierig naar.
'Hoi, heb jij wel eens een relatie gehad met een vrouw'. Zoiets kun je helemaal niet indirect vragen, niet zo dat ze niet door heeft dat ik nieuwsgierig ben naar haar geaardheid.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vraag het haar gewoon indirect, ipv af te gaan op allerlei vage signalen en indrukken.
Hoeft toch niet erg te zijn dat je er naar vraagt. Volgens mij als je dat indirect doet en er daarna meteen over ophoudtquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:52 schreef Em.ster het volgende:
[..]
'Hoi, heb jij wel eens een relatie gehad met een vrouw'. Zoiets kun je helemaal niet indirect vragen, niet zo dat ze niet door heeft dat ik nieuwsgierig ben naar haar geaardheid.
Lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:54 schreef n8n het volgende:
Zingen "wie nu niet springt is lebienne" is niet subtiel genoeg voor je?
Dat ligt er maar net aan of zij er iets achter zoekt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoeft toch niet erg te zijn dat je er naar vraagt. Volgens mij als je dat indirect doet en er daarna meteen over ophoudtdat het dan gewoon zo maar kan.
Je kan toch gewoon het gesprek brengen op relaties, op vroegere vriendjes, op experimenteren? Daar kom je een stuk verder mee dan dit soort geouwehoer. Of verwacht je dat ze allemaal het geheime lesbos-teken maken als ze elkaar tegenkomen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:52 schreef Em.ster het volgende:
[..]
'Hoi, heb jij wel eens een relatie gehad met een vrouw'. Zoiets kun je helemaal niet indirect vragen, niet zo dat ze niet door heeft dat ik nieuwsgierig ben naar haar geaardheid.
In de kast.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef Em.ster het volgende:
waar zitten dan alle mooie lesbiennes?
Nu weet je in ieder geval waar je moet zoeken.quote:
Ik ken anders genoeg hetero vrouwen die van Melissa Etheridge houden...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Dipkip het volgende:
Je moet opletten hoe ze op mannen reageren. Als er een aantrekkelijke man aankomt en ze gaat rechter op zitten en doet dr haar achter dr oor, is ze straight. Merkt ze hem niet op ook al loopt ie door het beeld is het een optie.
Of je vraagt wat ze van de muziek van Melissa Etheridge vind. Als ze zegt 'wie?' is ze hetero. Als ze zegt dat ze het niet zo geweldige muziek vind is het een optie.
maar wat als de dame in kwestie al bezet is of geen interesse heeft? Weet je nog nietsquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Dipkip het volgende:
Je moet opletten hoe ze op mannen reageren. Als er een aantrekkelijke man aankomt en ze gaat rechter op zitten en doet dr haar achter dr oor, is ze straight. Merkt ze hem niet op ook al loopt ie door het beeld is het een optie.
Dat probeerde ik laatst bij een collega... had ze een heel verhaal over dr ex vriendin enzo... dus ik blij... blijkt ze achteraf het gehad te hebben over een meisje waar ze nu geen vrienden meer mee is... en ze heeft gewoon een vriendjequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef Noodly het volgende:
Potten verzamel topic
Ik zie het ook nooit. Misschien kun je het 'onopvallend' over haar liefdesleven hebben
Want hetero vrouwen zijn nooit single?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Vandaag... het volgende:
Vraag of ze een vriend heeftOf is dat te simpel gedacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |