tja sommige mensen kunnen datquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook mijn schoonouders gaan gewoon 2x ze gaan volgende week en in feb.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Queen_E het volgende:
[..]
tja sommige mensen kunnen dat![]()
Maaaaarr ik ben vorige week ook al naar bottrop geweest hahah
daarom is willingen ook leuker...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef Queen_E het volgende:
opzich ook wel leuk.. alleen jammer dat je met 20 sec beneden bent en dan weer 5 min op de lopende band naar boven staat
Je vergeet de 10 min in de rij staan voor de loopband naar bovenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef Queen_E het volgende:
opzich ook wel leuk.. alleen jammer dat je met 20 sec beneden bent en dan weer 5 min op de lopende band naar boven staat
hilarisch.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij heeft je ballen eraf gebeten
don't feel bad about it doggy
oke.. wij gaan meestal naar bottrop omdat het maar iets meer dan een uur rijden is vanaf ons..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom is willingen ook leuker...
het is 2 uur langer rijden dan bottdrop maar dan heb je ook echte pistes en echte buitensneeuw
jah...quote:
ook nog jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vergeet de 10 min in de rij staan voor de loopband naar boven
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jah...![]()
en over een uur naar de tandarts...
bottdrop is voor mij 1.5 uur rijden... net zoals snowworld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef Queen_E het volgende:
[..]
oke.. wij gaan meestal naar bottrop omdat het maar iets meer dan een uur rijden is vanaf ons..
Maar tis idd een erg korte pisteBen je weleens in snowworl geweest?
t is niet lief iemand uit te lachen en dan te zoenenquote:
oke.. en de baan is ong even lang ofniet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bottdrop is voor mij 1.5 uur rijden... net zoals snowworld.
alleen is SW zoveel duurder dat ik net zo lief ga naar bottdrop ga
sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is niet lief iemand uit te lachen en dan te zoenen
iets korter zelfsquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:53 schreef Queen_E het volgende:
[..]
oke.. en de baan is ong even lang ofniet?
[..]
sorry![]()
Ah nicequote:Op donderdag 22 januari 2009 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nvidea stuff kost teveel stroom dus maar een ati besteld HD4870
idd t is leuk om het gevoel weer ff te krijgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef Queen_E het volgende:
achja... ga er eigenlijk alleen elk jaar voor de wintersport een keer heen om te kijken of k het nog kan
thnx barra....quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is niet lief iemand uit te lachen en dan te zoenen
preciesquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd t is leuk om het gevoel weer ff te krijgenen altijd gezellig met vrienden
Sterkte, ik moet morgen. Twee gaatjes vullen en een zenuwbehandelingquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jah...![]()
en over een uur naar de tandarts...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |