Dat wordt dan je nieuwe ava? Want die sigaar kan dan natuurlijk niet meer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:13 schreef Noek het volgende:
Dit was ik in mijn tweede stopweek:
[ afbeelding ]
jah.........quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee want volgens mij heb jij een enorm gave en warme familie.![]()
Ik zie het ongeveer voor me!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
stom verhaal he........![]()
nah jah...... ik denk dat je erbij had moeten zijn........
Oh ja, ik had wel bedacht dat af en toe een klein sigaartje moet kunnen hoor of is dat echt heel slecht?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt dan je nieuwe ava? Want die sigaar kan dan natuurlijk niet meer.![]()
En hoppa: Obama heeft opdracht gegeven om Guantanamo Bay te sluiten.![]()
Da's nog eens daadkracht.
Ik weet wel een goede manier: bom erop.
Volgens mij ligt dat niet aan jouw verbinding, want ik heb er ook last vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.........![]()
enne....Dees ergens in november ben ik gestop geloof ik........
er is inmiddels bijna geen doorkomen aan hier met de verbinding
duurdt héél lang om een post neergezet te krijgen, dus ik stop even nu
kut verbinding
![]()
![]()
tot later......
Ja want dat loopt binnen de kortste keren weer uit de hand. En ik kan het weten. Dat worden al snel van die sigaartjes met filter, die je zo lekker over je longen kan roken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, ik had wel bedacht dat af en toe een klein sigaartje moet kunnen hoor of is dat echt heel slecht?![]()
Zij is echt zo mooi!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef Gert het volgende:
Toch leuk dat uncle Tom voor zijn medespeelsters even naar de Nederlandse première van Valkyrie kwam vanavond:
[ afbeelding ]
Eensch!quote:
Nee.quote:
Nee man dat was je klote Ziggo weer.quote:
Altijd boordevol grapjes die Gert.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee man dat was je klote Ziggo weer.
Zo'n recorder heb ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Shitzooi!! Ik had "een beter leven" van Hollanddoc opgenomen maar er staan op onverklaarbare wijze maar tien minuten op.
http://www.hollanddoc.nl/(...)leveringen/41113467/
Of het lag aan Ziggo.quote:
Verleden week een film opgenomen die graag wilde zien.. Verkeerde netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |