Ook wow!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ook ik heb jaren aan iedereen verteld dat het voor mij niet was weggelegd om te stoppen, en dan had ik 12 verhalen paraat om iedereen te overtuigen waarom iedereen het kon behalve IK![]()
Op een dag dan toch gestopt, zonder meds en doks hoor, ik was echt ontoerekeningsvatbaar, bloedlink je hoefde maar naar me te kijken of ik spuwde al vuur! Na een maand was dat over maar het verlangen bleef nog lang, ik kon ook erg genieten van de lucht van een sigaret. Ik rook intussen al jaren niet meer ben wel 5 kilo zwaarder geworden maar die ben ik allang weer kwijt. Ik weet nu ook dat ik er nooit meer aan begin, die overtuiging heeft wel lang op zich laten wachten ik heb namelijk nog jaren geroepen als ik 65 begin ik weer![]()
En echt Noek, als ik het kan kan jij het ook!!! Sterkte ermee
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
Fan! Rook jij nu nog steeds niet? Ik dacht dat je allang weer was begonnen joh! Dubbel wow want bij jou leek het gewoon een brainfart te zijn en je flikt het maar mooi. Ben je niet ontzettend trots? Jullie zijn zo groot en stoer! Echt hoor.
[ afbeelding ]
weet ik nietquote:
Ojee ja ken ik ook hoor dat tankstation, maar daar ben je zelf ook wel achter inmiddels, je moet ook het gevecht aan met je valkuilen en smoezen. Ik ging bv. de eerste weken ook echt niet op bezoek waar lekker gerookt werd, ik wist gewoon dat ik dan binnen een uur een peuk op zou steken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook wow!Al wilde je iedereen doodmaken, je rookte niet. Ik heb wel van die brainfarts gehad dat ik er opeens zo klaar mee was en dan pleurde ik mijn rookwaar in de prullenbak en wie stond daar 's ochtends om 7.00 uur bij een tankstation?
Het is te genant voor woorden om zo afhankelijk te zijn en toch is het altijd nog sterker dan ik geweest. Voel je je nu wel een echte niet roker of ben je nog steeds een roker die gestopt is? Volgens mij zal ik altijd een roker blijven die een sabbatical heeft. Hopelijk wel een hele lange en als ik dan 80 ben dan begin ik weer. Heb er nu al zin in.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
je mag hier komen klagen en steunen
Nou Fan inderdaad, best knap heb jou nooit horen zeuren of klagen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
Fan! Rook jij nu nog steeds niet? Ik dacht dat je allang weer was begonnen joh!
Nee, je had een jong stemmetje dus misschien klink je nu nog jonger.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet![]()
![]()
![]()
misschien kan ik nu minder vals zingen
had ik een doorgerookte stem dan.......
het astmatische histerische lachje heb ik nog wel
Ik heb Fan volgens mij niet één keer zien klagen. Daarom dacht ik ook,' Die houdt zich mooi stil en steekt er nog maar eens eentje op!' Ik kan niet lijden in stilte. Iedereen moet het weten net zolang zij ook lijden. Dat troost me dan wel een beetje.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nou Fan inderdaad, best knap heb jou nooit horen zeuren of klagen!
Ik was echt niet te pruimen hoor de eerste weken
Oooh echt? Jij lijdt ook groots en meeslepend. Fijn!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef Copycat het volgende:
De 40ste verjaardag van mijn beste vriendin nadert met rasse schreden. En dus ook onze gezamelijke stoppen met roken datum. Een onderwerp dat we vanaf het moment dat we zeiden dat we dat gingen doen (drie maanden terug of zo) angstvallig hebben ontweken.
Maar vanavond heb ik het onbezonnen op tafel gegooid en nu gaan we ons mentaal voorbereiden op het nakende schrikbeeld van echt de strijd aan moeten gaan. En dan gaan we een datum prikken.
We moesten een beetje huilen bij het afscheid.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, je had een jong stemmetje dus misschien klink je nu nog jonger.
Ik hoor nog weleens oude opnames van mezelf en ik heb nu echt een hees randje en die had ik niet van nature.
Maar jij had geen Patty-lach. Hahaughrochelhahabooghhihiha Die ging echt dood als ze ging lachen.
tering......... dat wordt een niet rokers club hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef Copycat het volgende:
De 40ste verjaardag van mijn beste vriendin nadert met rasse schreden. En dus ook onze gezamelijke stoppen met roken datum. Een onderwerp dat we vanaf het moment dat we zeiden dat we dat gingen doen (drie maanden terug of zo) angstvallig hebben ontweken.
Maar vanavond heb ik het onbezonnen op tafel gegooid en nu gaan we ons mentaal voorbereiden op het nakende schrikbeeld van echt de strijd aan moeten gaan. En dan gaan we een datum prikken.
We moesten een beetje huilen bij het afscheid.
Klopt mij hielp het echt als mensen begrip hadden voor mijn slechte humeur, ik kan me ook best voorstellen dat het fijn is als je samen met iemand stopt, alhoewel dat ook link kan zijn want beide een kort lontje kan er ook voor zorgen dat de run op het tankstation wel erg verleidelijk gaat wordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb Fan volgens mij niet één keer zien klagen. Daarom dacht ik ook,' Die houdt zich mooi stil en steekt er nog maar eens eentje op!' Ik kan niet lijden in stilte. Iedereen moet het weten net zolang zij ook lijden. Dat troost me dan wel een beetje.
En dan riep je de Griek? "Mam. Iemand voor je!"quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb weleens gehad als ik de telefoon opnam dat ze vroegen
''is je moeder thuis''
dan was het één of andere verkoper van verzekeringen of andere shit
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
tering......... dat wordt een niet rokers club hier
noekie en Cc zijn nog niet begonnenquote:
wij zijn hier bezig aan ons 16e tachtigdelig servies.......quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Klopt mij hielp het echt als mensen begrip hadden voor mijn slechte humeur, ik kan me ook best voorstellen dat het fijn is als je samen met iemand stopt, alhoewel dat ook link kan zijn want beide een kort lontje kan er ook voor zorgen dat de run op het tankstation wel erg verleidelijk gaat worden
Het voornemen alleen al is een grote stap.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
noekie en Cc zijn nog niet begonnen.
En ik deel graag!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
Oooh echt? Jij lijdt ook groots en meeslepend. Fijn!
Lief Dagboek,quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik deel graag!
Maar ik moet mij eerst nog to terms komen met het idee van. En bij beste vriendin stond de paniek serieus in haar ogen gekerfd, toen ik het onderwerp te berde bracht.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:03 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan riep je de Griek? "Mam. Iemand voor je!"
Doet me hieraan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |