10 jaar reality 1999-2009 is nog steeds open.quote:
Alleen als je een drain hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Komt er nu een kaartenaktie voor me?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
Afijn, de plicht roept, en buuf is er natuurlijk niet helemaal bij met d'r zieke hoofd.![]()
[ link | afbeelding ]
Het was magnetron voer en dat was zeer ongezond voor de baby.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Are you kidding?![]()
de rest was op rantsoen. Ik zie haar zo die biefstuk (en de rest van een vol bord eten) de vuilnisbak inschuivenZij was echt een lastige eter. Of om te narren, of echt, ik weet het niet. Geniale tv toen.
Ernstig?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet (waarschijnlijk binnen 4 weken) een chirurgische ingreep ondergaan.
Ik vertel na afloop wel wat het was, aan de verbeelding overlaten is beter.
Je wordt een zusje van Kelly?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet (waarschijnlijk binnen 4 weken) een chirurgische ingreep ondergaan.
Ik vertel na afloop wel wat het was, aan de verbeelding overlaten is beter.
omg, mijn ex heeft er ook last van, maar het wordt van kwaad tot erger. Ik geloof dat ze nu al 3x geopereerd isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ik laat een aambei wegsnijden.
Naar de tandarts gaan lijkt me erger.
Last (in de zin van pijn of ongemak) heb ik er niet van.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omg, mijn ex heeft er ook last van, maar het wordt van kwaad tot erger. Ik geloof dat ze nu al 3x geopereerd is![]()
Ik hoop echt dat je er daarna geen last meer van hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |