Groetjes van Tanja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was okay, vooral de oude hits.
Maar dat heb je met het zelf ouder worden he, dan wil je muziek van vroeger horen.
Ik weet niet of het Engelsen waren, maar ze hadden blijkbaar genoeg gedronken en ze smeten het bier regelmatig de lucht in.
Mooi, iedereen aan de griep. Het hele land plat door de griep is beter dan het hele land plat door de kredietcrisis. Jammer dat je geen drain hebt gekregenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Middag
Net terug van de dokter en geen drainWél een pittige kuur om ervoor te zorgen dat ik weer wat kan ademen en nadenken (minor detail) alle holtes en bovenste luchtwegen ontstoken
![]()
Lekker griepje, kan niet anders zeggen
Nou, ik ga maar weer eens koffie proberen geloof ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
Daar ben je lekker zoet mee, dus.
Nog een kopje thee dan maar?
Ja, dat van die drain vond ik ook wel wat jammer ja. Maar die bovenste luchtwegen ontstoken biedt wel perspectiefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi, iedereen aan de griep. Het hele land plat door de griep is beter dan het hele land plat door de kredietcrisis. Jammer dat je geen drain hebt gekregenIk leef met je mee
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat van die drain vond ik ook wel wat jammer ja.heb jij Mathara ooit meegekregen?
Morgen weer aan de bak met Willem, Andries en Tanja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Leuk, je zet de vaart er flink in deze week.
Tanja gooide eten weg en andere bewoners werden daar kwaad om.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Morgen weer aan de bak met Willem, Andries en Tanja.![]()
Ze was hogelijk verbaasd dat er nog mensen waren (op Fok!) die zich oprecht afvroegen hoe het met haar gaat.
En ze vertelde ook dat ze na BB5 heel druk is geweest met zichzelf verdedigen. Onder andere over dingen als eten weggooien. Wie weet daar nog iets van?
Context?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tanja gooide eten weg en andere bewoners werden daar kwaad om.
Are you kidding?quote:
De rest stond op rantsoen, uien en pindakaas en zij mocht gewoon lekker koken, omdat ze zwanger was.quote:
En wat ga je doen met deze info?quote:
Goeie! Die zie je terugquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
En wat ga je doen met deze info?
Komt er dan weer zo'n shot waarbij je achter de geïnterviewde zit en een stelling deponeert in de trant van "ik gooi vaak eten weg".
Ik verzin ze wel even voor je.
Van Andries?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goeie! Die zie je terugHeb je nog meer??
Verder ben ik gewoon benieuwd wat er is blijven hangen van Tanja. En trouwens ook van Andries en WIllem. FF een nieuw topic aanmaken?
10 jaar reality 1999-2009 is nog steeds open.quote:
Alleen als je een drain hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Komt er nu een kaartenaktie voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |