abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3680282
Weten jullie nog enige tijd geleden toen een topic opende over mijn relatie met een borderliner. Nou, na alle kleine kloterigheden en ruzietjes maar toch een top tijd is het zover, het is voorbij en het doet zo een pijn We hadden al vaak wat kleinigheden maar toch het komt als een klap aan na een half jaar, snik en dat met de feestdagen GVD, wat kan het leven toch kut zijn... Sorry moest ff me hart luchten.............
pi_3680398
sterkte dan
pi_3680408
Sterkte...
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 31 maart 2002 @ 22:14:35 #4
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_3680481
quote:
Op zondag 31 maart 2002 22:00 schreef D3nn15 het volgende:
Weten jullie nog enige tijd geleden toen een topic opende over mijn relatie met een borderliner. Nou, na alle kleine kloterigheden en ruzietjes maar toch een top tijd is het zover, het is voorbij en het doet zo een pijn We hadden al vaak wat kleinigheden maar toch het komt als een klap aan na een half jaar, snik en dat met de feestdagen GVD, wat kan het leven toch kut zijn... Sorry moest ff me hart luchten.............
Lastig, maar als het geen pijn deed dan betekende het niks.. dus aan de ene kant is het wel goed maar het blijft wel klote ja.. suc6
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_3681023
Argh, dit zuigt idd.
pi_3681226
Ik leef met je mee. Een verbroken relatie is niet echt prettig. Heel veel sterkte...
keyboard error - press any key to continue
pi_3681447
Ik heb nu steeds van die vlagen dat ik mezelf moet verbijten Sprak haar net ff snel op msn nog... Zit hier gewoon achter me pc te janken Ahh, gvd liefde ook, kan zo mooi zijn maar het kan je ook breken
pi_3681508
quote:
love is like heaven but it can hurt like hell
pi_3682930
If LoVe Is ThE mOsT BeAuTiFuLl ThInG , ThEn WhY DoEs It HuRt So MuCh?
Lambo of Rekt
pi_3684558
Damn, nou slapen ging zo zo allemaal. Ik denk ook dat het net zoals bij Space in een ander topic de angst is om alleen te zijn Je vaste waarde is weg, ik had ook elk weekend lekker het samen zijn en dat is nu zo ineens helemaal weg... Ja en natuurlijk zijn er meer vissen in de zee maar het doet echt pijn als ik eraan denk dat ik nooit meer haar ff lekker zou kunnen vast houden of tegen aan kruipen, damn ik voel me echt waardeloos... Ik weet je moet weer verder met je leven en nieuwe dingen doen maar ik zie het nu echt ff niet meer zitten allemaal
pi_3684979
quote:
Op maandag 01 april 2002 10:20 schreef D3nn15 het volgende:
Damn, nou slapen ging zo zo allemaal. Ik denk ook dat het net zoals bij Space in een ander topic de angst is om alleen te zijn Je vaste waarde is weg, ik had ook elk weekend lekker het samen zijn en dat is nu zo ineens helemaal weg... Ja en natuurlijk zijn er meer vissen in de zee maar het doet echt pijn als ik eraan denk dat ik nooit meer haar ff lekker zou kunnen vast houden of tegen aan kruipen, damn ik voel me echt waardeloos... Ik weet je moet weer verder met je leven en nieuwe dingen doen maar ik zie het nu echt ff niet meer zitten allemaal
ja maar dat is logisch toch. wat heeft t allemaal nog voor een nut denk je nu. maar alles komt weer goed gewoon over je heen laten komen en dan merk je vanzelf dat t steeds weer wat beter met je gaat. sterkte
pi_3685474
quote:
Op maandag 01 april 2002 11:56 schreef sassa het volgende:

[..]

ja maar dat is logisch toch. wat heeft t allemaal nog voor een nut denk je nu. maar alles komt weer goed gewoon over je heen laten komen en dan merk je vanzelf dat t steeds weer wat beter met je gaat. sterkte

Yeah, i know... Maar het is ook dat begin he, een gedeelte van je hoopt toch nog dat het goed komt. En steeds meer komt ook die gedachte van nee, het is echt voorbij, dus ik ben echt kut wakker geworden vandaag echt depri onder de douche gestaan, maar het gaat nu gelukkig weer wat beter. Kunnen ze hier niet iets voor uitvinden? Anti liefdes verdriet pil ofzo Kan wel wat oppeppers gebruiken...
pi_3686917
Het komt allemaal wel goed ooit =)
Je kan samen je verdriet delen, maar ook samen je geluk
Nu ben je dan ff verdrietig.. Maar straks onthoud je de mooie tijden met haar =) *kots*

Maar het komt goed..over een maand.. kan je er wel weer tegen

Kopop!

pi_3702142
sterkte, je komt er door..

but it hurts!

DELETED
  woensdag 3 april 2002 @ 00:14:43 #15
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_3704274
"The more you suffer, the more it shows you really care"

Sterkte

[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
  woensdag 3 april 2002 @ 00:25:03 #16
11027 Revian
Klein maar fijn!
pi_3704422
Sterkte jongen.. En doe voorzichtig.
Ignorance is bliss... damn why am I learning stuff??
pi_3712116
Was vandaag lekker wakker worden zeg Droomde dat ik met mijn ex in het zwembad was (iets wat we vaak deden erg leuk altijd, bubbelbad vozen etc)... En dan wordt je wakker en realiseer je je eens te meer dat dat voorbij is... Maar dat heb ik tot nu toe elke dag in de loop van de dag voel ik me steeds beter maar ik word altijd beetje depri wakker... Iemand dat ook meegemaakt? iig begin me langzamerhand steeds een stukje beter te voelen Ga weer genieten van het leven en een leuke meid aan de haak slaan
  woensdag 3 april 2002 @ 18:03:22 #18
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3712153
Zijn er al andere meiden die je leuk vind?
Of het handig is, is een tweede...
pi_3712200
quote:
Op woensdag 03 april 2002 18:03 schreef Eriksie het volgende:
Zijn er al andere meiden die je leuk vind?
Nou, op dit moment nog niet... Ben nog een beetje aan het bijkomen van zondag. Maar goed, dat zal met de tijd wel weer komen, moet niks overhaasten nu, dat kan alleen maar meer pijn en ellende veroorzaken. Zit nu nog een beetje in dubio of het haalbaar is vrienden te blijven met mijn ex, ik ben bang van niet, maar aan de andere kant ik zou het wel heel erg vinden haar nooit meer te zien of te spreken. Nouja, de dingen komen wel, ik ga niks forceren nu...
  dinsdag 9 april 2002 @ 22:34:45 #20
24369 S0L0
"officially insane"
pi_3778821
Hmmmm... dan zal ik er nu zelf ook maar eens mee gaan bemoeien want als D3nni5 er voor kiest zijn relatieperikelen te delen met de hele wereld hebben die mensen ook recht op mijn kant van het verhaal.

Ik ben dus die "borderliner" waar hij over sprak en ik wil even wat zaken rechtzetten.
Ik snap dat het moeilijk ik voor D3nn15 te accepteren dat het uit is maar de realiteit was anders dan hier beschreven. Toen we elkaar leerde kennen vond ik hem aardig maar ik ben altijd eerlijk geweest over het feit dat ik niet verliefd op hem was. In het begin waren we vaak samen, zoals veel stellen in het begin van hun relatie maar naarmate de maanden verstreken had ik behoefte aan meer vrijheid die hij me niet kon geven.
Hoewel we er vaak over gepraat hebben zijn we in een half jaar niet één weekeind alleen geweest. Ik had het gevoel alsof ik opgesloten zat. Ik kon niks meer alleen doen, altijd ging hij mee... (als ik bijv met vrienden uit wilde of zo) Dit is me na 6 maanden gewoon teveel geworden.

Het feit dat hij deze dingen deelt met jullie (no offense) vind ik niet passend.. Ik ben namelijk van mening dat je een relatie met zijn tweeën bespreekt maar goed... Maar wat mij het meest tegen de borst stuitte is het feit hij doet voorkomen dat mijn Borderline de oorzaak van alle problemen zou zijn. Ik zal niet ontkennen dat we door mijn ziekte (een lichte vorm hoor btw) een paar moeilijke momenten hebben gehad maar de reden waarom is het uit is gegaan staat daar los van.

Na 6 maanden moet je in je relatie zover zijn gegroeid dat je als stel van elkaar houdt en hoewel ik heel veel van hem hou is het niet meer dan vriendschap gebleven.
Op een geven moment moet je het dan stoppen en dat heb ik gedaan

Het spijt me, D3nn15, dat ik je op wat voor manier dan ook gekwetst heb maar voor mij is het de juiste keuze geweest en hoe dan ook, alles komt goed.:)

Ik?
  dinsdag 9 april 2002 @ 23:57:19 #21
24721 jotheman
Ik ontken alles!
pi_3780220
Allebei sterkte gewenst...
S0l0 ik denk dat dennis alleen ff zich wilde luchten en echt nix tegen je persoonlijk bedoelde en al helemaal niet je borderline toestand de schuld wilde geven maar dat is wat ik denk.
Als ik jullie verhalen lees lijkt het erop dat dit voor 't beste is, want je moet je allebei helemaal happy voelen in een relatie anders wordt 't nix (mijn mening ).
Kan jullie alleen maar allebei suck6 en sterkte wensen, vrees niet je komt er weer bovenop, laat de tijd z'n werk doen...

[edit]
spelfout, my bad
[/edit]

I see dead pixels...
pi_3782528
Nee, precies dit was helemaal geen persoonlijke aanval ofzo. Maar goed, zo een reactie zegt ook wel weer genoeg dan, het komt er gewoon op neer dat ik meer hield van haar als zijn van mij en dat werkt nou eenmaal niet. Kan je lang en kort lullen over veel bij elkaar en vrijheid maar als het allemaal goed zit is dat geen probleem.
Ik voel me btw weer prima Het is idd het beste geweest allemaal zo, heb die 1e paar dagen in de put gezeten en toen ging het steeds beter en nu voel ik me echt weer goed. Lekker door met het leven en een mooie zomer ervan maken, nieuwe ronden, nieuwe kansen . Bedankt voor al jullie reactie's in ieder geval...
pi_3787377
quote:
Op woensdag 10 april 2002 09:36 schreef D3nn15 het volgende:
Nee, precies dit was helemaal geen persoonlijke aanval ofzo. Maar goed, zo een reactie zegt ook wel weer genoeg dan, het komt er gewoon op neer dat ik meer hield van haar als zijn van mij en dat werkt nou eenmaal niet. Kan je lang en kort lullen over veel bij elkaar en vrijheid maar als het allemaal goed zit is dat geen probleem.
Ik voel me btw weer prima Het is idd het beste geweest allemaal zo, heb die 1e paar dagen in de put gezeten en toen ging het steeds beter en nu voel ik me echt weer goed. Lekker door met het leven en een mooie zomer ervan maken, nieuwe ronden, nieuwe kansen . Bedankt voor al jullie reactie's in ieder geval...
gelukkig
pi_3787462
tijd heelt alle wonden, veel sterkte !!!
pi_3787464
Feestdagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')