Omdat het kanquote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Holla hield z'n woord aan Martin om na z'n goal het 'vliegtuigje' te doen
FC Utrecht staat sinds vandaag weer linkerrijtjequote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
Als ik me niet vergis, was dit onze eerste overwinning op een linkerrijtje club dit seizoen.
Aldus Zweedse media..quote:"Hij kreeg een klap en het gevoel is dat het helemaal niet goed ging. Petter dacht onmiddellijk daarna dat er iets ernstig mis zou kunnen zijn, hoewel het nog een beetje te vroeg is om dat zeker te weten, "zei team mate Fredrik Stenman.
Onze naprapater (?) en het medische team waren ook ongerust. Zijn knie zwol aan en Petter moest krukken gebruiken omdat hij niet op zijn been kon steunen,"zegt Stenman.
Het is wachten op de MRI-scan in het ziekenhuis.
Maandag hebben we duidelijkheid. De stemming in de kleedkamer was behoorlijk gedrukt.
quote:FC Groningen vreest ernstige blessure voor Andersson
De knieblessure van Petter Andersson was een flinke smet op de thuiszege van FC Groningen op Ajax. Ontwikkelingen in Eindhoven bieden mogelijk uitkomst.
FC Groningen-trainer Ron Jans noemde het uitvallen van Andersson in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen Ajax (1-0) 'een domper'. De coach vreest de Zweedse middenvelder voorlopig kwijt te zijn. 'Het ziet er niet goed uit. Ik verwacht hem lange tijd kwijt te zijn,'
Andersson ondergaat maandag extra onderzoek, die duidelijkheid moet verschaffen over de ernst van de blessure en daarmee ook de lengte van de herstelperiode.
Voor FC Groningen zijn de ontwikkelingen bij FC Eindhoven mogelijk een oplossing voor smalle selectie wat betreft spitsen. Serhat Koç, die sowieso komende zomer naar Euroborg komt, meldt zich mogelijk al eerder in Groningen.
FC Eindhoven is bereid alsnog mee te werken aan een tussentijdse overgang van de aanvaller. De Brabantse club, die wordt bedreigd in haar bestaan, ziet in de verkoop van spelers een oplossing voor de licentieproblemen. Met de directe transfer van Koç kan de Eerstedivisionist een extra vergoeding tegemoet zien.
VI
Waar zat je op Noord??quote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef MaxPower het volgende:
Hij was fijn gisteren.![]()
Ingang 1 blijft wel kut trouwens.![]()
GRRRRRRR.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef venomsnake het volgende:
Hij vreest zelf ook het ergste:
http://www.fotbollsexpres(...)-det-bara-small-till
Zou me niets verbazen als we hem de rest van het seizoen kwijt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |