Mja de pilotaflevering van de serie kostte 3 miljoenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:13 schreef Tegan het volgende:
Film van twee miljoen lijkt me ook wel prima.
En die neger uit jouw UI moet een gastrol jwzquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:42 schreef -Mo- het volgende:
Ik hoop op een film met twee uur lang Piz.
Kan natuurlijk zo de brothah van Wallace zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En die neger uit jouw UI moet een gastrol jwz
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:42 schreef -Mo- het volgende:
Ik hoop op een film met twee uur lang Piz.
SPOILERquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef planethugo het volgende:
was geloof ik wel iets met de ouders van veronica's (ex?)vriendje en een geheime organisatie voor de elite. Was iets met een groot landhuis dat weet ik wel
quote:Rob Thomas: I did get an email from Bryan Fuller earlier today saying, 'Hey, can you jump on the phone with me at some point? I know you're busy, but I would love to talk to you about how this thing works.' And I know it was specifically for "Pushing Daisies."
geniaal!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Die "perks" als je geld doneert zijn ook wel briljant.
De 'more famous' Rob Thomas heeft op zijn FB al gezegd dat 'ie best wat posters wil signeren als deze Rob Thomas dan wat cd's signeert als 'ie met een nieuw album komt.
3.51quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:05 schreef mschol het volgende:
3.47 mil inmiddels
met een gemiddelde van $66 per persoon
Ja, maar je doet het natuurlijk niet voor de voicemail, maar omdat je zo graag de film ondersteundquote:
Als er internationale perks komen ga ik ook wel doneren denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef Maartel het volgende:
Nou is 40,000 dollar in een middag natuurlijk nog niets om over te klagen![]()
Maar de piek heeft 't idd wel gehad (al zal met de internationale beloningen wellicht wel weer even een boost komen)
Same herequote:Op zondag 17 maart 2013 15:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als er internationale perks komen ga ik ook wel doneren denk ik.
Afgaande op interviews e.d. zijn Veronica, Keith, Logan en Dick zeker, Wallace & Weevil zeggen er ook klaar voor te zijn (Kendall ook trouwensquote:Op zondag 17 maart 2013 18:35 schreef Tegan het volgende:
Owja, tijd om dit komende jaar de serie even opnieuw te kijken dan.
Wie doet mee?
das toch goed om te horenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Afgaande op interviews e.d. zijn Veronica, Keith, Logan en Dick zeker, Wallace & Weevil zeggen er ook klaar voor te zijn (Kendall ook trouwens), en als het aan Rob ligt komt eigenlijk vrijwel iedereen terug.
dit is wat Alaska er op te zeggen heeft:quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk de pilot en ik vroeg me ineens af he. Mag je in de VS een motor rijden als je 16 bent?
Kan het antwoord zo 1-2-3 niet vinden via Google.
Ze hebben het wel bewust in de zomer gepland, om de schema's van series te omzeilen. Maar ja, 't is afwachten.. maar al was het maar een kleine cameo, helemaal geen Mac zou raar zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zolang Logan, Keith & Mac meespelen vind ik het prima. Maar de actrice die Mac speelt is vrij druk met verschillende series dus dat gaat twijfelachtig worden
Ben ik ook van plan, al kijk ik erg op tegen het seizoen metquote:Op zondag 17 maart 2013 18:35 schreef Tegan het volgende:
Owja, tijd om dit komende jaar de serie even opnieuw te kijken dan.
Wie doet mee?
schmidtyquote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Bbs29 het volgende:
Max Greenfield (Deputy Leo) is er waarschijnlijk ook bij
En beter gaat Netflix interesse hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Bbs29 het volgende:
Max Greenfield (Deputy Leo) is er waarschijnlijk ook bij
Die DVD's dan... De All Seasons-box was eerst nog 80. Nu is-ie 129quote:Op zondag 17 maart 2013 21:34 schreef Tegan het volgende:
Dat boek van Rob Thomas over Veronica Mars was gisteren nog 14,99 en nu 17,99 op bol.com.
Sjezus, die heb ik 2 jaar terug nog voor 30 euro op amazon gekocht!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die DVD's dan... De All Seasons-box was eerst nog 80. Nu is-ie 129
Ja. Heerlijke US logica: mensen doodrijden op je 16de, mensen neerschieten als soldaat op je 18de, maar heaven forbid als je een biertje drink voor je 21 bent!quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk de pilot en ik vroeg me ineens af he. Mag je in de VS een motor rijden als je 16 bent?
Kan het antwoord zo 1-2-3 niet vinden via Google.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die DVD's dan... De All Seasons-box was eerst nog 80. Nu is-ie 129
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |