van Floor?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Krijgen we dan ook naaktfoto's net als bij SHE?
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:16 schreef arjan1212 het volgende:
Wilt u mij helpen? Dat kan, door het storten van een bedrag op bankrekening 67.04.72.344, ten name van de Stichting Vrienden van de PVV, te Den Haag
That train has long passed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef Scaurus het volgende:
Wanner gaat ie Fleur Agema's maagdelijkheid verkopen om z'n advocaat te betalen?
als je erop mag poepen, misschien wel, maar anders ... nog geen 30 euro.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
That train has long passed.
Maar waarom maagdelijkheid, op den Wallen kan Fleur best 50 euro per beurt opleveren denk ik zo. Tenzij ze het nodig vindt te gaan praten. Daar zit niemand op te wachten
Geen idee!..quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:59 schreef beantherio het volgende:
Waarom gedragen Wilders-aanhangers zich steeds weer als enorme drama-queens?
Ach, dit hele dilemma is uiteindelijk gewoon een mooie/legitieme rede voor onze overheid/regering om naar 't volk te ventieleren dat ze 't eigenlijk gewoon met Wilders eens zijn en dat de vrijheid van meningsuiting uiteindelijk belangrijker is in Nederland dan welke overtuiging van religie dan ook, met waarschijnlijk ook nog eens de hoop dat er een aantal van die rebelerende reliefundies uit Nederland oprotten, nadat men Wilders van alle blaam vrijgesproken heeft, en voornamelijk om van dit ultieme gezeik voorgoed en eeuwig verlost te zijn.quote:De kans dat ie veroordeeld wordt lijkt me miniem maar het lijkt wel of ie standrechtelijk geëxecuteerd wordt ofzo.
Eens!..quote:Heb wat meer zelfrespect en doe niet zo hysterisch zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |