3quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
Hehe, mijn eerste singles OP.
Ik ben nog geen 30.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:16 schreef Q. het volgende:
Goede TT. Ik werd pas ook twee keer achter elkaar 25 geschat ipv 30.
Je had al antwoord gehad van cue maar anyway tnx 4 askingquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:27 schreef Nexie het volgende:
Ik voel me jong. En sexy.
Maar dat ben ik dan ook, best wel. Jong dan
Misschien zie ik er jonger uit of zo, laatste tijd aandacht van voornamelijk (te) jonge(re) vrouwen
Toch nog de boeken open geslagen? of ga je gewoon uit van je eigen goedheidquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Succes in ieder geval! Ik mag morgenArtic
Bedoel je dat van die jongere vrouwen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, of dat op die leeftijd een compliment is.
Eh, ja. Meisjes van 12/13, dat schiet niet echt op natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:31 schreef Nexie het volgende:
Bedoel je dat van die jongere vrouwen?
Dat is pas handig over een jaar of 10
Hiulen valt idd mee. Dat andere vragen we ons soms wel afquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef Millitia het volgende:
Hey, een reeks in R&P waar er niet wordt gehuild wanneer men single is en zich afvraagt wat de andere sexe in de andere sexe zoekt. Leuk. Hoi
Of lijkt dat maar zo...
Welnee, dat lijkt maar zo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef Millitia het volgende:
Hey, een reeks in R&P waar er niet wordt gehuild wanneer men single is en zich afvraagt wat de andere sexe in de andere sexe zoekt. Leuk. Hoi
Of lijkt dat maar zo...
Doelde meer op de topics als "ze lachte naar me, vind ze me leuk?" die je hier 4 keer per week voorbij ziet komen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hiulen valt idd mee. Dat andere vragen we ons soms wel af
Hoi
Ooo dat is hier niet. Je bent hier veiligquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:34 schreef Millitia het volgende:
[..]
Doelde meer op de topics als "ze lachte naar me, vind ze me leuk?" die je hier 4 keer per week voorbij ziet komen...
Haha, die heb ik nog geen aan de haak geslagen... Denk/hoop ik!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh, ja. Meisjes van 12/13, dat schiet niet echt op natuurlijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
Ooo dat is hier niet. Je bent hier veilig
En toch lachte ze wel naar me..quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat is hier niet. Je bent hier veilig
Mja idd. Meisje van 16 heeft vaak ene heel ander leventjequote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef Nexie het volgende:
[..]
Haha, die heb ik nog geen aan de haak geslagen... Denk/hoop ik!
Vaak klikt het toch niet echt met mensen die veel jonger zijn, zeker rond deze leeftijd. Als je nou allebei in je 20 bent maar de ene is wat ouder dan de andere, dan zit je in ieder geval nog een beetje in dezelfde fase.
Jaa klopt, ik denk dat de gespreksstof dan snel op zou zijn. Daarnaast mogen die nog niet eens naar de grote mensen discoquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja idd. Meisje van 16 heeft vaak ene heel ander leventje
18 kan nog over een komen, als je beide een studie volgt ofzo
Levenservaring!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Hehe
Maar toch, er is een verschil
Haha, dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef Nexie het volgende:
[..]
Levenservaring!Dat merk ik ook wel bji het bezoeken van die open dagen, dan loop je daar veel zelfverzekerder rond omdat je het allemaal al vaker hebt gezien
Ach, ik kan doorgaans heel goed overweg met mensen die 20+ zijn. Alleen ben ik eerder een uitzondering op de regel. Dat dan weer wel. Like I said, age is just a number.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef Nexie het volgende:
Vaak klikt het toch niet echt met mensen die veel jonger zijn, zeker rond deze leeftijd.
Aha, jij bent dan de coole opa van het stel zeg maar...quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, ik kan doorgaans heel goed overweg met mensen die 20+ zijn. Alleen ben ik eerder een uitzondering op de regel. Dat dan weer wel. Like I said, age is just a number.
Haha, de "ik snap mensen zo goed meisjes"quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik nu ook.
Ik heb mijn HBO al klaar en dan zit ik bij 19jarige huppelkutjes die niet verder komen dan "ja, ik wil iets met kinderen en psycholoog zijn lijkt mij leuk!"
Dus ja, dan komen er ergenissen naar boven, hehe.
Jaa en dan denken dat ze er gaan komen. Ik dacht dat ook, de eerste keer. Toen zat ik daar en dan krijg je die standaard speech die je op iedere opleiding krijgt, van hoe minimaal 1 van je buren af zal vallen of zo. Dus ik dacht bij mezelf haha da's niet zo mooi voor die gekke mensen dan, maar ik kon altijd goed leren dus hoppa. Een jaar later kon ik m'n koffers pakken, toen was het niet zo grappig maar ik kan er nu wel om lachenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik nu ook.
Ik heb mijn HBO al klaar en dan zit ik bij 19jarige huppelkutjes die niet verder komen dan "ja, ik wil iets met kinderen en psycholoog zijn lijkt mij leuk!"
Dus ja, dan komen er ergenissen naar boven, hehe.
Opa?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:49 schreef Millitia het volgende:
Aha, jij bent dan de coole opa van het stel zeg maar...
Ik niet. Maar voor mij is leeftijd dan ook echt maar een nummerquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:16 schreef Q. het volgende:
Goede TT. Ik werd pas ook twee keer achter elkaar 25 geschat ipv 30.
Gelukkig ben je nog goed ter been.quote:
Bedrijfseconomie 1 jaar, toen gestopt. Daarna informatica en die maak ik gewoon af, dus heb in ieder geval wel een papiertjequote:Op woensdag 21 januari 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan voor opleidingen?
En ja, bij ons gaan er ook veel koppen rollen
Ik heb ook jaren lopen tobben met studies, als de belofte van de basis- en middelbare school afgegaan.. Maar na alles studies "uitgeprobeerd" te hebben eens goed nagedacht en tot het besef gekomen dat ik helemaal niet meer wilde leren en gaan werken. T is allemaal goed met me gekomen en heb een prima baan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:51 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jaa en dan denken dat ze er gaan komen. Ik dacht dat ook, de eerste keer. Toen zat ik daar en dan krijg je die standaard speech die je op iedere opleiding krijgt, van hoe minimaal 1 van je buren af zal vallen of zo. Dus ik dacht bij mezelf haha da's niet zo mooi voor die gekke mensen dan, maar ik kon altijd goed leren dus hoppa. Een jaar later kon ik m'n koffers pakken, toen was het niet zo grappig maar ik kan er nu wel om lachen![]()
Het wordt alleen wel een duur grapje dus het wordt tijd dat ik eens de goeie kies. Ik heb overigens wel het idee dat mijn "faal" opleidingen me wel dingen geleerd hebben, gewoon wat betreft persoonlijkheid en zelfverzekerdheid. En vrouwen, om maar even on topic te gaan weer
Anders had ik ook mijn huidige vrienden niet gehad!
Overigens heb ik wel weer zin in een gemengde klas, dat werkt toch het beste vind ik.
Hmm... Het scheelt idd welke richting je gaat doen, maar je moet je opleiding niet van je klas af laten hangenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:55 schreef Nexie het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie 1 jaar, toen gestopt. Daarna informatica en die maak ik gewoon af, dus heb in ieder geval wel een papiertjeAlleen ik vind het niet zo interessant meer allemaal, dus wil weer compleet ergens anders heen haha. Vandaar ook dat ik weer gemengde klas wil, dit was 100% man. Heeft ook z'n voordelen hoor, maar ach. En nee, het gaat niet om potentiele lovers
maar gewoon vrouwelijke input is wel eens nuttig. En ik kon altijd al goed met vrouwen overweg, ik denk zelfs beter dan met mannen..
Hoe zit dat bij jou, omdat je ook van HBO af komt. Nu naar universiteit?
Zo bejaard ben ik nog niet. Hoewel hij wel de vrouwen voor het oprapen heeft.quote:
Nou, dank je wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:53 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig ben je nog goed ter been.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |