3quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
Hehe, mijn eerste singles OP.
Ik ben nog geen 30.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:16 schreef Q. het volgende:
Goede TT. Ik werd pas ook twee keer achter elkaar 25 geschat ipv 30.
Je had al antwoord gehad van cue maar anyway tnx 4 askingquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:27 schreef Nexie het volgende:
Ik voel me jong. En sexy.
Maar dat ben ik dan ook, best wel. Jong dan
Misschien zie ik er jonger uit of zo, laatste tijd aandacht van voornamelijk (te) jonge(re) vrouwen
Toch nog de boeken open geslagen? of ga je gewoon uit van je eigen goedheidquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Succes in ieder geval! Ik mag morgenArtic
Bedoel je dat van die jongere vrouwen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, of dat op die leeftijd een compliment is.
Eh, ja. Meisjes van 12/13, dat schiet niet echt op natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:31 schreef Nexie het volgende:
Bedoel je dat van die jongere vrouwen?
Dat is pas handig over een jaar of 10
Hiulen valt idd mee. Dat andere vragen we ons soms wel afquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef Millitia het volgende:
Hey, een reeks in R&P waar er niet wordt gehuild wanneer men single is en zich afvraagt wat de andere sexe in de andere sexe zoekt. Leuk. Hoi
Of lijkt dat maar zo...
Welnee, dat lijkt maar zo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef Millitia het volgende:
Hey, een reeks in R&P waar er niet wordt gehuild wanneer men single is en zich afvraagt wat de andere sexe in de andere sexe zoekt. Leuk. Hoi
Of lijkt dat maar zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |