hey, jij en een paar anderen hierboven, goed over nagedacht, dat in dit topic natuurlijk in het geheel geen andere allianties buiten FOK om komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
http://spreadsheets.google.com/pub?key=12345
Die spreadsheet komt niet uit FOK, Muted Faith zit zelfs niet eens in FOK.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey, jij en een paar anderen hierboven, goed over nagedacht, dat in dit topic natuurlijk in het geheel geen andere allianties buiten FOK om komen. [ afbeelding ]
soms is hij wel redelijk, maar voor de rest een ongelovelijke botte lul.quote:
Ik sla poison clan over denk ik, wacht tot de leuke alliances komen. Al pak ik misschien die nummer 1 wel mee als er vannacht niets bijkomtquote:Op donderdag 23 april 2009 08:52 schreef MutedFaith het volgende:
Wat divi zegt.
Ik weet heul goed dat er ook niet FOKkers hier komen..
Failhalla heeft net een DoW geplaatst zag ik. Veel plezier oink :p
peace modequote:Op zaterdag 25 april 2009 13:55 schreef oinkoink12 het volgende:
Tegen hoeveel en welke opponents zitten jullie?
Hier natuurlijk ook zoals het hoortquote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Lekiamh het volgende:
Whehe.
Twee NPO nations here. Allebei in anarchy.
maar dat van jou is heeeeuuul gemeen, want jij weet hoe t spel werkt, en je zit in de noobrangequote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Lekiamh het volgende:
Whehe.
Twee NPO nations here. Allebei in anarchy.
Tegen NPO is dat geoorloofdquote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
maar dat van jou is heeeeuuul gemeen, want jij weet hoe t spel werkt, en je zit in de noobrange
Ja, ik heb spijt dat ik toen mn nation heb verwaarloosd.quote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
maar dat van jou is heeeeuuul gemeen, want jij weet hoe t spel werkt, en je zit in de noobrange
Ja want die zijn vet evilquote:
Top propaganda filmpje Cylon.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:28 schreef CylonNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |