Tja, waar precies weet ik niet precies(zin klopt, geloof me!), volgens mij achter het W&N gebouw.quote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Banaan10 het volgende:
Waar op de campus komt dat gebouw te staan? Als aankomend vu rechtenstudent is dat goed nieuws. Ik las trouwens dat de uva 20 miljoen moet gaan bezuinigen op de rechtenfaculteit.
De administratief totale chaos valt wel mee. Er gaat wel eens wat fout, maar waar niet? Het hier geopperde beeld van een linkse universiteit vind ik persoonlijk niet steekhoudend; enkele docenten hebben misschien minder op met het liber(t)arisme, maar dat maakt de discussies des te leuker. Om daar de keuze door te laten leiden vind ik zonde.quote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef di0r1 het volgende:
Ik studeer rechten aan de VU en moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de universiteit. Vorig jaar zat ik met een paar studenten van de UvA in de werkgroep, en zij zeiden dat zij naar de VU zijn gegaan omdat het op de UvA een administratief totale chaos was.
Het terrein van de VU is niet zo heel speciaal. Maar de VU is bezig dit te verbeteren, zo zie ik dat collegezalen worden gerestoreerd; er komt een nieuw gebouw voor rechtsgeleerdheid en er gebeurd nog meer.
Ik heb het over het administratieve gedeelte alleen maar gehoord. Opvallend is natuurlijk wel dat er meerdere mensen het zeggen, uit verschillende hoeken. Sterker nog: Ik ken er een paar die het zeggen en zij studeren aan de UvA.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
De administratief totale chaos valt wel mee. Er gaat wel eens wat fout, maar waar niet? Het hier geopperde beeld van een linkse universiteit vind ik persoonlijk niet steekhoudend; enkele docenten hebben misschien minder op met het liber(t)arisme, maar dat maakt de discussies des te leuker. Om daar de keuze door te laten leiden vind ik zonde.
Het gebouw, tja, de UvA is momenteel verdeeld in een interne twist over de verhuizing (die over 6 jaar plaats zal vinden). De oudemanhuispoort loopt op zijn laatste benen, dus daar moet je ook niet al te veel hoop op vestigen.
Tot nu toe bevalt het mij prima iig, dat laat onverlet dat de VU ook een prima universiteit is.
Sterker nog; ik studeer zelf aan de UvA. Kennelijk ben ik dan wat makkelijker. Feit is gewoon dat als er per ongeluk een verkeerde (voorlopige) uitslag geplaatst wordt, het misschien vervelend is, maar nou niet de studie nadelig beïnvloedt.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:48 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik heb het over het administratieve gedeelte alleen maar gehoord. Opvallend is natuurlijk wel dat er meerdere mensen het zeggen, uit verschillende hoeken. Sterker nog: Ik ken er een paar die het zeggen en zij studeren aan de UvA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |