Werd er niet gezegd dat de lijken die ze niet gevonden hadden opgegeten waren?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef northernlight81 het volgende:
Leuk aflevering, vond hem wel spannender dan die van vorige week.
Ze hadden 3 lijken nog niet gevonden en daar zaten denk ik ook larven in, welke ongeveer tegelijk openklapte als dat slachtoffer wat ze onderzochte in Walter's lab. Er zullen dus over een tijdje wel heel veel monsters zijn.
Waarschijnlijk horen we er nooit meer iets van.
ik dacht dat de er 1 body missing was en de professor was opgegeten!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Werd er niet gezegd dat de lijken die ze niet gevonden hadden opgegeten waren?
Toen ze Francis vonden zeiden ze dat hij het overleefd had omdat het monster haar eitjes in hem had gelegd, anders zou hij opgegeten zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:15 schreef Rainesz het volgende:
[..]
ik dacht dat de er 1 body missing was en de professor was opgegeten!
maar kan me hierin vergissen.
De Observer was ook al niet zo goed verstopt iddquote:Op woensdag 22 april 2009 17:28 schreef DJKoster het volgende:
Goh, wat een subtiele 47..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:36 schreef EvilMarc het volgende:
Even kudos aan Anna Torv, ze heeft het echt weer fantastisch gedaan
edit:
Kijk wat ik heb gemaakt! Ik kon het niet laten.![]()
[ link | afbeelding ]
Als Olivia naar de ccrime scene gaat,waar Nick op het dak staat.quote:Op donderdag 23 april 2009 07:36 schreef dapluiz het volgende:
Waar was die zo makkelijk te vinden observer te zien dan ?
Hij loopt vrij pontificaal in beeld daarquote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Als Olivia naar de ccrime scene gaat,waar Nick op het dak staat.
Ze stappen uit de auto lopen naar het gebouw,en dan komt The Observer even voorbij lopen en kijkt het 3 tal na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |