Al ging hij naar Manchester City!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:35 schreef McFearless het volgende:
En als hij wel naar Ajax was gegaan was het ook niet goed of wel soms?
Kan iemand me uitleggen hoe die Bosman-clausule in elkaar zit? Ik snap hem nog niet helemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Idd belachelijk dat hij een meerjarig contract tekent, terwijl hij van plan is te vertrekken.
Die mentaliteit van tegenwoordig
Nee man, dat snap ik ook wel, maar denk er eens overna:quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen hoe die Bosman-clausule in elkaar zit? Ik snap hem nog niet helemaal.
Hilary is lief.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:36 schreef Stienn het volgende:
Elia!![]()
tuurlijk draai je er een beetje om heen als je een nieuw contract tekent en er meer mee kunt verdienen. Daarnaast is het slim van Twente want nu kunnen ze straks meer vragen als elia weg gaat in de zomerstop!
TPIUWPquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:38 schreef raaavi het volgende:
zijn vriendin (als dat nog steeds zo is iig.)
leuk meisje
Bofkont!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ikzal kijken of ik nog wat op me telefoon heb staan (zat bij der in de klas)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ikzal kijken of ik nog wat op me telefoon heb staan (zat bij der in de klas)
Yep.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zijn vriendin is dus 17 ofzo?
Zou kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zijn vriendin is dus 17 ofzo?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:48 schreef raaavi het volgende:
Nop, geen fotos.
HDD was tijdje geleden gecrashd.
en me telefoon had ik geupdate, zonder te backuppen..
Je gebruikt "Joop Munsterman" en "Mafiapraktijken" verkeerd in je post..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Tja, de voetballer denkt nou eenmaal corrupt.
De 'clubicoons' van nu krijgen te snel euro- en pondtekens in hun ogen. Toch wel goed dat Joop Munstermann zijn huid duur heeft verkocht, maar hij had zijn best kunnen doen Rob Wielaert te behouden.
Over maffiapraktijken van topclubs gesproken:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |