abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:47:19 #226
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_65298008
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh gij koene ridders van het heldenfront...

Kom óp zeg, je gaat me niet wijsmaken dat dit geheel plichtsgetrouw is.
[Oh oh, wij zullen ze... die pedo's....] Right.
Ik weet van stropers/jagers die fappend (bij wijze van spreken) een konijntje doodschieten en ook genieten van het hele idee van iets doodmaken. Want dan ben je een vent.
Nou, dit vind ik net zoiets. Je kan het lollig vinden, maar ík vind het echt zeer sneu.

Komt nog bij dat ik me niet kan voorstellen dat het onstrafbaar is om je voor te doen als minderjarig meisje en sekschat uit te lokken om vervolgens iemands kop op internet te zetten.

En trouwens, wat heeft het voor zin? Hoe meer je die mensen bang maakt om gepakt te worden, hoe stiekemer het allemaal gaat worden. Wie weet gaan ze straks nog gewiekster te werk... dat moet je willen. Maar ach, wat maakt jullie het uit? Jullie doen het voor de lol.... en misschien is het toch wel een beetje spannend, hé?
Tuurlijk is dit niet 'plichtsgetrouw'. Het is wel ONZ waar je je bevindt he. Hou toch op met dat fatsoen van je. Je lijkt wel een christendemocraat!
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:49:02 #227
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_65298075
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dus dan is het minder sneu?
Godverdomme, valt mijn glas op de grond. Ik ga me even druk maken om niks, totzo .
I never workout
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:50:14 #228
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_65298137
Nou, als jullie toch zo blind blijven.... Doe dan in ieder geval ff je oogjes open en verhuis het topic naar KPD. Want er zijn hier foto's te vinden die niet geschikt zijn voor bepaalde users/lurkers...
Veel plezier dan verder hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_65298198
quote:

Ik weet van stropers/jagers die fappend (bij wijze van spreken) een konijntje doodschieten en ook genieten van het hele idee van iets doodmaken. Want dan ben je een vent.
Nou, dit vind ik net zoiets. Je kan het lollig vinden, maar ík vind het echt zeer sneu.

Komt nog bij dat ik me niet kan voorstellen dat het onstrafbaar is om je voor te doen als minderjarig meisje en sekschat uit te lokken om vervolgens iemands kop op internet te zetten.

En trouwens, wat heeft het voor zin? Hoe meer je die mensen bang maakt om gepakt te worden, hoe stiekemer het allemaal gaat worden. Wie weet gaan ze straks nog gewiekster te werk... dat moet je willen. Maar ach, wat maakt jullie het uit? Jullie doen het voor de lol.... en misschien is het toch wel een beetje spannend, hé?
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:53:43 #230
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_65298288
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou, als jullie toch zo blind blijven.... Doe dan in ieder geval ff je oogjes open en verhuis het topic naar KPD. Want er zijn hier foto's te vinden die niet geschikt zijn voor bepaalde users/lurkers...
En dan ook nog zo brutaal zijn om ons te verwijten geen zelfreflectie te hebben . Nergens anders op het forum vind je meer zelfspot dan op ONZ, meid.
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:53:49 #231
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_65298292
quote:

Beetje opgefokt omdat jij ook tussen de pedo's hoort?
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:54:08 #232
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_65298305
quote:
forum.christenen.nl
I never workout
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:56:57 #233
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_65298429
Ik hoef echt geen tampeloeris te zien
I never workout
pi_65298441
quote:
Daarom staan ze achter spoilers Einstein.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:59:33 #235
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_65298519
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier kan ik om lachen.
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:53 schreef Starzky het volgende:

[..]

Beetje opgefokt omdat jij ook tussen de pedo's hoort?
Dit is gewoon slap verweer.

Er zijn vast wel meer mensen die er zo over denken als ik, maar ík zeg het hardop.
Maar serieus dames en heren: ja, echt: vermaak je vooral, hé?!

punt
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_65298538
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Hier kan ik om lachen.
[..]

Dit is gewoon slap verweer.

Er zijn vast wel meer mensen die er zo over denken als ik, maar ík zeg het hardop.
Maar serieus dames en heren: ja, echt: vermaak je vooral, hé?!

punt
Bedankt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:02:22 #237
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_65298650
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dus dan is het minder sneu?
Nee hoor, maar de beweegredenen om iets te doen liggen vele malen lager dan in een ander subforum
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_65298692
Te Volgen Pedofielen
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:03:22 #239
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_65298694
heb nu een iemand die zich voordoet als meisje, maar meteen msn en foto's vraagt :S of ik heb een fokker, of een hele vieze te pakken ...
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:06:19 #240
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_65298832
je bezoekt dit topic en je hebt meteen een lading smerige kiddiepr0n erop van pubertjes die hun broekje uitrekken, of smerige gasten van 30+ die hun schwanz uit hun broekers halen

dat vinden jullie wel wat he ohnoes het is ONZ
I have no rival, no man can be my equal. ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')