Tuurlijk is dit niet 'plichtsgetrouw'. Het is wel ONZ waar je je bevindt he. Hou toch op met dat fatsoen van je. Je lijkt wel een christendemocraat!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh gij koene ridders van het heldenfront...
Kom óp zeg, je gaat me niet wijsmaken dat dit geheel plichtsgetrouw is.
[Oh oh, wij zullen ze... die pedo's....] Right.
Ik weet van stropers/jagers die fappend (bij wijze van spreken) een konijntje doodschieten en ook genieten van het hele idee van iets doodmaken. Want dan ben je een vent.
Nou, dit vind ik net zoiets. Je kan het lollig vinden, maar ík vind het echt zeer sneu.
Komt nog bij dat ik me niet kan voorstellen dat het onstrafbaar is om je voor te doen als minderjarig meisje en sekschat uit te lokken om vervolgens iemands kop op internet te zetten.
En trouwens, wat heeft het voor zin? Hoe meer je die mensen bang maakt om gepakt te worden, hoe stiekemer het allemaal gaat worden. Wie weet gaan ze straks nog gewiekster te werk... dat moet je willen. Maar ach, wat maakt jullie het uit? Jullie doen het voor de lol.... en misschien is het toch wel een beetje spannend, hé?
Godverdomme, valt mijn glas op de grond. Ik ga me even druk maken om niks, totzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dus dan is het minder sneu?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik weet van stropers/jagers die fappend (bij wijze van spreken) een konijntje doodschieten en ook genieten van het hele idee van iets doodmaken. Want dan ben je een vent.
Nou, dit vind ik net zoiets. Je kan het lollig vinden, maar ík vind het echt zeer sneu.
Komt nog bij dat ik me niet kan voorstellen dat het onstrafbaar is om je voor te doen als minderjarig meisje en sekschat uit te lokken om vervolgens iemands kop op internet te zetten.
En trouwens, wat heeft het voor zin? Hoe meer je die mensen bang maakt om gepakt te worden, hoe stiekemer het allemaal gaat worden. Wie weet gaan ze straks nog gewiekster te werk... dat moet je willen. Maar ach, wat maakt jullie het uit? Jullie doen het voor de lol.... en misschien is het toch wel een beetje spannend, hé?
En dan ook nog zo brutaal zijn om ons te verwijten geen zelfreflectie te hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou, als jullie toch zo blind blijven.... Doe dan in ieder geval ff je oogjes open en verhuis het topic naar KPD. Want er zijn hier foto's te vinden die niet geschikt zijn voor bepaalde users/lurkers...
Veel plezier dan verder hé?
Beetje opgefokt omdat jij ook tussen de pedo's hoort?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
forum.christenen.nlquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou, als jullie toch zo blind blijven.... Doe dan in ieder geval ff je oogjes open en verhuis het topic naar KPD. Want er zijn hier foto's te vinden die niet geschikt zijn voor bepaalde users/lurkers...
Daarom staan ze achter spoilers Einstein.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hier kan ik om lachen.quote:
Dit is gewoon slap verweer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:53 schreef Starzky het volgende:
[..]
Beetje opgefokt omdat jij ook tussen de pedo's hoort?
Bedankt!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Hier kan ik om lachen.
[..]
Dit is gewoon slap verweer.
Er zijn vast wel meer mensen die er zo over denken als ik, maar ík zeg het hardop.
Maar serieus dames en heren: ja, echt: vermaak je vooral, hé?!
punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, maar de beweegredenen om iets te doen liggen vele malen lager dan in een ander subforumquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dus dan is het minder sneu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |