Ja, maar ik zag mijn naam nog niet bij het onderwerp staan.quote:
Ik wil wel!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:04 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag mijn naam nog niet bij het onderwerp staan.
Hier komt 'ie:
[ afbeelding ]
En van de volgende wil ik zien: Vliegen
Bedenk je toch wat anders? Je hebt nog wel tijd!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn idee wil niet echt lukken in de praktijkIk sla toch maar over
Ik dacht als iemand anders nu wel wat weet, maar dan wil ik morgen nog wel wat proberenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Bedenk je toch wat anders? Je hebt nog wel tijd!
niet meteen na 17 minuten opgeven hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn idee wil niet echt lukken in de praktijkIk sla toch maar over
Dankje!!quote:Op zondag 8 februari 2009 07:14 schreef Sugar het volgende:
Vind je foto leuk, taxibabe!
verklein m dan ook gewoon ff tot 610 pix breedquote:Op zondag 8 februari 2009 18:16 schreef dekkered het volgende:
[ afbeelding ]
stilte voor de storm
volgende: Haat
Mooiquote:Op zondag 8 februari 2009 18:16 schreef dekkered het volgende:
[ afbeelding ]
stilte voor de storm
volgende: Haat
wil zorgen dat je de grote versie ook kan zien, daarom doe ik het zoquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
verklein m dan ook gewoon ff tot 610 pix breed
zet die dan achter een linkje.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
wil zorgen dat je de grote versie ook kan zien, daarom doe ik het zo
doe jij hem? want dan zet ik het er bijquote:Op zondag 8 februari 2009 21:16 schreef Emme-r-tje het volgende:
ik doe nog even denken..Wel een idee maar weet niet of het "onderwerp" straks mee wil helpen
geen probleemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef dekkered het volgende:
sorry kan men bericht niet meer wijzigen
mis ik iets?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef kvdv het volgende:
lol... sta ik verdomme 10minuten in de lucht te boksen...![]()
Zat ook niet echt iets postwaardigs bij maartoch...
Prupke: Wat mij betreft mag je 'n nieuw onderwerp verzinnen...
Ik vind het alleen maar schattig, maar van mij mag ie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
[ afbeelding ]
De haat-liefde verhouding van onze kat Mickey met zijn speeltje...
Goedgekeurd?
je moest hem eens tekeer zien gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar schattig, maar van mij mag ie.
Hij heeft pas geleden zo'n dunne lens aangeschaft waarmee je lekker onopvallend en stiekem fotos mee kan maken [link]quote:
Ach soquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef Kamermans het volgende:
[..]
Hij heeft pas geleden zo'n dunne lens aangeschaft waarmee je lekker onopvallend en stiekem fotos mee kan maken [link]
Die pannekoek is al wel gebruikt hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Kamermans het volgende:
[..]
kan die eindelijk gebruik maken van z'n pannekoek
Als ik het geweten had, en een camera mee, had ik daar vannacht een complete fotoreportage van kunnen maken. (heb bijna vier uur lang in een trein gezeten met een kapotte bovenleiding)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef kvdv het volgende:
Brengt me meteen bij hetvolgende thema: "Ongeluk(kig)"
die wil ik wel doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef kvdv het volgende:
Brengt me meteen bij hetvolgende thema: "Ongeluk(kig)"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |