Damian heeft wat nieuws
Ik las er met een half oog laatst hier ook iets over maar ik had toen gelukkig niet met die situatie te maken dacht ik nog....
Meneertje kan namelijk ineens heeeeeel driftig en boos worden als hij zn zin niet krijgt. En dan gaat hij dus heel hard met zn hoofd ergens tegen aan bonken. Op de creche had hij dat al gedaan vertelde de leidster toen ik hem kwam halen maar eenmaal thuis hebben we het zelf mogen meemaken. Keihard met zn koppie op de grond, achter mekaar als je niet uitkijkt! Of op de tafel, net wat voor handen is.
Nou vind ik het dus ook een moeilijke situatie want opzich kan ik me best sterk houden als een kind probeert op vervelende wijze zijn zin te krijgen. Zeuren/janken/bleren?
Maar ja, ik wil ook niet dat ie dalijk met een hersenschudding of half bebloed hoofdje rondhupst.
Daarbij trok mn ma geloof ik half wit weg bij de gedachte dat zij thuis plavuizen heeft

dus das ook geen geruststellend idee.
Hoe hebben degene die dit hebben meegemaakt gereageerd? Er aan toe geven of toch proberen hem te laten gaan tot het ophoudt? En hoelang duurde deze faaaaaase dan?