abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:29:09 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65907418
Sasha kan echt zo heel schalks kijken dan, beetje scheef mondje, echt om smoorverliefd op te worden. Oh, en als ik dan op sta gaat hij van me weg lopen, ook zo cute!

Lishe, het klinkt alsof ze gewoon een beetje ziekjes is. Kindjes kunnen ook een lagere temperatuur hebben dan he, koorts hoeft niet per se.
Ik weet van mezelf als je dan net aan verkouden bent dat je het dan ook echt wel koud kan hebben enzo. Extra shirtje of vestje aan doen?
pi_65907540
Wij hebben de box nooit als strafplek gebruikt. omdat je daar ook wel gewoon eens in wil zetten, zodat je je handen vrij hebt.

Het is nog niet nodig, maar ik ga voor de flexibele strafplek...ieder een badmat of zoiets....hahaha
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:35:12 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65907586
Ja, dat was dus ook mijn dilemma, maar aangezien hij niet gaat krijsen maar gewoon gaat spelen valt het tot nu toe nog wel mee.
En eigenlijk gaat hij er alleen nog maar 's ochtends in als we beneden komen en F. en ik ons brood gaan klaar maken. Verder speelt hij eig. altijd gewoon op de grond.
pi_65908008
Ik heb geen box meer staan. Puur omdat ik het ding alleen gebruikte om Jen dr speelgoed in te gooien, maar Jen zelf zat er nooit in. Jen gaat gewoon het hele huis door, en ik hou haar gewoon in de gaten. Verder hoor ik haar ook altijd bezig zijn, ze zit dan vaak op haar auto en dat hoor je dan ook. Op het moment dat ik geen getoeter meer hoor kijk ik vaak even of alles nog goed gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65909987
Dennis is dus ook eentje die druk gaat doen als hij moe is?
Hier echt een ramp. inplaats van dat Maarten rustig word gaat hij juist nog stouter doen!!
Overal aanzitten wat hij maar tegenkomt. Tis dan ook erg duidelijk wanneer hij naar bed moet
Ook onderweg naar boven aan allees zitten waar hij bij kan.
En op de commode onwijs druk zijn
Maar hij stort wel in elkaar daarna en slaapt dan goed

Ik ben er gauw mee gestopt om de box als strafplek te gebruiken omdat Maarten ging huilen als je hem er gewoon even in deed. Nu zet ik hem er heel soms in en als ik bv de stoomreiniger voor de vloer gebruik.
Met stofzuigen blijft hij op de grond.
Veel nee zeggen en ook

Hmmmzzzz maar straks verder gaan...maarten propt net zijn voeten in mijn voetenbad met pyamabroek en sokken

Edit: Zo ook weer klaar.
Weet niet meer wat ik wilde zeggen :d
Ga een bak koffie pakken

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2009 13:16:36 ]
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:03:46 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_65910042
Hier is de box nooit als strafplek gebruikt. Hij kan er heerlijk in spelen en doet dat ook nog behoorlijk regelmatig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65911681
Lena, beterschap!

BE, ik doe dat inderdaad ook zo, 3 keer nee zeggen en haar handjes eraf halen, en als ze het dan weer doet pak ik haar op en zet ik haar in de woonkamer tegen de muur aan... Met haar snoetje naar de muur...
(ze blijft daar heus niet staan, en dat hoeft ook niet... als ze het maar snapt)
Je merkt nu na een paar dagen al dat dat effect heeft, als ik maar opsta om naar haar toe te komen, dan rent ze met een big smile de keuken uit...

De box staat hier al weer een tijd op zolder...

Ticootje, zo gauw het stíl is, dan is ze iets aan het uitvreten...
pi_65912349
Ja dat heb ik al heel goed door. Dan heeft ze de afstandsbediening ofzo...

Oh en ze gaat achter de katten aan.
pi_65912663
Ze hebben echt wel door als ze iets stouts doen
Soms is het vervelend maar meestal geniet ik er wel van dat zo'n klein ukkie al zo'n boef kan zijn.
Nu ook bij de prulle(n)bak (en dat mag niet!!) staat hij en roept al "BAH!"

In het begin ging Maarten wel achter de katten aan maar ik wilde dat niet.
Gewoon rustig aaien enz dat mag wel. Gaat erg goed behalve een paar vinden hem te druk.
Nu is het ook "aahhh" zeggen asl hij ze aan het aaien is
Hij weet ook dat knijpen enz absoluut niet mag en ook niet slaan.
pi_65912813
de katten maken zelf wel dat ze weg komen. De hond daarin tegen, die mag niet bij Jennifer komen en zij niet bij hem. Het is een schat, maar het blijft een dier.
pi_65912893
Groot gelijk met jullie hond.
M'n schoonmoeder heeft ook een hond en ik wil niet dat hij alleen met hem is. Ook al is dat ook zo'n schat van een beest
pi_65912948
Mijn kat viel in het begin Jen echt aan. Als ze dan zat te spelen vloog hij haar gewoon aan. Dat heeft ie geweten.
pi_65920120
Oh ja Ardenlyn, jullie hadden heel veel katten he? Ik weet nog dat jij een keer een buikfotoplaatste en ik vol verwondering vroeg hebben jullie 4!! katten... ?
Jij: nee... 8 ofzo?
pi_65920447
Ticootje:
Dat moeten ze hier ook niet flikken hoor
Maarten mag hun niet treiteren maar andersom netzo. Als 1 van de katten hier flikt om hem aan te vallen is het ruzie met mij.
Maar gelukkig nooit gebeurd.

DeLiedje:
jah klopt. Helaas is 1 heel ziek geworden en hebben wij hem in moeten laten slapen 2 maand voordat Maarten werd geboren Was en is nog steeds pijnlijk.
Nu nog 7 katten
Gaat echt onwijs super behalve dat sommige gaan janken als Maarten een tukkie doet
Hun gaan dus mooi naar hun kamer als Maarten gaat slapen.
pi_65923226
nee hoor, wij hebben 3 katten. ( weer) 1 is vorig jaar overleden, en 2 maanden later kwam er een ander aanlopen.

Hier ook de nee taktiek gedaan. Ik kom zover als ik haar handje weghaal en dan zakt ze in elkaar en is ze vreselijk boos.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:24:13 #266
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65923383
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Ardenlyn het volgende:

Gaat echt onwijs super behalve dat sommige gaan janken als Maarten een tukkie doet
Hun gaan dus mooi naar hun kamer als Maarten gaat slapen.
Goh, siamees toevallig? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65924036
mijn katten sluipen altijd sneaky de kamer op waar Jen ligt. De deur doe ik nooit helemaal dicht. De katten willen tegen de verwarming aan liggen.
pi_65924185
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Goh, siamees toevallig? .
Nee geen siamees. (allemaal europees korthaar)
Jij ook hetzelfde probleem?
Ongelofelijk irritant gaan janken. Bloed onder m'n nagels vandaag haast
Voor de rest echt schatten maar dat janken...OEHHH!!!
pi_65924256
mijn jongste is een duivel! Hij is zo ondeugend, zit mn andere katten enorm achterna. Krabt het behang van de muur. Pff, leuk katten.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:27:11 #270
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65925972
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:44 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Nee geen siamees. (allemaal europees korthaar)
Jij ook hetzelfde probleem?
Ongelofelijk irritant gaan janken. Bloed onder m'n nagels vandaag haast
Voor de rest echt schatten maar dat janken...OEHHH!!!
Dit soort werk (niet mijn kat trouwens) en dan het liefst voor de deur van Lilah d'r kamer .

Alleen dan op het volume wat aan het eind van het filmpje gebruikt wordt . Lilah kan trouwens al heel schattig aaien, voordat ze zijn vel van zijn lijf trekt. Altijd al geweten dat de kat een masochist is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65926127
oh, daar hoeft een kat geen siamees voor te zijn. Ik praat altijd met de jatten, dus die lullen echt de hele dag terug.
pi_65926336
Hier is het nog irritanter helaas. Alsof ze krols zijn maar 2 van de 3 etters zijn mannetjes.
En als ze nou gewoon heerlijk gaan racen, janken enz als hij wakker is.....maar NEE HOOR!!
Dan slapen ze.
Maar voor de rest leuke beesten hoor
(zou ze echt niet kwijt willen!! )

Lilah die pakt ze blijkbaar terug
pi_65938406
Er zit hier een kleine picasso op mn schoot te kleuren, handige kaartjesversiering trouwens .
We hadden laatst mn broertje en verjaardagskaart gestuurd, opgeleukt door Mirte, hij was helemaal enthousiast .
Geen huisdieren hier, behalve een kudde huisstofmijten waarschijnlijk en wat huis/tuin en keukenspinnen...
Fake it till you make it...
pi_65948928
Ik heb trouwens iets gevonden wat Jen lekker vindt om te drinken. Roosvisee.... Het kan zo simpel zijn.
pi_65960832
Wat is het rustig in dreumesland. Ook wel eens lekker, eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')