abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65871476
Welkom Jennifer! Ook al 1 jaar
En Dennis ook!

Pepijn
Ik zie nu al tegen de hoektandjes en kiezen op als ik al die verhalen lees
Lijkt mij zo naar die pijn!
pi_65871478
Van harte, Tico !
pi_65871805
Dennis nog gefeliciteerd met je verjaardag
Jen, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

Heel veel beterschap voor Damian Pien En alle andere kindjes die een nodig hebben

@ piglet: omdat niet dan nog BV zou geven
Naar is dat, als niks helpt. Heeft hij van alle kiezen/tanden zo'n last?
@ardelyn: Chris had bij de tanden vrij veel last (niet eten, slecht slapen), maar bij de hoektanden weer amper. En de kiezen vielen ook wel mee

Dat kopstoten lijkt hier steeds beter te gaan. Chris ging gisteren in drama, ik zag zijn hoofd bewegen, maar voordat zijn hoofd ze grond raakte, hield hij op. En sloeg hij met zijn handjes op de grond.. Hij heeft dus door dat het pijn gaat doen, en het niet zo handig is om je hoofd tegen de vloer te slaan..
pi_65872005
Jennifer en Dennis, welkom! En van harte met jullie 1e verjaardag .

Hoe is het met Damian vandaag?
En Pien, al aan het opknappen?

Tandjesleed-kindjes
Fake it till you make it...
pi_65872086
Deepfreeze: heel blij om dat te lezen.
Ging er al vanuit dat hoektanden en kiezen heel erg pijn zullen doen maar het hoeft dus niet
  maandag 9 februari 2009 @ 09:33:39 #231
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65872342
Dennis en Jennifer, van harte gefeliciteerd!!
hoe gaat het met dennis? Hij had toch een scheef hoofdje? Is dat helemaal rechtgetrokken?

DF, fijn dat Chris zo snel van begrip is

Ardenlyn, hier doet de hoektand wel duideiljk zeer en meneer heeft een kot lontje en is wat huilerig en gaat eerder naar bed, maar ik denk dat hij meer last heeft gehad que beroerdheid van zijn boventanden dan van deze hoektand. (tsja, en als je dri kiezen in drie weken krijgt 9waarvan 2 in 2 dagen, dan mag je ook een week goed van de kook zijn, maar dat is anders )

Appelsap, hoe is het met Damian?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65872475
Nou inderdaad DaviniaHR dan mag je ook echt wel naar voelen.
Hoop echt voor Maarten dat hij er weinig tot geen last van zal hebben.

Maar we zullen zien.
Er moet nog 1 tandje doorkomen en dan zijn de witte bultjes eerst even weg.
Dan heeft hij 4 voortanden boven en onder netzo.
Heel ander gezicht met al die tandjes

We moeten onze eetstoelen de laatste tijd uit de woonkamer en keuken halen om te kunnen eten
Meneer is heerlijk aan het slepen soms.
pi_65873339
hier lijkt vandaag een goede dag te worden. Boterham ging weer naar binnen, fruit en zelfs limo. Ze is ook helemaal vrolijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65873388
Jennifer gefeliciteerd! Maak er een superleuke dag van met iedereen. Je wordt maar 1 keer 1 jaar.
We zullen jullie missen in het babietjes topic.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 9 februari 2009 @ 10:25:40 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_65873429
B en M, gefeliciteerd met jullie grote meid!

Dennis ook welkom hier, hestria, nog gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65873503
Damian beterschap! Jeetje Appelsap wat zal jij geschrokken zijn. Is niet niks een longontsteking. Hoe gaat het nu met hem?

Jen en Dennis alweer 1 jaar! Gefeliciteerd

Hier ook tandengedoe Linksonder komt een kies door en die maakt nu een hele grote witte bobbel in haar tandvlees. Linde wordt vooral heel boos als ze iets lekkers wil eten en het doet zeer. Gaat ze heel boos naar dat koekje brullen. Alsof dat helpt... We houden er nu met eten maar gewoon rekening mee. Gisteren hutspot en vanavond risotto. Allbei lekker zacht naar binnen te slobberen
pi_65874145
Ik kom hier ook gewoon stuiteren
Chris is een grote neef geworden, van een klein jochie
pi_65875892
leuk DF
Fake it till you make it...
  maandag 9 februari 2009 @ 12:02:17 #239
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65876390
Jennifer en Dennis! Welkom bij de grote kleine dreumessen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65878096
Pien is weer ok. Inderdaad ook last van doorkomende kiezen, liters snot en poep.
Floor en Pien ijn samen niet ok. Die zijn al een paar dagen op de mopperstand. Maar als ik hun kleine ruzietjes wil begleiden, dan is het snel kusjes geven aan elkaar, want het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de dreumes nummer 1 op haar donder krijgt...
pi_65880723
Hoi Dennis en Jennifer, welkom bij de dreumesen!

Wij vertrekken alweer bijna hier.....

Meike denkt dat nu ze bijna 2 is ze geen middagslaap meer nodig heeft.
Gister niet geslapen tussen de middag (ja om 17.15 uur viel ze op schoot in slaap)
En nu ligt ze ook alweer een dik uur "MAMA" te roepen, speen te gooien, verhalen te vertellen....klein spook
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 9 februari 2009 @ 23:28:40 #242
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_65899403
Dennis en Jennifer

Hier ook een kies die half door is en een ondertandje erbij. Ze heeft er overdag weinig last van, alleen rond slaaptijd smiddags wat verhoging en hangerigheid, en s'avonds vaak even gillend wakker (en slaapt vrij snel weer in gelukkig).

En hier is het tijd om op te gaan voeden... Ze zit echt het liefst heel de dag in elke la en in elk kastje en boven op de tafel...
(het is een boefje, maar wel zo'n hele lieve , ik moet er stiekem steeds zo om lachen)

Hoe gaan/gingen jullie om met het 'Nee' leren?

Tips, behlave consequent zijn? schrijf je dat zo?
pi_65900500
Nee, het is behalve
Sorry, flauw
Saartje
pi_65903125
Volhouden jah
En soms wil het wel eens werken om Maarten bij speelgoed neer te zetten zodat hij datgene uit z'n hoofd zet wat hij wilde doen.
Ben er zelf heel vroeg mee begonnen dat hij aan bepaalde dingen niet mag zitten zoals kastjes, boekenkast enz maar merk nu wel dat hij stouter aan het worden is
Onze schattig ettertje
pi_65904543
Maneki

Ardenlyn, floortje wordt nu ook steeds boeviger... Is vast gewoon nieuwsgierigheid, maar ze moet t toch leren
(.... en daar ging ze weer de kast in )
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:57:10 #246
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65904895
dank julie voor de welkoms en felicitatie's.

@davina, zijn hoofdje is bijna helemaal recht, ziet nog een klein beetje een afplatting maar niet zo dat het hinderlijk/lelijk is.

Kan het nog steeds niet geloven hoe snel een jaar is gegaan. hij is gewoon van een hulpeloos klein babietje naar een dreumes gegaan. hij kan ondertussen al lopen, moet nog 2 tanden krijgen, kan zwaaien, kan kusjes geven, kan stoeien, kan de eerste treden van de trap opklimmen, kan redelijk zelf eten, kan zitten te brrrbrrr als ie met auto's speelt
en het mooiste hij begint te praten

mama, papa, tij, tijger onze poes daag, als ie zwaait lessssss, fles en tie, ondertussen aanwijzend wat ie wil hebben/zien/benoemen

oja en dat ontdeugend zijn kan ie ook heel goed, vooral als hij moe is
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_65904959
Jen is vandaag weer wat beter. Gister knapte ze zowaar op en vandaag zit ze weer lekker op het kdv.

Ik heb niet bijgehouden hoevaak ik het bed en mezelf afgelopen dagen heb moeten verschonen. Kots, overal kots.

edit, een schoon bed is natuurlijk lekker, maar 2x per nacht is wat overdreven.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:10:51 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65905233
DeLiedje, wij zijn daar eigenlijk al een paar maanden mee bezig. Sasha mocht erg graag alle cd's uit het rekje halen enzo.
Wat wij deden was eerst een keer duidelijk nee. Dan een keer nee en zijn handjes eraf halen en na 3 keer nee pakte ik hem op en zette ik heb bij de box. De eerstvolgende keer weer nee zette ik hem gelijk bij de box en na 3 keer ging hij erin.
Dat hielp voor veel dingen, maar de cd'tjes en de telefoon zijn toch wel heel verleidelijk. Nu gaat hij dus na 1 keer meteen de box in en daar gaat hij dan gewoon heel lief zitten spelen.
En het is nu echt heel veel minder aan het worden. Ik kan goed merken dat hij het doet om aandacht te krijgen of als hij honger heeft bijvoorbeeld.

En ja, consequent zijn, heel consequent!
En ehm... sterkte, want het is veel lastiger om haar nu dingen af te leren dat dat het bijv. meteen niet mag, zoals die laatjes ofzo. Althans, dat bleek bij ons. Voor een nieuwe plant was 3 keer nee voldoende terwijl we dus nog steeds met die cd'tjes bezig zijn.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:46:17 #249
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65906237
Dat consequent zijn vind ik zo moeilijk. Die oooogjes.

Historische dag: Lena heeft vandaag al 4 keer gehuild, met tranen. Dat doet ze nooit. En ze heeft hele koude handjes en een snottebel steeds. Gewoon een verkouden, humeurig kind? Die koude handjes en het huilen vind ik zo raar eigenlijk, maar lijkt me geen reden om naar de huisarts te gaan, toch?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65907257
Oeh, nee vindt Jen helemaal geen leuk woord. En al helemaal niet als ik haar inderdaad iets afpak of wegzet. Jeetje, drama! Ze is dan echt heel boos op me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')