Bij sims 2 staat dus alles passed, maar bij sims 3 staat bij CPU speed 1,66 ghz en de videokaart is niet goed.. dat eerste is snelheid toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Mijn PC kan 'em aan.
Waarop gaf je PC fail aan dan, want anders kan je niet geholpen worden.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef mixje-mup het volgende:
die van mij misschien toch wel.. ik hoor net van mijn broer dat ik een duo processor heb en dat die site er maar 1 van ziet.. dus eigenlijk is het tweemaal 1,66 ghz.. dat wordt downloaden en es kijken of het werkt of niet.. anders mn broer lief aankijken voor zijn pc(die een dikke pass aangaf)
Foei downloadenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef mixje-mup het volgende:
die van mij misschien toch wel.. ik hoor net van mijn broer dat ik een duo processor heb en dat die site er maar 1 van ziet.. dus eigenlijk is het tweemaal 1,66 ghz.. dat wordt downloaden en es kijken of het werkt of niet.. anders mn broer lief aankijken voor zijn pc(die een dikke pass aangaf)
hier ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Foei downloaden![]()
Ik heb een videokaart met 1 gb geheugen , een ATI 4670
Mijn pc kan het spel aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef mixje-mup het volgende:
Voor de mensen die graag willen weten of de Sims 3 goed draait op hun pc of laptop.. zie deze link hieronder![]()
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
als je dan op de Sims 3 klikt, gaat hij berekenen of het spel goed draait op je pc of laptop. Helaas voor mij stond er fail voor mn laptop.. dit vanwege de videokaart, ook de pc gaf fail aan![]()
Echt stom.. ik keek wel uit naar dit spel, en ik dacht dat ze rekening zouden houden met de oudere computers (de Sims 2 draait perfect op mijn laptop en op de pc).. blijkbaar heb je dus een krachtige pc of laptop nodig..
Wie heeft er verstand van computersIk wil een beetje hoop graag
..
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:46 schreef ImMaxa het volgende:
Ik vind de NL-vertaling van Sims prima. Heb me er iig maar zelden aan geirriteerd geërgerd.
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:04 schreef RaymanNL het volgende:
Praten over warez doen jullie maar ergens anders, maar niet hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |