Staat in de OP schatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:31 schreef delano.888 het volgende:
Is er trouwens ergens een pic van de SE? Nog nergens gezien.. En komtie in NL? En hoeduur?
Daar gaan we niet van uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Grote kans dat ie toch uitgesteld wordt helaas.![]()
http://www.eurogamer.net/(...)-sims-3-release-date
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef Niara het volgende:
Mijn bestelling op bol is uitgesteld tot 19 maart ;_;
Ook in de Free Record Shop zag ik het staan. Zucht
Omdat ze nog steeds geen ballen aan hun lijf hebben!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:17 schreef Chtrozmed het volgende:
Waarom zien de mannetjes er nog steeds zo gay uit
Voor de verkoopcijfers ja, volgens mij gaan ze er niets meer aan veranderen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Nouja. Als het er beter van wordt..
Misschien om carnaval te vieren?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Nou, dan hoef ik ook geen carnavalsvakantie te nemen.
Getver.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
Misschien om carnaval te vieren?
lol! zonde! maar het spel zal wel niet veel zwaarder worden hoor, denk alleen dat ze hem uitbrengen met minder bugs enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:45 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind het echt jammer!
Ik heb zelfs een nieuwe computer gekocht 3 weken terug zodat ik het kon gaan spelen![]()
Nouja, kunnen we nog rustig afscheid nemen van deel 2.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:41 schreef Clauw het volgende:
Ik wist niet dat er Sims 3 topic was![]()
maar jammer het we nog zo lang moeten wachten
Laten we dat maar doen dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, kunnen we nog rustig afscheid nemen van deel 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |