Ja, met Standard Checkout ipv express.quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 18:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
kan nog steeds niet op DX komen
wel natuurlijk via www2.
ik neem aan dat je daar gewoon bestellingen kunt plaatsen?
balen voor je, welke torch was het trouwens?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Volvoman het volgende:
Aargh....had een Braziliaanse vlag besteld, krijg ik zo'n stomme blowtorch ding. En die doet het ook nauwelijks.
En de site was net off........
Misschien moet je deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525 er even bij bestellen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef Thorical het volgende:
Hier krijg ik DX niet te pakken op hun gewone site. Maar wel op hun ww2 site.
Ik heb nu een bluetooth headset ontvangen(sony ericsson clone) van ze maar daarvan paste de oplader niet in het stopcontact (engels of Amerikaans).
Als je nog problemen hebt om op Dealextreme.com te komen voeg dit dan toe in je hosts tabelquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:28 schreef Yacht het volgende:
godver heb m opnieuw betaald, maar hij staat nu op een verkeerd adres
en www2. dealextreme enz werkt wel maar hij staat er nog niet bij? heb nu wel bevestiging van paypal en DX dat ie bevestigd is maar waar kan ik adres nou weer veranderen
Het duurt meestal een paar dagen voor je je geld terug hebt, zeker geen 14 dagen die genoemd wordt bij het annuleren, de laatste keer had ik binnen 2 dagen mijn geld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:32 schreef emuuuh het volgende:
als ik op dealextreme mijn bestelling annuleer, hoe lang duurt het dan voordat ik het geld terug heb op mijn rekening?
Dat kan niet, je zal een nieuw account moeten maken met het paypal e-mailadresquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef Yacht het volgende:
nou tis gelukt nu, maar ik heb bij paypal ander emailadres dan bij DX, dus waar kan ik op DX mn email wijzigen want ik kan het nergens vinden
Of deze:quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:40 schreef PedroN het volgende:
[..]
Misschien moet je deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525 er even bij bestellen?
[ afbeelding ]
Het duurt enkele dagen voordat ze je annulering in behandeling nemen, daarna krijg je bericht van PayPal dat het bedrag is teruggestort.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:52 schreef emuuuh het volgende:
oke gelukkig.
mij werd net verteld dat ik een confirmation email krijg op 5 februari,,.
maar ik heb het over een paar dagen dus waarschijnlijk al..?
quote:Beste,
DealExtreme (sales@dealextreme.com) heeft uw betaling volledig teruggestort.
Informatie over tijdelijk blokkeren: een bedrag dat op uw rekening is teruggestort, is tijdelijk geblokkeerd omdat u Directe overschrijving heeft gebruikt om de oorspronkelijke betaling te verrichten. Dit bedrag kan pas worden vrijgegeven nadat de overschrijving is ontvangen. Dit duurt meestal 3-4 werkdagen.
Normaal gesproken wel, er wordt altijd een termijn van 14 dagen genoemd maar in de praktijk is het altijd binnen een paar dagen........ maar misschien duurt het nu wel iets langer omdat de toko voor de feestdagen daar gesloten wordt, maar ik denk dat het voor die tijd wel geregeld is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:52 schreef emuuuh het volgende:
oke gelukkig.
mij werd net verteld dat ik een confirmation email krijg op 5 februari,,.
maar ik heb het over een paar dagen dus waarschijnlijk al..?
En die heeft ook precies dezelfde ingangen he...quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:53 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Of deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Die is nog goedkoper
Ja wel goedkoper maar schijnt ook van slechte kwaliteit te zijn, die ander is echt heel goed, ik heb hem zelf thuis ook.. (om maar met een bekende reclame te spreken)quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:53 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Of deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Die is nog goedkoper
godver, valt me weer tegen.. maar bedanktquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
[..]
Dat kan niet, je zal een nieuw account moeten maken met het paypal e-mailadres
Als je nog DX points hebt staan op je "oude" e-mailadres moet je even het volgende doen:quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:02 schreef Yacht het volgende:
[..]
godver, valt me weer tegen.. maar bedankt
Bedankt voor de info!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja wel goedkoper maar schijnt ook van slechte kwaliteit te zijn, die ander is echt heel goed, ik heb hem zelf thuis ook.. (om maar met een bekende reclame te spreken)
tis pas 1ste bestelling en onder de $10 dus, maar oké zal binnenkort even een nieuwe account maken danquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:07 schreef PedroN het volgende:
[..]
Als je nog DX points hebt staan op je "oude" e-mailadres moet je even het volgende doen:
- nieuw account aanmaken
- een berichtje plaatsen in het forum met je nieuwe account
- inloggen met je oude account
- in het forum je nieuwe bericht opzoeken en klikken op Tip Post en dan in het volgende scherm je DX punten doneren aan je nieuwe account
Het heeft wel een nadeel je kan alleen de al vrij gegeven punten doneren, dus het kan even duren voor je al je punten weer ter beschikking hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |