Gegarandeerd succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef Luco het volgende:
We gaan DX maar eens uitproberen met een laserpointertje om de kat te plagen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10760quote:
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef Luco het volgende:
We gaan DX maar eens uitproberen met een laserpointertje om de kat te plagen.
Heb er eentje van 4,50 USD. Vondik het gokje wel waard, heb ik een pointer op 1 AAA batterijtje, kan ik die tenminste nog makkelijk omwisselen hier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:25 schreef Elias3 het volgende:
[..]
doe ik ook altijdje moet gewoon de goedkoopste rode nemen
![]()
niet te traceren? Als je niet te traceren wilt zijn kun je gewoon je GSM uitzetten (je eigen GSM jammen lijkt me vrij zinloos). Met een GPS (navigatie e.d.) ben je niet te traceren. Of je moet heel erg wantrouwend zijn en denken dat de KGB een GPS met GSM of iets dergelijks onder je auto hebt geplakt. Maar dan lijkt het me verstandiger om eens bij een goede psychiater langs te gaan..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:22 schreef 988012 het volgende:
Er zijn ook mensen die graag een gsm en een gps jammer in de auto hebben zodat ze niet te traceren zijn. Misschien voor in je lease auto ofzo?
Tja het is ook maar iets wat me vaagjes verteld isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:19 schreef qltel het volgende:
[..]
niet te traceren? Als je niet te traceren wilt zijn kun je gewoon je GSM uitzetten (je eigen GSM jammen lijkt me vrij zinloos). Met een GPS (navigatie e.d.) ben je niet te traceren. Of je moet heel erg wantrouwend zijn en denken dat de KGB een GPS met GSM of iets dergelijks onder je auto hebt geplakt. Maar dan lijkt het me verstandiger om eens bij een goede psychiater langs te gaan..
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:46 schreef Jarno het volgende:
De 14e nog 2 kleine dingen besteld, een SD(HC) cardreadertje en een USB 4-weg splittertje. Kwam gisteren (de 26e dus) binnen. Ben nu wel weer ff voorzien. Alhoewel, ik moet eigenlijk nog een 3.5mm jack kabeltje hebben om m'n iPhone aan de stereo te hangen en ik bedacht me net dat ik het eigenlijk nog makkelijker vind om 'm ff via DealExtreme te bestellen dan de lokale audioboer. Is waarschijnlijk nog veel goedkoper ook. Bizar eigenlijk.
Naar mijn weten, van het internet doorspitten, zijn lasers van 1-5mW niet legaal.quote:Lasers, met meer dan 5mW vermogen, zijn niet toegestaan in Nederland.
Sterren aanwijzen gaat alleen wat moeilijker met zo'n rood stipjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:15 schreef Granaatappel het volgende:
Om dingen aan te wijzen in de nacht heb je trouwens niet eens een 5mW nodig, heb zelf thuis een <1mW, ooit eens gekocht ergens in Spanje bij zo'n stalletje van die Nigerianen en scheen toen vanaf mijn appartementje daar op verschillende dingen (ook op de meeuwen op de daken, die reageerden wel grappig)
Je kan de laserstraal volgen richting de ster die je bedoelt... Zo kan je in ieder geval een beetje de richting aangezen, in plaats van dat mensen constant naar iets anders kijken dan wat jij bedoelt...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef Granaatappel het volgende:
Sterren aanwijzen? Ik weet niet wat je dagelijkse bezigheid is met zo'n ding maar ik kan echt geen rood/groen stipje op een ster zien hoor, kan liggen aan mijn ogen (heb sterkte -2 met contactlenzen).
Anyways, wat is nu precies het toegestane vermogen voor een laser?
Dat was ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:02 schreef Dionysiou het volgende:
Grappig, iemand heeft ineens een zwarte FiiO speaker topic aangemaakt op DX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |