zo beterquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:00 schreef Californium het volgende:
ik zuig in knuffelen![]()
en ik kan het niet veranderen want ik kan niet inloggen...
MODJES
* Fha knuffelt Cali terugquote:
Vast iets in de trant van die poster die vroeger bij een oom van me op zijn kamer hing. Een volborstige Oostenrijkse dame, met daaronder de tekst: "Tirolers doen het in de Alpen!"quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan nu een hele foute opmerking gaan maken, maar ik hou me gewoon een keertje in
die poster wil ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vast iets in de trant van die poster die vroeger bij een oom van me op zijn kamer hing. Een volborstige Oostenrijkse dame, met daaronder de tekst: "Tirolers doen het in de Alpen!"
quote:
en jij valt niet op vrouwen, weg is de romantiekquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een monogame relatie hadden
Ja samen met Pezu en alle andere lieve mensen toch?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een wat?? Misschien kan Indah wel vertellen of dat eoa Papoea-inheems muziekinstrument is of zoquote:
Hebben we ook toch?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
een hele grote piemelquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een wat?? Misschien kan Indah wel vertellen of dat eoa Papoea-inheems muziekinstrument is of zo
ooohwquote:
Vast welquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:23 schreef Klonk het volgende:
kun je van te veel koffie een gevoel van een hypo krijgen ?
correctie: ik val op geen enkele andere vrouw dan Fhaquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
en jij valt niet op vrouwen, weg is de romantiek
Oh jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja samen met Pezu en alle andere lieve mensen toch?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |