Ik ken safari all1 als vrouwen drankje.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is het voordeel van Safari ten opzichte van FireFox?? (FireFox heeft Foxtrick, werkt al erg in zn voordeel)
1800 posts...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoor!
[..]
ik vind dat Foxtrick ideaal.. ik miste het ook toen die nieuwe lay-out er was en er nog geen Foxtrick versie voor was..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb dat Foxtrick nergens voor nodig. Dus dat is geen voordeel. Safari is sneller en beter (Acid3 test).
Ik heb wel vaker een eilandsafari gedaan, maar ik wist niet dat het ook een drankje was.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken safari all1 als vrouwen drankje.
Foxtrick is idd wel erg ideaal.
Met 7up nog best te doen tussen 04:00 u. en 06:00 u. zaterdag 's nachts/zondag 's morgens!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een eilandsafari gedaan, maar ik wist niet dat het ook een drankje was.
Hier staat alleen bacardi in de kast. En dat is dan om BaCo's te maken... Maar dat ik door de hele dag wel te doen eigenlijk...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met 7up nog best te doen tussen 04:00 u. en 06:00 u. zaterdag 's nachts/zondag 's morgens!
Stelletje alcoholisten..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier staat alleen bacardi in de kast. En dat is dan om BaCo's te maken... Maar dat ik door de hele dag wel te doen eigenlijk...
Waarom denk je dat ik een privé-chauffeur heb die me dagelijks naar het werk brengt en ook weer thuis afzet.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja zelfs qyn is er niet meer...
Ik weet nog goed dat hij mij mijn rechten ontnam...
De klootzak
Als je zelf meepost, is het nog leuk ook. Dat scrollen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef The_Hives het volgende:
post eens niet zo veel, dan moet ik zoveel scrollen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1800 posts...
60 posts per topic.
Dat is dan 30 topics.
1 topic per dag.
Dus 30 dagen...
Ik ook. Vooral de hatstats miste ik toen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind dat Foxtrick ideaal.. ik miste het ook toen die nieuwe lay-out er was en er nog geen Foxtrick versie voor was..
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met 7up nog best te doen tussen 04:00 u. en 06:00 u. zaterdag 's nachts/zondag 's morgens!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier staat alleen bacardi in de kast. En dat is dan om BaCo's te maken... Maar dat ik door de hele dag wel te doen eigenlijk...
De laatste topics kwam je er met moeite overheen anders...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
60 posts is wel erg aan de lage kant.
![]()
[..]
Daar heb je HO! voor.quote:Ik ook. Vooral de hatstats miste ik toen.
[..]
Bier is niet te drinken...quote:Dan is bijna elk drankje wel te doen. Aangezien er dan eerst een sloot bier in zit.
[..]
Daarom dat ik hier geen Bacardi heb....quote:![]()
![]()
dat vind ik toch zo zonde van de cola.
Dat is waar!! Goldstrike bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is bijna elk drankje wel te doen. Aangezien er dan eerst een sloot bier in zit.
[..]
Wat voor mailtje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef neilpad het volgende:
Had gehoopt vanmorgen op te staan met een mailtje van HT in me inbox maar helaas..
Dat ie een team had gekregen!quote:
toen was ik even nico spelen vrindquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De laatste topics kwam je er met moeite overheen anders...
HO zuigt!quote:Daar heb je HO! voor.
weet je zeker dat je een echte vent bent?quote:Bier is niet te drinken...
quote:Daarom dat ik hier geen Bacardi heb....
Oh man daar zeg je wat das toch lekker!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is waar!! Goldstrike bijvoorbeeld
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
weet je zeker dat je een echte vent bent?
[..]
En dodelijk soms...quote:[..]
Oh man daar zeg je wat das toch lekker!
die heb ik ook nog steeds up-to-date in mn firefoxquote:
Dit topic ga je het anders ook niet redden, vrind.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
toen was ik even nico spelen vrind
[..]
Deed het dat maar, dan had je geen vrouw meer nodig...quote:HO zuigt!
[..]
Hoe verklaar je die piemel anders. En nee, het is geen voorbind...quote:weet je zeker dat je een echte vent bent?
[..]
Dan kan ik de cola niet verzieken ermee...quote:
[..]
Nee. Maar je zou knut een mail kunnen sturen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef MrMoon het volgende:
weet iemand ook of je je fotoboek ook weer kunt de-activeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |