Op de Belg stoppen ze met uitzenden als er geen Belg meer speelt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Wat is dan het probleem, dan kijk je toch op de Belg of Eurosport?
Ok dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:22 schreef franklop het volgende:
Eurosport zendt volgens mij de hele nacht uit hoor..
Dat is een chauvinistische opmerking.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef danos het volgende:
doen er Nederlanders mee dan aan de AO?
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef danos het volgende:
doen er Nederlanders mee dan aan de AO?
Leuk zo'n tennis samenvatting in de 4de set bij een 5-1 voorsprong.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom heb ik gister in het NOS Sportjournaal dan een samenvatting gezien?
De NOS maakt geen televie voor de hele wereld, alleen voor nederland.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef tong80 het volgende:
Als er een scheet van een schaatser dwarsligt openen ze er het sportjournaal mee.
Je kunt in de winter de tv niet aanzetten of er is live schaatsen te zien.
Iedereen weet dat schaatsen mondiaal niks voorstelt.
Hoe kan ik op internet tennis kijken terwijl ik Fokquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef jimmyrodgers het volgende:
Tong we leven in 2009, internet streams enzo.
Lijkt er steeds meer op idd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:26 schreef zovty het volgende:
[..]
De NOS maakt geen televie voor de hele wereld, alleen voor nederland.
Daar gaat het niet om. Je beweert dat ze NIKS uitzenden. Doen ze dus wel. Klacht ongegrond. Slotje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk zo'n tennis samenvatting in de 4de set bij een 5-1 voorsprong.
Spannend ook.
Niks live dan ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je beweert dat ze NIKS uitzenden. Doen ze dus wel. Klacht ongegrond. Slotje.
Hoe kan je op je tv en monitor kijken? splitscreen misschien. Of stop met fokken voor 3 uurtjes..quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kan ik op internet tennis kijken terwijl ik Fok
Net naar Roddick Malisse gekeken duurde meer dan 4 uur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:31 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Hoe kan je op je tv en monitor kijken? splitscreen misschien. Of stop met fokken voor 3 uurtjes..
Ik denk dat het safe to say is dat dat lichtelijk overdreven is...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net naar Roddick Malisse gekeken duurde meer dan 4 uur.
Zolang kunnen jullie me niet missen
Voetbalquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Prachtig toch? Hebben ze meer geld over om aan voetbal te kunnen besteden
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:38 schreef McGilles het volgende:
Terechte klacht, als er weer de zoveelste saaie voetbalwedstrijd is tussen FC kutje en FC befje dan word het wel weer uitgezonden.
Wel op internet maar je bent bang om FOK! te verlatenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef tong80 het volgende:
Trouwens eurosport is niet overal te ontvangen.
Moi ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Wel op internet maar je bent bang om FOK! te verlaten
Nog altijd beter dan een wedstrijd tussen tennistoppers!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:38 schreef McGilles het volgende:
Terechte klacht, als er weer de zoveelste saaie voetbalwedstrijd is tussen FC kutje en FC befje dan word het wel weer uitgezonden.
Feijenoord gezien gisteren ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een wedstrijd tussen tennistoppers!
Nee daar zitten alleen maar Ajaciedenquote:
En dat meen je serieus? 22 mietjes die al huilend op de grond gaan liggen als ze worden aangeraakt. Nee dankje. Liever mensen die met hun hele hart voor de sport gaan en er alles uit willen halen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een wedstrijd tussen tennistoppers!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:07 schreef Teteteterek het volgende:
Ze vinden de aussie open gewoon niet zo belangrijk.
De coverage van roland garros is altijd wel prima vind ik
ohquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze alleen maar de rechten van het centrecourt. Was daar een partij afgelopen dan gingen ze niet eens schwitchen naar baan 2t/m nogwat. Dat was pas dramatisch.
Sport1 heeft alleen Wimbledon van de Grandslam toernooien.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
ohDan ben ik in de war met een andere zender. sport 1?
Ik kan me in ieder geval herinneren dat ik veel wedstrijden op hd heb kunnnen zien
Yup. Tennis is ook gewoon ontzettend saai.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:08 schreef McGilles het volgende:
En dat meen je serieus? 22 mietjes die al huilend op de grond gaan liggen als ze worden aangeraakt. Nee dankje. Liever mensen die met hun hele hart voor de sport gaan en er alles uit willen halen.
Tenminste tientallen mooie momenten i.p.v. 90min naar een saai gelijkspel te kijken of misschien 1 hoogtepuntje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Yup. Tennis is ook gewoon ontzettend saai.
Nah, je lultquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:11 schreef McGilles het volgende:
Tenminste tientallen mooie momenten i.p.v. 90min naar een saai gelijkspel te kijken of misschien 1 hoogtepuntje.
Dat heen en weer gebash over tennis en voetbal is echt te kansloosquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Tenminste tientallen mooie momenten i.p.v. 90min naar een saai gelijkspel te kijken of misschien 1 hoogtepuntje.
Yeah!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef Teteteterek het volgende:
Dat heen en weer gebash over tennis en voetbal is echt te kansloos
Inderdaad, dus evenveel tennis als voetbal op de televisie!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat heen en weer gebash over tennis en voetbal is echt te kansloos
Voor iedere hersenscheet open jij een topic?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef tong80 het volgende:
Als er een scheet van een schaatser dwarsligt openen ze er het sportjournaal mee.
Zodra tennis volkssport nummer 1is primaquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inderdaad, dus evenveel tennis als voetbal op de televisie!!
Moeten we eerst wachten tot dat er meer 'normale' mensen in Nederland wonen dan tokkiesquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zodra tennis volkssport nummer 1is prima
Briljant weerquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor iedere hersenscheet open jij een topic?
Plaatselijk ochtend. In Melbourne is het 10 uur later dan hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op de Belg stoppen ze met uitzenden als er geen Belg meer speelt.
Op eurosport hebben ze Belgische verslaggevers en de uitzending begint pas tegen de ochtend.
Daar heb je je antwoordquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een chauvinistische opmerking.
De Duitsers zonden niks uit van de Tour voor Ulrigh.
Op de BBC moet je geen tennis verwachten buiten Wimbledon.
Wij deden daar niet aan meequote:
Vraag een paar dagen vrij!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef tong80 het volgende:
Houden ze geen rekening met mijn dag en nacht ritme ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |