quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:54 schreef Symer het volgende:
Haha, die blik van Ben als Hurley die burrito naar hem gooit
Ik denk omdat ze op het eiland geboren zijn en bij het interieur horen. Als The Others ook heen en weer zouden reizen zouden ze zichzelf tegen kunnen komen, wat paradoxen oplevert.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me af waarom de peeps van Locke niet zijn meegegaan.
Maar er konden toch geen baby's geboren worden op het eiland? Daarvoor kwam juist Juliet.. Zwangere vrouwen gingen dood in hun derde trimester, behalve Claire en Sun.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze op het eiland geboren zijn en bij het interieur horen. Als The Others ook heen en weer zouden reizen zouden ze zichzelf tegen kunnen komen, wat paradoxen oplevert.
Denk je dat er een relatie tussen de zwangerschapsproblemen en het tijdreizen is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar er konden toch geen baby's geboren worden op het eiland? Daarvoor kwam juist Juliet.. Zwangere vrouwen gingen dood in hun derde trimester, behalve Claire en Sun.
vond de knipoog naar de lost intro wel leuk, previously on Expose.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Malebolgia het volgende:
dat tijdreizen lijkt mij trouwens geen "we weten niet meer wat we moeten verzinnen" move. Lindeloff heeft in een interview al een keer aangegeven dat bijvoorbeeld de aanwezigheid van Adam en Eve (lijken in de grot in seizoen 1) het bewijs zullen zijn dat ze vanaf het begin wisten wat ze aan het doen waren.
Verder leuke kleine dingen: de vader van Hurly kijkt op gegeven moment naar een tv show (Exposé) waarin Nikky (levend begraven) heeft gespeeld. Verder stond die dokter aan het begin van EP1 om 8:15 op, precies uit de reeks van hurley (4-8-15-16-23-42).
Dat lijkt mij ook de rede waarom Charlotte die bloedneus kreeg en ze opeens de naam van haar moeder niet meer wist, ze moet dus op het eiland geboren zijn of iets dergelijks en daarom doet ze zo raar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze op het eiland geboren zijn en bij het interieur horen. Als The Others ook heen en weer zouden reizen zouden ze zichzelf tegen kunnen komen, wat paradoxen oplevert.
Toen ben een nummertje trok in die slagerij was dat nummer 342, dat laatste 3 cijfers van de reeks.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef Malebolgia het volgende:
dat tijdreizen lijkt mij trouwens geen "we weten niet meer wat we moeten verzinnen" move. Lindeloff heeft in een interview al een keer aangegeven dat bijvoorbeeld de aanwezigheid van Adam en Eve (lijken in de grot in seizoen 1) het bewijs zullen zijn dat ze vanaf het begin wisten wat ze aan het doen waren.
Verder leuke kleine dingen: de vader van Hurly kijkt op gegeven moment naar een tv show (Exposé) waarin Nikky (levend begraven) heeft gespeeld. Verder stond die dokter aan het begin van EP1 om 8:15 op, precies uit de reeks van hurley (4-8-15-16-23-42).
"previously on" hoor je bij elke serie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
vond de knipoog naar de lost intro wel leuk, previously on Expose.
Misschien hebben ze expres britse accenten zodat we de link kunnen leggen met hun en Widmore omdat hij ook Brits is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:17 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat die Britten Widmore's mannen zijn. We wisten al dat het eiland ooit van Widmore was (dat beweerde hij althans), in dat tijdstip moeten ze nu beland zijn gok ik.
ja ondertussen wel, maar lost was 1 van de eerstequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
"previously on" hoor je bij elke serie.
[..]
Misschien hebben ze expres britse accenten zodat we de link kunnen leggen met hun en Widmore omdat hij ook Brits is.
HURLEYquote:We have to go back![]()
Voor de mensen die een samenvatting van Lost willen moeten kijken naar Ep2. Hurley legt daar 'precies' uit wat er allemaal gebeurd is![]()
Hm, zou kunnen ja. Maar waarom de rest van the Others niet bij Locke zijn gebleven, vind ik ook wel raar. Locke vroeg dat ook aan Alpert, maar die zei iets van dat hij er nog wel was alleen dat Locke weg ging.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Denk je dat er een relatie tussen de zwangerschapsproblemen en het tijdreizen is?
Nee en ik ga er niet van uit dat ie nog komt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef DaFrenk het volgende:
Nog altijd geen S05E01 in 720p x264?
Geluid van beide was idd niet helemaal lekker. Die divx leek overstuurd en die van 2HD was erg zacht. Maar dat mocht de pret niet drukken nee!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee en ik ga er niet van uit dat ie nog komt.
Dus heb net e01 in SD gezien en daarna e02, maar vond dat die matig geluid had
Wel vette eps
Dat komt wel weer overeen met Faraday's theorie dat niet het eiland en hun inwoners, maar alleen zijzelf (Locke en Sawyer enzo) heen en weer reizen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen ja. Maar waarom de rest van the Others niet bij Locke zijn gebleven, vind ik ook wel raar. Locke vroeg dat ook aan Alpert, maar die zei iets van dat hij er nog wel was alleen dat Locke weg ging.
Zijn toch gewoon oude Dharma-mannetjes, lijkt me?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Met die laatste shift zijn ze denk ik ook richting WO2 gegaan ... met die britse soldaten (en brandende pijlen).
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |