quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef Itisbanging het volgende:
Misschien eventjes tussendoor een linkje naar 108 Lost karakters uit de afgelopen seizoenen waar sommige nog een (grote) rol gaan spelen in S5-S6: http://www.buddytv.com/sl(...)ou-need-to-know.aspx .
quote:Walt Lloyd
Also known as “WAAAAAAAAAALT!!!”, he seems to have special psychic abilities, like communicating with animals.
Dat zou kunnen, maar Faraday was er ook nogal duidelijk in, dat je niets kunt veranderen in het verleden omdat "wat gebeurd is, is gebeurd".quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Julien het volgende:
Het wordt wel een beetje vaag allemaal ik denk trouwens dat Faraday geen other is in het verleden maar dat hij een manier heeft gevonden om het tijdreizen stil te zetten en dat hij daarmee iets met dat wiel moet doen en zo is hij dus toen de survivors in de tijd van Mister Kwan waren naar the Orchid gegaan en wil hij daar iets met dat wiel doen.
Dat zegt hij natuurlijk alleen maar omdat de gevolgen niet te overzien zijn. Net zoals hij tegen Sawyer zegt dat er toch niemand open doet bij de Orchid, terwijl even later Desmond toch echt naar buiten komtquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar Faraday was er ook nogal duidelijk in, dat je niets kunt veranderen in het verleden omdat "wat gebeurd is, is gebeurd".
Others? De Dharma peeps zijn daar bezig met The Orchid te bouwen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Julien het volgende:
Het wordt wel een beetje vaag allemaal ik denk trouwens dat Faraday geen other is in het verleden maar dat hij een manier heeft gevonden om het tijdreizen stil te zetten en dat hij daarmee iets met dat wiel moet doen en zo is hij dus toen de survivors in de tijd van Mister Kwan waren naar the Orchid gegaan en wil hij daar iets met dat wiel doen.
ja dat vond ik ook stomquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef planethugo het volgende:
t was weer vertrouwd goed, alleen waarom gaan ze allemaal the hatch en als ze daar zijn mogen ze van faraday niet naar binnen of wat dan ook. Waarom zijn ze daar dan heengegaan
Ge het geliek, vorige topic was er 2 x bijgezetquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:42 schreef Symer het volgende:
Even tussendoor: waarom staat #90 eigenlijk in de TT?
Het vorige topic was nr. 87. Zou dit dan niet nr. 88 moeten zijn?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:35 schreef andre347 het volgende:
The Hatch was toch een herkenningspunt? Als hij er niet meer was dan zouden ze nog in het heden zijn. Wanneer the Hatch er wel was dan zouden ze in de past zijn.. of heb ik dat nou fout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
We have to go backquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
omdat je in een tijdzone zit waar je vooruit en achteruit geslingerd wordt.
De enige manier om het op te lossen is om terug te gaan!!!
Ja ik bedoel die Darma peeps, ik denk dat Faraday daar rondloopt om het verplaatsen in de tijd te stoppen het is trouwens denk ik zo dat Charlotte op het eiland geboren is(waarschijnlijk) en daarom langzaam lijkt op te gaan in de tijd ofzo(bloedneus die ze alleen als kind had en ze is de naam van haar moeder vergeten) maar ik blijf het wel een vage wending vinden, deze afleveringen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:15 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Others? De Dharma peeps zijn daar bezig met The Orchid te bouwen.
We weten toch ook dat Widmore / Abaddon Naomi, Daniel, Charlotte, Miles en Frank speciaal heeft uitgekozen om de missie te doen. Omdat ze allemaal een doel diende.
Miles heeft vorig seizoen toch al gehint dat Charlotte eerder op het eiland is geweest?
De uitleg van wat hij bij de The Orchid deed en achter de camera bij een van die introductie filmpjes deed zal wel samenhangen met het verhaal dat Desmond de moeder van Daniel op moet zoeken @ Oxford.
Dan nog dat stuk met Locke en Alpert. Zei Alpert nu dat hijzelf Locke de volgende keer niet zou herkennen en dat Locke hem dan het kompas moest geven?
Tot nu toe heb ik meer vragen dan dat ik antwoorden heb gekregenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:38 schreef Julien het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die Darma peeps, ik denk dat Faraday daar rondloopt om het verplaatsen in de tijd te stoppen het is trouwens denk ik zo dat Charlotte op het eiland geboren is(waarschijnlijk) en daarom langzaam lijkt op te gaan in de tijd ofzo(bloedneus die ze alleen als kind had en ze is de naam van haar moeder vergeten) maar ik blijf het wel een vage wending vinden, deze afleveringen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:38 schreef Julien het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die Darma peeps, ik denk dat Faraday daar rondloopt om het verplaatsen in de tijd te stoppen het is trouwens denk ik zo dat Charlotte op het eiland geboren is(waarschijnlijk) en daarom langzaam lijkt op te gaan in de tijd ofzo(bloedneus die ze alleen als kind had en ze is de naam van haar moeder vergeten) maar ik blijf het wel een vage wending vinden, deze afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |