Zo heb je energie te veel en zo zit je weer aan de andere kant... Blijft dus toch een wankel evenwicht?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Slaapgebrek van de afgelopen tijd begint me een beetje op te breken. Misschien lukt het me vanavond dan eindelijk weer eens om redelijk op tijd in slaap te vallen.
Blijkbaar, ik weet het zelf ook even niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heb je energie te veel en zo zit je weer aan de andere kant... Blijft dus toch een wankel evenwicht?
Ik ga m'n best doen.quote:
Dat is waar. Focusen op 1 dingquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:12 schreef dawg het volgende:
Niet echt.'s Middags zijn er veelal wat oudere mensen. En dat is juist relax, die vallen je niet lastig, dus kun je mooi je bezig houden met trainen.
Net wat je wilt denk ik. Net als werken met muziek of zonder. De een wil wat afleiding de ander niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Q. het volgende:
Ik vind het anders wel aangenaam als er mooie vrouwen in de sportschool zijn hoor. Sporten is al saai genoeg.
Ik ook, maar het boeit me niet als er geen zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Q. het volgende:
Ik vind het anders wel aangenaam als er mooie vrouwen in de sportschool zijn hoor. Sporten is al saai genoeg.
Precies.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar. Focusen op 1 ding
Pff. Ik heb geen zin meer en ik heb het koud
Nog een uurquote:
Je had hem aan kunnen zien komen van mijlenverquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef dawg het volgende:
Haha, ja kut.
Maar goed, nu denk ik even alleen aan warme choco met vanilleslagroom.Eiwitjes.
Ja, klopt. Maar ik gunde het je om het even te zeggen en iedereen jaloers te maken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je had hem aan kunnen zien komen van mijlenver
Ik zit mijn handen te warmen aan een kopje thee en ik heb onze airco(!) op 28 graden gezet
Ahh natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik gunde het je om het even te zeggen en iedereen jaloers te maken.
28 graden?! Lekker warm.
Precies. Palmbladerengroen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh natuurlijkGroen moeten ze zien van jaloezie!
Ja, deze kamer is altijd al koud geweest zeggen collega'sMaar ik geloof er geen reet van dat ding 28 graden warme lucht blaast. Ik voel niks
Juist, die kleur jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. Palmbladerengroen!
Volgens mij trekt een airco dat ook niet.
Ik vermoed dat dawg nu aan het fohnen isquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
Tering... ik dacht dat vrouwen lang douchten
Zit alles weer in model?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
Tering... ik dacht dat vrouwen lang douchten
De hamvraag is natuurlijk of dit een grapje was of onbedoeld vermakelijk. Jij kan allebei tenslotte.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dawg nu aan het fohnen is
Want? dawg heeft geen haar? Of hoe zou het onbedoeld vermakelijk zijn?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef Litpho het volgende:
De hamvraag is natuurlijk of dit een grapje was of onbedoeld vermakelijk. Jij kan allebei tenslotte.
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Want? dawg heeft geen haar? Of hoe zou het onbedoeld vermakelijk zijn?
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Want? dawg heeft geen haar? Of hoe zou het onbedoeld vermakelijk zijn?
ah!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:34 schreef Litpho het volgende:
iets met haar enzo
Niet altijd neequote:
voor jou altijdquote:
Ik wil de deur niet uit, maar bedanktquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
voor jou altijdIk heb geen soep voor je maar wel pecan-caramelijs, dus mocht je de behoefte voelen..
Ik ben dan weer net niet zo lief dat ik 't kom brengenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil de deur niet uit, maar bedankt
chocola helpt! Echt waar!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Hallo allemaal! Ik heb nergens zin in & ik ben chagrijnig!
Da's geen chocolaquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef dawg het volgende:
Ik heb hier nog een chocoladeletter liggen. Een witte.
Van jou kan ik 't hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben dan weer net niet zo lief dat ik 't kom brengen![]()
yw
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
voor jou altijdIk heb geen soep voor je maar wel pecan-caramelijs, dus mocht je de behoefte voelen..
Maar wel heul lekker!quote:
Nee, gewoon de Hertogversie.quote:
agos! Waarom?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn kat krijgt dinsdag ook n kap
Nou, het zal je maar gebeuren, dan piep je wel andersquote:
Zolang ik maar niet zo'n kap op moet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het zal je maar gebeuren, dan piep je wel anders
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet zo'n kap op moet.
Mja.. Ik zal zo eens wat gaan zoekenquote:
verzuip je in je water?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:57 schreef dawg het volgende:
Blublub.
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw... (8)quote:
Ik ben een vrouw verdorie, ik kan multitaskenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Betamacx het volgende:
wat ben je snel afgeleid!
Om thee voor je te zetten zekerquote:
Of koffie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Om thee voor je te zetten zeker
Met een koekje ook?quote:
Euroshopper krakelingen!quote:
Beetje jammer..quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie, die ene keer op een dag dat ik een mailtje verstuur, is gmail van slag.
Gister ook al.
gheghe, ik heb dat altijd met spa citroen! Echt te genant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik zit hier echt boeren te laten die uit het diepste van m'n ziel lijken te komen, ik schaam me gewoon... Ik ben echt geen Seven up meer gewend.
Zo zijn wijquote:
En ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |