Ik heb altijd een goede dag dus dat kan het niet zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heb jij een zodanig goede dag dat het je alleen vandaag opvalt?
Waarom?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Hij heeft wel een hele fanclub bij de dierenartspraktijk.![]()
Ze vinden hem mooiquote:
Nog steeds kerstmutsjes Rhu?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
arme poes
Dat is kut dat ie nu niet lekker kan liggen
Ja kerst is tofquote:
Hij ligt nu bij TwistedPaps op schoot, lijkt eindelijk wat rustiger te worden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
arme poes
Dat is kut dat ie nu niet lekker kan liggen
quote:
Het hele jaar kerstquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja kerst is tof
Die blijven het hele jaar misschien wel!
Over ongeveer een dag of 10 denk ik. Dan moeten we ook alweeeer terug om de hechtingen eruit te laten halen.quote:
Heb je goed geregeld dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Hij heeft wel een hele fanclub bij de dierenartspraktijk.![]()
En dawg ik moet straks weer terug naar Utrecht, dus het achter de vodden aanzitten is een taak voor m'n ouders.
Je gaat de kerstman ophalen voor ons? Wat lief!quote:
Dat is nog best lang zegquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Over ongeveer een dag of 10 denk ik. Dan moeten we ook alweeeer terug om de hechtingen eruit te laten halen.
Als ik hem tegenkom, staat er rendier op het menuquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je gaat de kerstman ophalen voor ons? Wat lief!
Geen probleem, de rendieren mag je afmakenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik hem tegenkom, staat er rendier op het menu. Dus wellicht is lief niet het woord wat je zocht.
Annie. Mijn kansberekening is voorbij roestigquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Is er hier iemand goed in kansberekenen en het somteken? Ik snap iets niet
Inderdaad, laatste keer is toch een jaar of 5 terug denk ik. En toen was ik er al slecht inquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Annie. Mijn kansberekening is voorbij roestig.
Je kan het altijd neerzetten en kijken of er iemand meer weet dan hij denkt.quote:
Ja, maar bij jou is dat nog versquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bijna gezakt op kansberekenen
Langer geleden dan bij Belsquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou is dat nog vers.
Ik zal je nog eens met je eeuwige jeugd complimenterenquote:
O was het een compliment, sorryquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens met je eeuwige jeugd complimenteren.
Ik voel mij ineens stukken jonger, dank u!quote:
10 tot de macht 4 = 10 mogelijke cijfers (0 tot 9) en dan 4 posities (7 cijfers min de eeste 3 is 4)quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
Gegeven zijn de volgende scores van 5 personen:
X1 = 2 X2 = 3 X3 = 4 X4 = -1 X5 = 8
Bereken:
[ afbeelding ]
Antwoorden:
A 90 B 88 C 94 D 86
Ik kom dus heel de tijd aan antwoord B, maar het antwoord is blijkbaar A. Hoe komt hij daar in godsnaam aan? Van dit tentamen is geen antwoord-uitleg beschikbaar... en ik had vorige keer één fout teveel, dus stel dat dit fout er in stond..., maar dat zal wel niet
De andere opdracht:
Een telefoonnummer in Tilburg bevat 7 cijfers. Indien gegeven is dat het telefoonnummer van een willekeurige Tilburger begint met een 544 en dat alle getallen van 0 tot en met 9 voor mogen komen, hoeveel verschillende nummers zijn er dan voor deze persoon te construeren?
A 10! : 4!
B 4 tot de macht 10
C 10 tot de macht 4
D 10.9.8.7
Het antwoord is C, maar waarom?
Ja, tot zo'n soort idee kwam ik daarnet ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
10 tot de macht 4 = 10 mogelijke cijfers (0 tot 9) en dan 4 posities (7 cijfers min de eeste 3 is 4)
Deze is gelukkig makkelijker (of minder roestig). Aangezien elk 7-cijferig nummer met 544 begint, heb je effectief alleen maar te maken met een 4-cijferig getal waarvan elke positie 10 mogelijkheden heeft. Dat zijn dus 10 * 10 * 10 * 10 oftewel 104 mogelijkheden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
De andere opdracht:
Een telefoonnummer in Tilburg bevat 7 cijfers. Indien gegeven is dat het telefoonnummer van een willekeurige Tilburger begint met een 544 en dat alle getallen van 0 tot en met 9 voor mogen komen, hoeveel verschillende nummers zijn er dan voor deze persoon te construeren?
A 10! : 4!
B 4 tot de macht 10
C 10 tot de macht 4
D 10.9.8.7
Het antwoord is C, maar waarom?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze is gelukkig makkelijker (of minder roestig). Aangezien elk 7-cijferig nummer met 544 begint, heb je effectief alleen maar te maken met een 4-cijferig getal waarvan elke positie 10 mogelijkheden heeft. Dat zijn dus 10 * 10 * 10 * 10 oftewel 104 mogelijkheden.
Goed om te zien dat mijn kansberekening niet het enige is wat roestig isquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O was het een compliment, sorry.
Die weet ik ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, tot zo'n soort idee kwam ik daarnet ook
Maar dan zitten we nog met dat stomme somteken.
Ik ben zo'n ramp in wiskunde, dat alleen jouw post me al hoofdpijn bezorgd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze is gelukkig makkelijker (of minder roestig). Aangezien elk 7-cijferig nummer met 544 begint, heb je effectief alleen maar te maken met een 4-cijferig getal waarvan elke positie 10 mogelijkheden heeft. Dat zijn dus 10 * 10 * 10 * 10 oftewel 104 mogelijkheden.
Ach welnee, dit is nog supersimpeltjes. Die eerste vraag, die is moeilijkquote:
Ik heb er nog wel een paar hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach welnee, dit is nog supersimpeltjes. Die eerste vraag, die is moeilijk
Neuh, hoeft niet hoor. Het is niet mijn favoriete bezigheidquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar hoor
Maar goed; die snap ik. Deze kwam van het vorige tentamen en dacht ik te snappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |