Ga een keer naar de Haagse Markt. Benieuwd of je het dan nog steeds vindt!quote:
Sterker nog, daar kun je gratis een mes krijgen! Tegen je ribben, dat dan weer wel...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo?
Hebben ze daar geen 2 annanassen voor een euro en dat soort geweldige dingen
Toch niet iets met wortels en molshopen, hoop ik?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef Q. het volgende:
Na een bepaalde opmerking van JB heb ik moeite om ananassen te zien als vruchten met consumptie als enige doel.
Dat je je telefoon met trilstand dan nog vast durft te houden... Of je muis... En weet je wat sommige vrouwen (en mannen!) met bierflesjes en bierblikjes doen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef Q. het volgende:
Na een bepaalde opmerking van JB heb ik moeite om ananassen te zien als vruchten met consumptie als enige doel.
Sla eens een gemiddelde Hitkrant open en je kunt de halve groente-afdeling van de AH mijdden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je telefoon met trilstand dan nog vast durft te houden... Of je muis... En weet je wat sommige vrouwen (en mannen!) met bierflesjes en bierblikjes doen?
De schappen met flessen ook vermoed ik!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef Kluts het volgende:
Sla eens een gemiddelde Hitkrant open en je kunt de halve groente-afdeling van de AH mijdden.
Ik zal wel oud worden, maar seks met alleen een lichaam trekt me nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat hoef je ook helemaal niet te weten als je haar eigenlijk vooral de lucht uit de longen wil neuken.
Of de make-up van haar gezicht wil zandstralen, for that matter.
Hoe kun je dat met Venkel doen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sla eens een gemiddelde Hitkrant open en je kunt de halve groente-afdeling van de AH mijdden.
Bierflesjes openen met je kringspierquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je telefoon met trilstand dan nog vast durft te houden... Of je muis... En weet je wat sommige vrouwen (en mannen!) met bierflesjes en bierblikjes doen?
Dat is met bierblikjes knapper.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bierflesjes openen met je kringspier.
Ellemieke Vermolen heb je ook niet omdat je met haar zo goed kan filosoferen over de zin van het leven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal wel oud worden, maar seks met alleen een lichaam trekt me niet.
Dat is inderdaad dé reden dat ik Ellemieke Vermolen niet heb. Hoe weet jij dat trouwens?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ellemieke Vermolen heb je ook niet omdat je met haar zo goed kan filosoferen over de zin van het leven.
Ik weet alles, Lit. Dat weet je toch.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dé reden dat ik Ellemieke Vermolen niet heb. Hoe weet jij dat trouwens?.
Zo'n lekker wijf als jij en dan in eerste instantie geschikt zijn om te filosoferen over het leven. Wat zonde...quote:
Nee. Maar aangezien dat vast het enige was wat ik niet wist weet ik nu ook weer allesquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet alles, Lit. Dat weet je toch.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n lekker wijf als jij en dan in eerste instantie geschikt zijn om te filosoferen over het leven. Wat zonde...
Och, ik werd gister nog bimbo genoemd, dus dit is al een hele verbetering.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar aangezien dat vast het enige was wat ik niet wist weet ik nu ook weer alles. En aangezien jij niet wist dat ik dat niet wist, wist jij dus niet alles. Maar misschien nu weer wel.
Door wie?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Kluts het volgende:
Och, ik werd gister nog bimbo genoemd, dus dit is al een hele verbetering.
Oh, door een vriend van me.quote:
Sletten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
Oh, door een vriend van me.
Komt misschien ook wel omdat ik de telefoon opnam met: Hey, slet!
Te beginnen bij de vrienden van Kluts?quote:
Wat ben jij een orakel van waarheid vandaagquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij mannen zijn dan ook prima in staat om vorm en inhoud los van elkaar te zien.
Die kap, dat zal ze wel irritant vinden of niet? Wij hadden vroeger thuis een poes, werd de baarmoeder van weggehaald, en dus hechtingen met een kap om haar kop. Heeft ze net zo lang zitten kutten totdat die kap eraf was en ze op haar gemakje die hechtingen eruit kon plukken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah, Polle heeft nog maar een klein staartje. En is nog suffig van de narcose en dan moet ie ook nog eens een kap om. Toen we hem kwamen ophalen en hij ons hoorde praten begon ie ineens te mauwen alsof z'n leven ervanaf hing terwijl ie zich verder heel netjes had gedragen bij de dierenarts.
But ofcoursequote:
In Singles. Met dezelfde linkquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
Waar is JB?
Huis in de fik na ruzie over brownie
Arme Polle. Is de operatie goed gegaan verder?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah, Polle heeft nog maar een klein staartje. En is nog suffig van de narcose en dan moet ie ook nog eens een kap om. Toen we hem kwamen ophalen en hij ons hoorde praten begon ie ineens te mauwen alsof z'n leven ervanaf hing terwijl ie zich verder heel netjes had gedragen bij de dierenarts.
Of heb jij een zodanig goede dag dat het je alleen vandaag opvalt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:57 schreef Belsezar het volgende:
Wat ben jij een orakel van waarheid vandaag
Hij weet vooral nog niet wat ie met zichzelf aanmoet. Loopt maar heen en weer te dralen de hele tijd. Misscie voelt ie zich nog vreemd van de narcose ofzo. Zodra ie zich minder suffig voelt zal ie de kap wel irritant gaan vinden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Die kap, dat zal ze wel irritant vinden of niet? Wij hadden vroeger thuis een poes, werd de baarmoeder van weggehaald, en dus hechtingen met een kap om haar kop. Heeft ze net zo lang zitten kutten totdat die kap eraf was en ze op haar gemakje die hechtingen eruit kon plukken.
Ja, geen complicaties of rare dingen tijdens de operatie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme Polle. Is de operatie goed gegaan verder?
Mooi zo, dan komt het vast wel goed!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, geen complicaties of rare dingen tijdens de operatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |