Ik heb altijd een goede dag dus dat kan het niet zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heb jij een zodanig goede dag dat het je alleen vandaag opvalt?
Waarom?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Hij heeft wel een hele fanclub bij de dierenartspraktijk.![]()
Ze vinden hem mooiquote:
Nog steeds kerstmutsjes Rhu?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
arme poes
Dat is kut dat ie nu niet lekker kan liggen
Ja kerst is tofquote:
Hij ligt nu bij TwistedPaps op schoot, lijkt eindelijk wat rustiger te worden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
arme poes
Dat is kut dat ie nu niet lekker kan liggen
quote:
Het hele jaar kerstquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja kerst is tof
Die blijven het hele jaar misschien wel!
Over ongeveer een dag of 10 denk ik. Dan moeten we ook alweeeer terug om de hechtingen eruit te laten halen.quote:
Heb je goed geregeld dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Hij heeft wel een hele fanclub bij de dierenartspraktijk.![]()
En dawg ik moet straks weer terug naar Utrecht, dus het achter de vodden aanzitten is een taak voor m'n ouders.
Je gaat de kerstman ophalen voor ons? Wat lief!quote:
Dat is nog best lang zegquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Over ongeveer een dag of 10 denk ik. Dan moeten we ook alweeeer terug om de hechtingen eruit te laten halen.
Als ik hem tegenkom, staat er rendier op het menuquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je gaat de kerstman ophalen voor ons? Wat lief!
Geen probleem, de rendieren mag je afmakenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik hem tegenkom, staat er rendier op het menu. Dus wellicht is lief niet het woord wat je zocht.
Annie. Mijn kansberekening is voorbij roestigquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Is er hier iemand goed in kansberekenen en het somteken? Ik snap iets niet
Inderdaad, laatste keer is toch een jaar of 5 terug denk ik. En toen was ik er al slecht inquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Annie. Mijn kansberekening is voorbij roestig.
Je kan het altijd neerzetten en kijken of er iemand meer weet dan hij denkt.quote:
Ja, maar bij jou is dat nog versquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bijna gezakt op kansberekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |