Teveel eer voor een simpele ziel als ik!, Maar toch bedankt!!!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:42 schreef tong80 het volgende:
Mario ?
Wat vind je van de topictitel HorstJan ?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:03 schreef horstjan het volgende:
[..]
Teveel eer voor een simpele ziel als ik!, Maar toch bedankt!!!!!!
Mario![]()
Iedereen mag een plaatje posten. Hoeft niet persé de gene te zijn die het laatste goed had.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:56 schreef superbient het volgende:
Ja tis goed of course, held van woensdagavond. Nu horstjan weer of werkt het niet zo, ben nieuw hier in deze reeks dus dacht ik waag een poging:p
yesyes!quote:
quote:
quote:
Was ook maar een gokquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
lijkt me eerder een duitser of een rus. Sem ziet er wel wat anders uit
'quote:
Neen, hij doet aan Mixed Martial Arts (MMA) en is al bijna een decenium ongeslagen.quote:
Correct. Maar waarom niet horstjan, als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:29 schreef horstjan het volgende:
Fedor Emelianenko dus, maar het is niet mijn sport
Omdat mij 'n keer in mijn jeugd een klap is verkocht tijdens een partijdje in een garage dat ik pardoes tussen de onderdelen belandde en sterretjes zag die niet bestonden. Overigens kijk ik wel graag hoor!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Correct. Maar waarom niet horstjan, als ik mag vragen?
Dit is jaren 70quote:Op zondag 25 januari 2009 19:52 schreef Breach het volgende:
Kos? Puur omdat ik een Noorse muts denk te zien
Ik heb een hekel aan schaatsenquote:
Dit is nostalgiequote:
Daarom dacht ik Kosquote:
Schenk en zijn tegenstanders zijn nostalgiequote:
Ja, maar die ken ik van gezicht en kon het dus niet zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schenk en zijn tegenstanders zijn nostalgie
Het is een Noor denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar die ken ik van gezicht en kon het dus niet zijn
Die conclusie had ik een post of 6 geleden al getrokkenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:35 schreef horstjan het volgende:
[..]
Hij ontmoette de "grootste"der aarde. hoewel ik hem ook persoonlijk kende bedoel ik een ander
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef superbient het volgende:
Hij lijkt wat op Martin Drent maar zal wel niet
goed gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef marcodej het volgende:
Het zou zomaar gewoon Koss kunnen zijn.
Correct, correct, correct en als je goed nadenkt dan kom je ook nog wel op die Domo-rennerquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:10 schreef marcodej het volgende:
Goeie foto.
De eerste Ludo Dierckxsens?
De tweede een Domo-renner lijkt me...
De derde Mattan, iig een Cofidis-renner?
Vainsteins?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Correct, correct, correct en als je goed nadenkt dan kom je ook nog wel op die Domo-renner
Ja dat was ook mijn gedachte, je ziet nog dat ie een wk-trui draagt en het jaar nadat vainsteins wk werd zat ie er goed bij in roubaix...quote:
quote:
quote:
Wegwielrenner.quote:
Jazekerquote:
En tóch mag ik 'em nietquote:
Laila Ali danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tatyana? De actrice uit The Fresh Prince of Bel-Air?![]()
Wel warm
niet via haar borsten dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:01 schreef jna het volgende:
[..]
Laila Ali dan![]()
Nu weet ik tenminste wel hoe ik op Tatyana Ali kwam
Correctquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:01 schreef jna het volgende:
[..]
Laila Ali dan![]()
Nu weet ik tenminste wel hoe ik op Tatyana Ali kwam
quote:
En ik weet zeker dat ik ze allebei ken. Maar de namen schieten me niet te binnenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:01 schreef horstjan het volgende:
[..]
Die kleine was geen wiélrenner, maar wel wereldkampioen en de ander reed lange tijd in de ploeg Post!
Andere Kevin WK 500cc!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:46 schreef Breach het volgende:
Kevin Livingston en die Phil moet ik nog even over nadenken
Hintje: Jantje op bezoek bij de keizerquote:Op maandag 9 februari 2009 15:49 schreef tong80 het volgende:
Ik zie echt niks.
Veel te donker voor mijn pc
Jan Zomer ivm 30e uitgave Wielerexpress op bezoek bij de Keizer van Herentalsquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:45 schreef tong80 het volgende:
Eric de Bruin die genaaid werd door de moffen ?
Carpenterquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:43 schreef horstjan het volgende:
Kampioene van het eerste uur die mij harstochtelijk...kuste!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:45 schreef horstjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh helemaal fout![]()
Biathlon dus, maar ik kom niet op zijn naam.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
Hij staat wel op de ski inderdaad, maar hij heeft ook altijd wat op z'n rug.
quote:
Plop ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef Beschouw het volgende:
Komiek? Dan moet het Tuur Decabouter zijn.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef Beschouw het volgende:
Komiek? Dan moet het Tuur Decabouter zijn.
Nooit om hem gelachenquote:
quote:
Jawohlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |