Ik ook...quote:
Hijs leuk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)arting_ringtones_ad/'
Hi! mossemessie!
Die wordt serieus uitgezonden op van die ringtone reclames op Comedy Central enzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)arting_ringtones_ad/'
Hi! mossemessie!
Kankerreclamequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Die wordt serieus uitgezonden op van die ringtone reclames op Comedy Central enzo
Neequote:
Met geluid is ie juist leuker...quote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef Tijnes het volgende:
ALLEEN WEL GELUID UITZETTEN, verder wel leuk als je onder een steen heb gelegen.
Is dat niet die wasverzachter reclame met gordonquote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet uit welk filmpje dit komt?
Vooral het einde had ik niet verwacht...quote:
Hoezo wat is er met het einde danquote:Op maandag 16 februari 2009 11:08 schreef FFnog het volgende:
[..]
Vooral het einde had ik niet verwacht...
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef FFnog het volgende:
[..]
Dan is het filmpje nog steeds ruk...
Je kan de laatste reacties wel weghalen ja, ik snapte hem gewoon ff nietquote:
Is wel een leukequote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet uit welk filmpje dit komt?
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef FFnog het volgende:
[..]
Dan is het filmpje nog steeds ruk...
wat is ze aan het doen of waren die vlekken op het asfalt er al?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:49 schreef elma_illusion het volgende:
[ afbeelding ]
dat zal haar leren
Haha grappig filmpje, ben benieuwd of we die ene nog vindenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:41 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Is wel een leuke![]()
Misschien is het een parodie op Snuggle de Amerikaanse variant van Robijntje..
Of gelijk product met een andere naam uit een ander land. Questie van de juiste search query.
Zal niet gemakkelijk zijn als je het niet weet.. Bv. Mr. Clean heet in Duitsland "Meister Proper" heet in Frankrijk weer "Monsieur Prop" en in Spanje "Don Limpio" of "Maestro Limpio"
Hier is iequote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha grappig filmpje, ben benieuwd of we die ene nog vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |