Hoelang duurde dat, die 2 posters verwisselen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
Twee weken geleden failde de Albert Heijn hier. Ik zet net de foto's over op m'n laptopje.
[ afbeelding ]
Die heeft gewoon vertrouwen in die uitstekende dingenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef -J-D- het volgende:
http://knuttz.net/hosted_(...)Conditioner-20081006
Dat duurde twee dagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hoelang duurde dat, die 2 posters verwisselen?
Hoeveel mensen hebben nu een 6pack chocomel gehaald ipv grolsch? Al die mensen, AHHAHA, niet eens kijken wat voor bordje erboven hangt.
Gekke methode om de band op te pompen.quote:
Die band is niet leeg, maar van het wiel af.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gekke methode om de band op te pompen.
Vlammetje erbij en band is weer vol met lucht?
Nice! Thnx.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Die band is niet leeg, maar van het wiel af.
Die vlam trekt de lucht weg, waardoor het gedeelte tussen de band en de velg een vacuüm wordt en die kracht 'zuigt' de band weer over de velg.
Dope!@quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:20 schreef Julaz het volgende:
Oneindige zoom:
http://www.scifi.com/tinman/oz/
En de afbeelding is alweer verdwenen...wat goed van je om direct naar 4chan te linkenquote:
4chan FTW!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
En de afbeelding is alweer verdwenen...wat goed van je om direct naar 4chan te linken
Je weet toch dat topics op /b/ razend snel verdwijnen, en daarmee ook alle afbeeldingen...
Indeed!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds eigenlijk niet waarom ie leuk of goed is.
Ik denk dat ie is gemaakt om zeikerds zoals ik te trollen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:57 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Ik lees het net, ik weet het ook niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik denk dat ie is gemaakt om zeikerds zoals ik te trollen.
Hier is niks grappigs aan verder hoor...quote:
Rot op man met je irritante zooi!quote:
W T Fquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:49 schreef elma_illusion het volgende:
[ afbeelding ]
dat zal haar leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |