Mogguh p00pz!quote:
nee idd!!! je wordt bedankt!quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
't schiet hier niet op als ik er niet ben hè?
nee niet echt... in je eentje spammen is ook zo saai...quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
't schiet hier niet op als ik er niet ben hè?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:52 schreef renedis het volgende:
morgen crazy-p, maleduck, WL en p00p!
weer allemaal lekker wakker geworden?
niet echtquote:
lekker wakker worden als je moet werken is een mythequote:Op donderdag 22 januari 2009 07:52 schreef renedis het volgende:
morgen crazy-p, maleduck, WL en p00p!
weer allemaal lekker wakker geworden?
heb al sinds vorige week maandag geen redbull meer gehadquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:56 schreef renedis het volgende:
[..]
niet echthalf wakker.. heb 2 red bull naast me staan om de dag door te komen
wat drink je dan? liters koffie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb al sinds vorige week maandag geen redbull meer gehad
en sinds vorige week dinsdag geen cola meer
neej.. koffie is viesquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:59 schreef renedis het volgende:
[..]
wat drink je dan? liters koffie?
hahaha echt hequote:Op donderdag 22 januari 2009 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker wakker worden als je moet werken is een mythe
zeiken zal je!quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. koffie is vies
ik hou het wel bij 4 bekers thee.. en liters water
ja.. het is gewoon niet gezond meer..quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:02 schreef renedis het volgende:
[..]
zeiken zal je!nog een speciale reden waarom je geen redbull enz neem?
zo ver ik weet slaap jij erg weining jaa ;') je bent altijd in de nacht onlinequote:Op donderdag 22 januari 2009 08:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. het is gewoon niet gezond meer..
dus dacht ik.. dan stop ik er gewoon helemaal mee!
en het lukt
maar ik slaap nog steeds niets of nauwelijks
**jealous**quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:09 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen
vandaag de laatste werkdag
heb lekker wat lekkers bij voor iedereen hier
Boterkoek, gevulde koeken, roze koeken & cakejes
ach.. dat slapen vind ik helemaal niet zo erg.. ik hou het zeker zelf in stand.. anders moet ik gewoon eerder op bed gaan liggen..quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:10 schreef renedis het volgende:
[..]
zo ver ik weet slaap jij erg weining jaa ;') je bent altijd in de nacht online
maar dat niet kunnen slapen heb jij je zelf "aangeleerd"
is een kwestie van wennen, je gaat nu in een ander patroon.
* Crazy-p word al misselijk bij de gedachtequote:Op donderdag 22 januari 2009 08:09 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen
vandaag de laatste werkdag
heb lekker wat lekkers bij voor iedereen hier
Boterkoek, gevulde koeken, roze koeken & cakejes
veel plezier met je rustige dag!quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:13 schreef Ladylike het volgende:
Het gaat een rustige dag worden
Eerst maar eens de post doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |